Zoover

Hotelstersterster
6,7

2019

Heerlijk

Jolanda ter veer vd graaf
29-9-2019

Waren voor t 4 de jaar bij posseidon geweest voelde bij aankomt weer als ern warm bad de meisjes vd receptie en alle andere medewerkers warennzeer gastvrij .behuplzaam . Zelfs de directie van het hotel mengde zich elke dag heel sociaal tussen de gasten de hele dag eten en drinken zelfs de coctails horen bij t allin gebeuren Fati de jonge man die t animati team leid heeft zelf een fakirshow neergezet en is ook zeer sociaal op n hele leuke manier . De prijs kwaliteit is goed van dit hotel zonder twijfel .t strand direct aan t hotel vast en de zee zo mooi helder zie je m niet gauw en t loopt langzaam af naar t diepere gedeelte . . Alles bij de hand voor n heerlijk rellaxe vakantie .

Gereisd Met partner in september 2019

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Polman
5-11-2018

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment.

Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima hotel

Hanneke
29-9-2018

2de helft september 11 dagen in dit hotel verbleven en wij zijn tevreden. Het is een prima hotel, het ligt perfect aan een heerlijk zandstrand. Het personeel is erg vriendelijk, het eten is niks mis mee. De kamers zijn groot genoeg alleen de badkamer inderdaad aan de kleine kant. Er wordt elke dag schoongemaakt. Wat wel belangrijk is om te weten dat in hoogseizoen Laganas overspoeld wordt met engelse jeugd die nogal luidruchtig kunnen zijn en dat kan overlast bezorgen (wij hebben hier niks van gemerkt ivm naseizoen maar dit werd ons verteld door de reisleiding).

Gereisd Met partner in september 2018

goed maar druk hotel

viviane
17-7-2018

lekker eten, dicht aan mooi zandstrand.Kamers nogal oubollig en de badkamer veel te klein!s avonds en s nachts ook veel lawaai!wifi betalend en werkt niet goed

Gereisd Met partner in juli 2018

Goed hotel maar héél veel groepen Engelse jongeren

Els
6-7-2018

Prima hotel, eten smakelijk gepresenteerd in een sfeervol restaurant. Ook veel tafels om lekker buiten te kunnen eten. All in concept prima; zelf bier, wijn en frisdrank tappen (dus geen lange rijen) bij 2 bars rondom het zwembad. Cocktails bij de barkeeper. Hele dag snacks verkrijgbaar, broodje hamburger, knakworsten, diverse broodjes, zelf ijs scheppen. Elke avond (buiten)entertainment voor jong en oud. Veel ligbedden in de tuin(en). Redelijk ruim zwembad met kinderbad(je). Ligbedje op het strand 3 euro (incl. parasol) Geweldig strand en langzaam aflopend in zee. In de directe omgeving wat barretjes en (souvenirs) winkels en BARstreet verderop doet zijn naam echt eer aan. Kamer in de 500 nummers vragen, zijn nieuwe appartementen aan de overkant; geweldige kamers met zéér ruime badkamer. Mooie excursies; Eilandtour /schildpaddentour per boot prachtig! Wel veel, héél veel groepen luidruchtige Engelse jongeren. RolstoelONvriendelijk!!

Nooit meer..

Ria
5-7-2018

Vreselijk hotel. Nooit meer voor ons. Eten was vaak lauw zelfs koud. Kamer was verouderd maar wel netjes, badkamer erg klein. Enorm luidruchtige Engelse jeugd en dat waren er erg veel. Omgeving om en rond het hotel vonden wij niets aan, enorm veel

vuil op straat . Via het strand loop je langs gezellige restaurants. Auto gehuurd en veel mooie dingen gezien dus raad dat aan omdat te gaan doen. Maar voor ons nooit meer dit hotel en plaatsje Laganas

nooit meer

van driel
1-7-2018

nooit meer wat een druk hotel en veroudert alleen maar Engelse jeugd die in de nacht over de gangen schreeuwde.Bij zwembad kon je niet liggen veel te veel herrie van alle jeugd en muziek.Eten was lauw en onze kamer een ramp.Zeker wel gemeld kreeg andere kamer nog erger.Bedden met losse bodems badceldeiren uitgezaagd omdat ze anders niet langs wastafel kunnen.vrienden van ons 2x kits op balkon van Engelse bovenburen.Dus al met al een rot vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2018

Perfecte locatie en goed hotel

Mirjam
5-1-2018

Het hotel ziet er goed uit voor de prijs. Kamers waren prima en worden elke dag goed schoongemaakt.

Locatie was perfect en overal dichtbij. Het hotel zit direct aan het strand. Je mag zelfs het drinken van het hotel meenemen naar het strand. Service in het hotel is wel erg goed. Het enige minpuntje is het eten dat niet divers is. En we misten het echte Griekse eten in het hotel. Daarvoor zijn we een paar keer buiten de deur gaan eten.

Cameo island is een echte aanrader! Daar vind je ook de meeste schildpadden. Wij zijn met touroperator naar Zakynthos gereisd en vanuit hun kon je excursies boeken. Dit zou ik gewoon lokaal in Laganas centrum boeken, want dat is veel goedkoper voor precies hetzelfde. Het enige wat er anders is, is dat als je lokaal boekt er geen Nederlandse gids bij zit. Voor ons was dit geen probleem. De excursies zijn ook echt de moeite waard.

Super mooi hotel maar eten is matig

Glen
4-1-2018

Het is een super mooie accomodatie met super vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon en ziet er netjes uit. Nadeel in het hoogseizoen is dat je moet zoeken naar een tafel tijdens avondeten. Ook is het niet heel lekker. We zijn dan ook een paar avonden uit eten geweest. Het is wel een toplocatie met mooi uitzicht op de zee.

Ook zitten er in het hoogseizoen veel polen en russen. Die zijn wel gezellig maar ook luidruchtig. Ik moet wel zeggen dat we hier geen last van hadden in de kamer.

Goed hotel maar niet voor herhaling vatbaar

Danny
10-7-2017

Erg vriendelijk en service gericht personeel.

Hotel is voornamelijk gericht op Oost Europese gezinnen en jonge Engelsen.

Animatie is hier dan ook op ingesteld.

Eten is van redelijke kwaliteit maar eentoning.

Gereisd Met partner in juli 2017