Zoover

6,7

Prima hotel, goede locatie

Maria
11-3-2017

Zeer uitgebreid buffet, kleine kamers met klein balkon. Alles is wel goed schoon

Gereisd Met vrienden in juli 2016

mooi eiland slecht hotel

emma de roode
24-10-2016

prima ligging direct aan zee echter eten in hotel zeer eentonig en koud

Gereisd Met partner in september 2016

Ligging aan het strand perfect

Hennie
11-10-2016

Mooi hotel, lobby verschrikkelijk 20 oude bankstellen die aan vervanging toe zijn.

Ontbijt iedere dag oud brood, gebakken eieren in bak waren van rubber,

Bij zwembad alleen hamburger en hotdog met uitgedroogde broodjes

Avondeten weinig variatie en lauw zijn ook uiteten gegaan

In oktober alles al gesloten dus erg stil

Gereisd Met partner in oktober 2016

Heerlijke vakantie !

Stel (begin 50)
5-10-2016

Ligging hotel is uitstekend: 5 min. lopen naar de (souvenir-)winkelstraten waar ook veel bars en restaurantjes zitten, en - nog belangrijker - direct aan het strand.

Zelfs in dit naseizoen (eind sept-begin okt) nog regelmatig iets te doen/te zien s-avonds bij het zwembad. Vanuit het balkon ook prima te volgen. Jammer dat er geen spots richting het podium schijnen, maar dat acts vanaf de achterkant worden belicht. Daardoor is niet alles goed te zien en kijkt het publiek tegen het licht in.

Kamer is prima, maar de badkamer is erg klein, met alleen n stukje zeep. Alles werd schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en de schoonmaaksters waren continue bezig. Ook elke dag alle terrassen gedweild, waar de gasten dan gewoon met zandvoeten meteen weer doorheen lopen.

Ontzettend vriendelijk personeel, vooral de dames van de receptie!

Ben ook uitstekend geholpen door hen toen ik was gevallen en ik naar een dokter moest.

Eten is goed en lekker, maar zou wat meer "Grieks" mogen zijn. Ik miste bijv. gyros, souvlaki, stifado e.d.

Alles werd continue bijgevuld, nog voor het op was, en de buffetten werden steeds schoongehouden, nergens geklieder o.i.d.

Jammer vond ik dat de koffievoorziening beperkt is: De strandbar heeft geen koffie-apparaat. Vanaf het strand moet je later in de middag helemaal naar binnen voor n kopje koffie ! Ook de bar binnen is overdag gesloten. Bij de lunch zijn de apparaten afgedekt en is er alleen water en frisdrank. Dat laatste vind ik echt raar voor een al-inclusive hotel!

Zakynthos is verder heerlijk, dagje auto gehuurd was erg leuk en baaientocht ook. Turtle-spotting is n beetje nep. We hebben er 1 gezien en dat was ook leuk, maar deze ene schildpad schijnt continue in de haven te "wonen", dus die ziet iedereen en verder zwemt er dan niets. Het weer was fantastisch: 28-30 gr. en in 10 dagen slechts een uur of 3 beetje bewolkt.

smerig

Kimberley
27-9-2016

We hebben een leuke vakantie gehad.De omgeving en de ligging van het hotel is mooi De badkamer was daar integen klein.Je kan niet op de wc zitten met de deur dicht. Het is er heel stoffig en een grote zand bende Er hangt een smerig douche gordijntje die je liever niet aan wil raken de kamer word niet schoon gemaakt.Het eten in het hotel is gebasseerd op de engelse gasten. Het ontbijt was oke het middag eten was pasta, kip en rijst, en de avond het zelfde Niks is vers en alles word lauw neergezet echt smerig. We zijn elke avond uiteten geweest wat erg lekker was en goedkoop in de mainstreet genoeg leuke tentjes.De excursies op Zakynthos waren geweldig.

Redelijk maar nooit meer naar dit hotel.

Willem
26-9-2016

Kamers worden slecht schoon gemaakt

badkamer was heel smerig ,poep achter het toilet vies en goor.

Ontbijt met oud brood.

Eten is redelijk.

In dit hotel is weinig te beleven.

De ligging van het hotel is goed.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Smerige kamers en vies eten

Maaike Jeannette
24-9-2016

Vanmiddag zijn wij terug gekomen.We hebben een leuke vakantie gehad.De omgeving en de ligging van het hotel is prima.De hotelkamer viel mee je kon er met 3 personen slapen. De badkamer was daar integen klein.Je kan niet op de toilet zitten met de deur dicht. De badkuip is klein en het is er erg vochtig. Er hangt een smerig douche gordijntje die je liever niet aan wil raken. Het is een klein muf en vochtig hok waar niet schoon word gemaakt.Beneden in het hotel zijn er twee ruime douches waar je lekker kan douchen.Tijdens je verblijf word je kamer niet schoon gemaakt.Het eten in het hotel is gebasseerd op de engelse gasten. Het ontbijt was oke het middag eten en diner was elke dag hetzelfde en smerig en niet warm. Het vlees was half gebakken en nog rood van binnen. Niks is vers en alles word lauw neergezet echt smerig. We zijn elke avond uiteten geweest wat erg lekker was en goedkoop in de mainstreet genoeg leuke tentjes.De excursies op Zakynthos waren geweldig.

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar

Allison
20-9-2016

Mijn zus en ik (21&22 jaar) Verbleven 7 nachten in het Poseidon Beach Hotel. Wat wij onwijs heerlijk vonden was dat wij vanuit onze kamer zo bij het restaurant zaten. Ook liepen wij zo naar het fijne zwembad met ligstoelen die nooit allemaal bezet waren, dus daar konden wij altijd terecht. Vanaf het zwembad liep je door naar een grasveld waar ook veel ligbedden met parasols stonden. Vanaf het grasveld liep je weer door naar het strand, waar dan tegen betaling ook weer ligbedden en parasols waren.

Met all inclusive hadden wij altijd toegang tot genoeg eten en drinken. Tussendoor werden ook snacks aangeboden. Af en toe gingen wij in het stadje iets eten, omdat het daar ook zo gezellig is.

Een echte aanrader zijn de boottochten naar het scheepswrak, het schildpaddeneiland en langs het Cameo eiland. Hier kun je ook prima zelf heen lopen. En onderweg kun je veel schildpadden spotten.

Wij hebben erg genoten van het hotel en de omgeving. Vooral het water was bijzonder mooi blauw. Aanrader!

Oké.......

H&N
18-9-2016

We hebben een prima vakantie gehad. Het hotel was naar verwachting. Geen overdadige luxe maar verder oké. Het eten was redelijk tot goed maar iets meer variatie mag. Na een week ging het toch een beetje vervelen. Er zijn gelukkig veel leuke restaurants in de directe omgeving en daar hebben we de tweede week dan ook meerdere keren gebruik van gemaakt. De vriendelijkheid kan er mee door maar is hier en daar voor verbetering vatbaar. We hadden de indruk dat niet iedereen het Engels goed machtig was en er dan maar voor koos niks te zeggen en/of je te negeren.

De kamer werd iedere dag schoongemaakt en desgewenst voorzien van schone handdoeken. Er lag echter wel een laag stof op de tv en de randen van de wandkast en dat was niet alleen van de laatste twee weken. De meerderheid van de gasten in het hotel kwam uit Engeland e.o, Nederland en Oost-Europa en in mindere mate uit België, Duitsland en Scandinavië. Het hotel ligt aan het strand maar het centrum van Laganas is op loopafstand. Zoals helaas in veel hotels worden ook hier de ligbedjes bij het zwembad en in de tuin al vroeg in de morgen gereserveerd. Een alternatief is het strand. Hier moet echter wel voor betaald worden maar dit was ons bekend en staat ook nog eens op meerdere plekken in het hotel aangegeven.

Top vakantie

Bren
15-9-2016

Mooi hotel maar wel kleine kamers . Vriendelijk personeel en heerlijk gelijk aan het strand. Mooi strand helemaal voor kleine kinderen. S'avonds kan je heerlijk eten in de restaurants aan het strand . Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Mensen zijn hier erg vriendelijk!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014