Zoover

Hotel Poseidon Beach

Hotelstersterster
6,7

Heerlijk

Jolanda ter veer vd graaf
29-9-2019

Waren voor t 4 de jaar bij posseidon geweest voelde bij aankomt weer als ern warm bad de meisjes vd receptie en alle andere medewerkers warennzeer gastvrij .behuplzaam . Zelfs de directie van het hotel mengde zich elke dag heel sociaal tussen de gasten de hele dag eten en drinken zelfs de coctails horen bij t allin gebeuren Fati de jonge man die t animati team leid heeft zelf een fakirshow neergezet en is ook zeer sociaal op n hele leuke manier . De prijs kwaliteit is goed van dit hotel zonder twijfel .t strand direct aan t hotel vast en de zee zo mooi helder zie je m niet gauw en t loopt langzaam af naar t diepere gedeelte . . Alles bij de hand voor n heerlijk rellaxe vakantie .

Gereisd Met partner in september 2019

prima vakantie gehad

riet
17-5-2019

weekje met zoon en neef we waren vroeg in het seizoen weer was niet zo geweldig al was dat plaatselijk verschillend hotel goed verwacht geen hoogstandje eten goed soms eentonig veel Engelse veel oudere en Russen handjevol Nederlanders zwembad en zee ijskoud Aandachtspunt let op de opstappen en trappen ze zijn niet gemankeerd vooral bij zwembad zijn er menige onderuit gegaan veel klachten ingediend hoop dat ze er wat aan doen!! tripjes geboekt bij lokaal bureau Nederlandse goedkoop geef goede informatie zeker 'n auto huren eiland is niet zo groot maar heel mooi boottochtje carata carata prachtig tocht bij lokaal bureau € 15 bij de reisorganisator €35 Zakatos leuk stad winkelstraat soort pc Hooftstraat lan ganas zelf veel souvernieswinkels bars mensen zijn erg vriendelijk niet op dringend ze komen wel naar je toe maar als je zeg kijk even is prima lokaalbureau zit kleine 10min van hotel links aan houden dan rechts

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Opzich oké hotel, maar niet te veel van verwachten

Sanne
8-1-2019

Opzich een prima hotel. Hadden vooraf wat reviews gelezen met negatieve punten zoals het eten en luidruchtige Engelse jeugd, maar nemen die vaak met een korreltje zout. Echter bleek hier wel een kern van waarheid in te zitten. Ontbijt en lunch was prima, maar het avondeten was vaak koud, zag er onsmakelijk uit en was ook vaak niet erg lekker. We zijn geen moeilijke eters, maar zijn toch vaak ergens anders wezen eten vanwege het karige aanbod van het hotel zelf. Inderdaad ook veel luidruchtige Engelse jeugd die 's avonds/'s nachts uit gaan in Laganas. Het zwembad is eigenlijk te klein voor de hoeveelheid gasten. Kamers waren prima en worden goed schoongehouden. Er ligt op Zakynthos helaas veel afval (in ieder geval in de omgeving van het hotel), maar als je een boottocht doet of een jeepsafari ontdek je wel dat het een mooi eiland is. Ligging van het hotel is erg mooi, aan het strand en uitzicht op ''turtle island''.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Perfecte vakantie!

Jessica de Cloe
27-11-2018

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in!

Perfecte vakantie!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Polman
    5-11-2018

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment.

Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Anet
    10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Prima hotel

Hanneke
    29-9-2018

2de helft september 11 dagen in dit hotel verbleven en wij zijn tevreden. Het is een prima hotel, het ligt perfect aan een heerlijk zandstrand. Het personeel is erg vriendelijk, het eten is niks mis mee. De kamers zijn groot genoeg alleen de badkamer inderdaad aan de kleine kant. Er wordt elke dag schoongemaakt. Wat wel belangrijk is om te weten dat in hoogseizoen Laganas overspoeld wordt met engelse jeugd die nogal luidruchtig kunnen zijn en dat kan overlast bezorgen (wij hebben hier niks van gemerkt ivm naseizoen maar dit werd ons verteld door de reisleiding).

Gereisd Met partner in september 2018

goed maar druk hotel

viviane
    17-7-2018

lekker eten, dicht aan mooi zandstrand.Kamers nogal oubollig en de badkamer veel te klein!s avonds en s nachts ook veel lawaai!wifi betalend en werkt niet goed

Gereisd Met partner in juli 2018

Goed hotel maar héél veel groepen Engelse jongeren

Els
    6-7-2018

Prima hotel, eten smakelijk gepresenteerd in een sfeervol restaurant. Ook veel tafels om lekker buiten te kunnen eten. All in concept prima; zelf bier, wijn en frisdrank tappen (dus geen lange rijen) bij 2 bars rondom het zwembad. Cocktails bij de barkeeper. Hele dag snacks verkrijgbaar, broodje hamburger, knakworsten, diverse broodjes, zelf ijs scheppen. Elke avond (buiten)entertainment voor jong en oud. Veel ligbedden in de tuin(en). Redelijk ruim zwembad met kinderbad(je). Ligbedje op het strand 3 euro (incl. parasol) Geweldig strand en langzaam aflopend in zee. In de directe omgeving wat barretjes en (souvenirs) winkels en BARstreet verderop doet zijn naam echt eer aan. Kamer in de 500 nummers vragen, zijn nieuwe appartementen aan de overkant; geweldige kamers met zéér ruime badkamer. Mooie excursies; Eilandtour /schildpaddentour per boot prachtig! Wel veel, héél veel groepen luidruchtige Engelse jongeren. RolstoelONvriendelijk!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer..

Ria
    5-7-2018

Vreselijk hotel. Nooit meer voor ons. Eten was vaak lauw zelfs koud. Kamer was verouderd maar wel netjes, badkamer erg klein. Enorm luidruchtige Engelse jeugd en dat waren er erg veel. Omgeving om en rond het hotel vonden wij niets aan, enorm veel

vuil op straat . Via het strand loop je langs gezellige restaurants. Auto gehuurd en veel mooie dingen gezien dus raad dat aan omdat te gaan doen. Maar voor ons nooit meer dit hotel en plaatsje Laganas

Gereisd Met partner in juni 2018