Zoover

8,2

Super..

Gert en Anja
16-6-2019

Heel goed.. alleen jammer dat er 's avonds niets te doen is.. Margarita van de bar bij het zwembad is top! Zij is de animatie van het hotel.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijn hotel met alleen ontbijt en dicht bij strand

G . van den Berg
9-6-2019

Het is hier schoon en niet zo massaal zijn hier hulpvaardig en zeer vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2019

Klein plaatsje met zeer weinig winkels.

Marcel
30-5-2019

Toen wij aankwamen was het hotel gesloten. Wij werden na een ander hotel gebracht. Hoe er rekening mee dat dit hotel pas half mei open gaat. Wij werden wel over geplaatst na een hotel aan de overzijde. Super luxe!!! Wij hadden niets te klagen maar wij hadden juiste kleiner hotel geboekt. Ik vindt de plaats Agios Sostis

Wel super klein. Paar winkels en een paar restauranten en dat was het.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer aan te bevelen

Soraya
27-5-2019

Kleinschalig, schoon.

Zeer vriendelijk personeel, vooral de dame in de zwembadbar. Wat hebben wij gelachen met haar.

2 minpuntjes. In de avond ben je verplicht om naar de strip te gaan voor een bar/drankje( kan wel op je balkon)

De douchekop kan je niet ophangen( kan je ook zien als pluspunt als je samen met je partner bent, die deze dan vasthoud)

Auto huren is wel verstandig

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk

Daan
20-2-2019

Prima ligging, straatje aflopen naar haventje/strand. Veel restaurants op loopafstand. Prima appartement, vriendelijk personeel. Badkamer echt Grieks, douchekop kan niet hangen maar dat went. Goed balkon. Lekker zwembad, gezellige lieve bardame niets is haar teveel. Leuk bootje huren en schildpadden gezien/mooie grotten. Huur een auto verken het eiland. Hoofdstad gezellig in de avond lekker eten in taverna. Goede sfeer. Shipwreck beach niet geweest, voor ons te druk (busladingen via de weg, te veel boten ernaartoe) er zijn genoeg mooie stranden te vinden op Zakynthos.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super

Vera
21-1-2019

Heerlijke vakantie gehad! Schoon hotel! Super Vriendelijke mensen, zelden zo meegemaakt!!!! Goed ontbijt. Weinig negatiefs over te zeggen.

Gereisd Met partner in juli 2018

We hadden het ZEER naar ons zin. Geweldig .

Sacha
25-9-2018

Dichtbij vliegveld dus korte transfer. Prima hotel; kamers niet al te groot, maar goed. Dagelijks schoongehouden, alleen povere TV ( vijf zenders met alleen BBC en Grieks en povere ontvangst ).

Alleen wel buitengewoon prettig receptiepersoneel; zeer behulpzaam, vriendelijk en uitstekend Engels sprekend. Een meer dan groot zwembad met poolbar en goede bediening.

Restaurant El Greco op vijftig meter met zeer uitgebreide kaart en uitstekend eten in heel gezellige omgeving voor schappelijke prijzen.

Strand met talloze tentjes op loopafstand ( 10 minuten )

Gereisd Met partner in september 2018

Hg Bakker
23-9-2018

Alles was goed op de badkamer na die is wat klein

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch, een echte aanrader.

Tineke Urff
24-6-2018

Met mijn zoon Jelle van 18 jaar 10 heerlijke dagen in dit mooie hotel verbleven, we hadden allebei een eigen kamer. Deze was ruim genoeg, met een eigen balkon en badkamer. Het hotel is niet heel groot en dat vonden wij heel fijn. De kamer werd elke dag schoongemaakt, alles heel netjes.

Ontbijt was ruim voldoende en gevarieerd. Het personeel was heel vriendelijk en niets was teveel. Toen we bijvoorbeeld vroegen waar en wanneer er een bus van het openbaar vervoer reed, werd er gelijk voor ons gebeld om informatie. Strand is op loopafstand, het dorp Aghios Sostis is een leuk dorpje. Voldoende goede eetgelegenheden op loopafstand, en op het eiland is ook meer dan genoeg te zien en te doen. Mooi eiland met mooie kusten en het zeewater is ook echt zo blauw als op de foto's. Bij het zwembad bij het hotel is het heerlijk vertoeven en de gezellige pooldame Margeritha maakte dat we er graag kwamen. Ook daar was het eten goed en betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Netjes maar eenvoudig

Drint
7-9-2017

alles was op loopafstand, erg vriendelijke personeel. Het ontbijt zag er verzorg uit maar wel eenvoudig.

comfort kamer viel wat af douch en toilet was erg klein en krap. kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt.

Gereisd Met partner in september 2017