Zoover

Hotel Poseidon Palace

Geweldig verblijf, uitstekende accomodatie

Nicole en Rene
17-8-2017

Heerlijk hotel, zeer gevarieerd eten, geen overdreven drukte, vriendelijke mensen.

De service van het personeel, met name in de bediening, is fantastisch.

Alleen bij de receptie staat een ietwat humeurige manager.

De kamers goed schoon gehouden.

In de buurt genoeg te zien en te beleven met een fiets of een auto.

Ook de prijzen rond de stranden en in de supermarkt zijn zeer behoorlijk.

De omgeving biedt de typische Griekse sfeer, ietwat verouderd, maar zeer gastvrij.

De kamers van het hotel zijn klein (vooral via onze touroperator) voor 3 personen. Tip.. boek een familiekamer.

All inclusive formule mist wat detail in vergelijk met hotels in Spanje. (liefhebbers voor sterke drank zijn wat beperkt in de keuzes, kinderen zijn wat beperkt in de keuze van het drinken.

De animatie is niet zo denderend, maar daarentegen twee heerlijke zwembaden, waar altijd wel een plaatsje te vinden is.

De stranden in de omgeving zijn zeer verschillend. Tip: bezoek Beach club Galleria ! Fantastisch !

Voor ons een relaxte vakantie

Huls
8-7-2017

Laatste week juni , prettig en rustig publiek , eerste week juli duidelijk anders publiek. Zeer luidruchtig en lomp ,v.n.l oost-europeese gasten . Zeer aan te raden , de heerlijke spa .waar je compleet in de waten gelegt wordt.jeannehuls

Gereisd Met partner in juni 2017

Buiten de poort houdt de wereld op..

WILL
23-6-2017

Mooi complex waar weinig op aan te merken valt. Ruim opgezet fijne zwembaden prima service vriendelijk personeel. De bedden zijn idd van beton. En behoudens kinderanimatie is er weinig vermaak en vertier. Het is een echt resort, want bij de poort houdt de wereld op. Het strand is nep ( zijn diverse vrachtauto's zand over de keien gegooid; foto in alltours brochure is echt ergens anders gemaakt). De directe omgeving is verwaarloosd. Om iets te zien heb je een auto nodig. En dan op een paar uur afstand. Aan te bevelen: Watervallen Edessa en Meteora kloosrers.

Teleurstellend

Ehv
12-5-2017

Verkocht door Reisbureau als zijnde een hotel in Chalkidiki, een streek 3 uur rijden verderop die als dag en nacht verschilt met Pieria. We zouden niet voor Pieria gekozen hebben daar deze streek ons niet zo trekt (weinig bezienswaardigheden in de regio, ver rijden voor dagtripjes en totaal niet levendig eind april begin mei).

Losstaand van de streek die voor ons al een teleurstelling was daar dit niet was wat ons verkocht was en niet was wat wij zochten hoopte wij in ieder geval een relaxte vakantie ervan te kunnen maken. Reisbureau noemde het hotel 'uitstekend' dus vol goede moed gingen we die kant op.

Ik ben echt niet van de overdreven luxe maar dit hotel valt eerder onder de noemer vergane glorie in de middle of nowhere dan onder de noemer uitstekend.

Zeer vriendelijk personeel (kamermeisjes, bediening, dame achter receptie). Ook erg leuk met de kinderen. De mannen achter de receptie waren lomp, onbeleefd en zeer kind onvriendelijk.

Omgeving waar weinig te beleven is en zonder een auto werkelijk helemaal niets. Bij de autohuur krijg je een a4 met enkele bezienswaardigheden in de regio. (varierend van 30 minuten tot 2 uur rijden). Wij hebben het merendeel bezocht maar vonden ze geen van allen echt de moeite waard. Wel was het fijn om het hotel te kunnen verlaten. In april was het weer nog slecht, het hotel bood weinig vertier en in de directe omgeving is werkelijk Niets. (5 km lopen en geen mens tegen komen en enkel dichtgetimmerde bedrijven, gesloten strandtentjes en vervallen huizen, net een spookstad). Andere kant 3 km lopen naar een klein dorpje waar enkel op dinsdag wat leven was door een marktje.

Voor 1 mei was er werkelijk niets te beleven en was het hotel overduidelijk maar halfbakken operationeel (strand niet opgespoten, geen strandstoelen, geen badlakens, buiten horeca en restaurant gesloten). Na 1 mei kwam er gelukkig wat leven in de brouwerij (en werd het weer beter) waardoor het hotel goed genoeg was voor een paar dagen te vertoeven.

Kamers zijn fors verouderd. Harde bedden, muf, vies sanitair met niet passende toiletbril, lekkend bad, mieren, een badstop die vast blijft zitten en na tussenkomst van de technische dienst het de volgende dag weer niet doet.

Het servies in het restaurant is ronduit vies. Ik kon dagelijks diverse malen vieze borden uit de stapel schoon servies vissen om aan het personeel te overhandigen. Het werd geloof ik lichtelijk gênant voor ze. Op dag 10 had ik voor het eerst geen vieze vaat te pakken tussen het servies!

Superhotel

B.Verhoeven
11-5-2017

We zijn arpil/mei hier geweest, het hotel is keurig, kamers worden elke dag schoongemaakt, kamers zijn goed, wel wat eenvoudig, maar prima verder.

Het personeel is heel aardig, het eten in buffetvorm goed en gevarieerd, Alleen vinden we zelf dat sommige warme gerechten, ook wat warmer moesten zijn.

Waren meer Nederlanders, sommige vonden het bed hard, bij ons viel dat erg mee.

Animatieteam van touroperator deden hun best voor vermaak, en wel aardig, maar heel bijzonder was dit niet.Een nadeel is wel dat er buiten het hotelcomplex, afgelegen ligt, je bent dus genoodzaakt om een taxi te bellen, of een auto te huren.Dit is wel jammer als je wat meer wilt zien van de omgeving.Het hotel ligt wel meteen aan zee met zand/kiezelstrand.

Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Geweldig

Petra
4-6-2016

Mooi hotel, geweldig personeel, heerlijk eten zeer ruime keuze. Prima kamers netjes schoon. Prachtig aangelegd, ruim weinig overlast van bar etc. Of feesten. Echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Mooi complex

R. van Lieshout
30-8-2015

Mooi complex. De kamer waarin wij verbleven was echter wel verouderd. Wel werd de kamer iedere dag netjes gepoetst, onderhouden. Prima restaurant. Niet overdreven veel keuze. Heerlijk gezwommen. Personeel gastvrij. Gehele complex werd dagelijks erg goed onderhouden en zag er tiptop uit. Afstand tot het dorpje Leptokaria was ongeveer 3 km. Met de taxi was er een vaste prijs van €5,- enkele reis afgesproken. Prima deal vonden wij. Mooi uitzicht op het Olympus gebergte. Al met al een heerlijke vakantie beleefd.

Leuk hotel, slechte ligging

Veerle
4-1-2014

Mooi hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Verschillende gezellige plekjes om te vertoeven: overdekt terras aan het zwembad, beachbar met lounge stoelen, ... Enkel de ligging valt wat tegen: een prachtig strand aan het hotel maar voor de rest valt er bitter weinig te beleven. Een eerder dorre omgeving, ver weg van andere restaurants, terrasjes. Ideale omgeving voor wie enkel wil 'zonnekloppen' aan het zwembad, voor wie wat meer wil: eerder een afrader!

Geweldig hotel!!

heer Tsilingiroglou
23-8-2012

Prima service, eten, hygiëne, vriendelijkheid, omgeving, cultuur etc. alles een dikke 10.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

mooi complex

monique
6-8-2012

Wij waren in dit hotel met 4 volwassenen en 3 kinderen.

De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt met schone handdoeken. het eten is erg uitgebreid en gevarieerd. de snacks zijn eigenlijk alleen koekjes. De frisdrank was de hele dag goed koud. Wij zijn bierdrinkers en dan valt dat toch behoorlijk tegen. je krijgt grote pullen, het voordeel van dat bier is dat je het van smorgen tot savonds kunt drinken zonder ook maar een beetje aangeschoten te worden. er zit zo goed als geen alcohol in. omdat wij 2 weken geen auto hoefden te rijden hadden we ons toch verheugd op een echt biertje. De animatie voor de kinderen is in het duits. smorgens niet opgegeven? niet meedoen. de animatie savonds stelt ook niets voor. De beachbar is een leuke plek met wel elke dag dezelfde loungemuziek. weinig stemming. duidelijk verschil in behandeling of je all in hebt of niet. in de eetzalen vriendelijk personeel. de bruiloften waren geweldig om mee te maken. dan merk je niets van de crisis.