Zoover

Hotelstersterstersterster

Viel erg tegen

Nijmegen
27-8-2017

We zijn gekomen met een huurauto om rust op te zoeken. Privestrand voor de hotelbezoekers, zwembad en zonneweide.

Na een dag strand wilde ik gaan douche. Water was niet warm of heet maar lauw. Geen goede afvoer want de halve kamer was volgelopen met water. Receptie nam de telefoon niet op dus alles zelf opgeruimd. Dagen erna had ik maar 1x warm water. Zware tegenvaller voor 150€ per nacht.. de kamer is niet elke dag schoongemaakt. Dus de natte handdoeken van het opruimen hadden we 2 dagen op onze kamer liggen. Dat ondanks het kaartje aan de deur "please make up the room"

Na de volgende dag nadrukkelijk gevraagd te hebben of de kamer schoongemaakt kon worden is dit gedaan. Echter bin terugkomst stond de deur van onze kamer open!! Gelukkig niks weg maar echt enorm slordig. Wanneer dit gemeld is aan de receptie word er wat luchtig oo gereageerd en niks aan gedaan... we hebbben genoten van de mooie stranden en omgeving maar het hotel viel enorm tegen.

Niet boeken

Ste
9-8-2017

Hotel ligt te geïsoleerd. Met kinderen te gevaarlijk om naar het dorpje dat overigens weinig voorsteld te lopen.

Het ontbijt is redelijk avondeten stelt weinig voor. Wij dachten gezellige taverna s te bezoeken in het dorpje maar gezien de gevaarlijke weg ging dat niet. Het strand voldoet niet aan de beschrijving en foto s een en al kiezel ook in de zee.

Mijn advies niet boeken. Wij hebben noodgedwongen tijdens ons verblijf een auto gehuurd mooie omgeving dat dan weer wel.

verrassing

Elvira
14-6-2016

Doordat ons oorspronkelijk geboekte appartement toch anders was dan in de gids vermeld, kregen we de keus om naar dit hotel te gaan. Bij aankomst een warm ontvangst. De kamer was super, ruim balkon, genoeg kastruimte, nette badkamer. De matrassen waren minder maar via de receptie kregen we nieuwe matrassen met een topdekmatras erop. Prima service!!!

Het ontbijtbuffet was heerlijk, genoeg variatie, net als het avondeten.

Het dorpje Kryopigi was per bus bereikbaar maar ook lopend via een tussendoor weggetje. Mooie tuin en strand. Zwembad was ook heerlijk. Er was ook een kinderzwembad met een leuke speeltuin.

Bij de spa een heerlijk total-body massage gehad, wat een verwennerij was dat.

Personeel super vriendelijk.

Slecht onderhouden hotel

Astrid
3-6-2016

Slecht onderhouden hotel. Zeker geen 5-sterren waard. Scheuren in de muren, los tapijt. Brandveiligheid niet aanwezig. Bruin water. Te harde en vieze bedden(vlekken op Hoofdbord). Weinig keus en afwisseling qua eten , droog en lauwe smaak.Centrum niet naar te lopen door gevaarlijke hoofdweg. Rijdt shuttlebus alleen 3x overdag en niet 's avonds. Veel Bulgaren met kinderen. Prijzen dranken te hoog.

Wel goed: De Spa is heerlijk. Personeel is supervriendelijk. Strand en tuin goed onderhouden.

Rustig, vlak aan zee, lekker eten

albertine_vandebosch
31-5-2015

Super hotel, omgeving prachtig, zeer mooie tuin, tuinpad loopt recht nd zee of nh het zalig zwembad (ook kinderzwembad en speelplek), zowel links als rechts vh hotel zijn diverse Griekse dorpjes te bezoeken, het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, prijs/kwaliteit klopt, goede uitvalsbasis voor excursies. Wij bezochten Meteora (is wel lange bustrip maar dat weet je op voorhand), natuurgebied Kerkini (echt een aanrader als je van pure natuur houdt, mangroves, vogels, waterbuffels), Thessaloniki (gebruik daar de sigthseeing-bus ad witte toren), Mount Athos en buureiland Sithonia per boot, de dorpjes Polychrono (schildpadden) en kipriogi al wandelend, afitos is een prachtig dorpje waar je heerlijk vis kan eten aan de seaside. Hier is voor elk wat wils te beleven. Een aanrader. Goede bedden, fantastische Spa (chocolademassage!), vers fruitsap elke dag zonder bijbetaling, gratis strandstoelen, elke dag nieuwe strandhanddoeken. Personeel en directie zijn vrienden geworden.