Zoover

8,9

Ik wil terug!!

Lisanne
18-6-2019

Gezellig hotel, mooie moderne kamer, hele leuke bar en super vriendelijk personeel. Zeker een aanrader als je een zorgeloze zonvakantie wilt!

Gereisd Met partner in juni 2019

Goed hotel. Mooi zwembad, heerlijke zee

Petra boon
16-6-2019

Heel leuk verblijf. Heel schoon en vriendelijk personeel. Mooi zwembad . Hotel ligt wel hoog . Dus je moet naar beneden voor strand winkels restaurants. Wel shuttlebus voor het strand. Eten had wel wat warmer gekunt.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantasties

j a rutten
15-6-2019

lieve mensen en alleen het eten kan warmer maar voor de kamers en bediening perfect .

Geweldig!

Nelly
9-6-2019

Het is een geweldig hotel, perfect schoon en heerlijk eten. Vriendelijk personeel en leuke animatie in de avond. Voor mensen die slecht ter been zijn is het niks: het ligt hoog op de berg en het heeft veel trappen. Als je een auto huurt kun je prachtige tochten maken over het mooie groene eiland met leuke dorpjes en strandjes. We hebben een heerlijke week gehad en raden het Atrium hotel beslist aan!

Fantastis

Christianne
7-6-2019

Het was een leuk hotel met vriendelijk personeel .Het eten was lekker maar mocht soms wat warmer zijn .Mooi zwembad en goede kamer, elke dag was er iets te doen met de animatie . leuk zeker om nog eens naar toe te gaan !

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Lekker ontspannen vakantie

Monique
3-6-2019

Zag er allemaal netjes uit. Mooi hotel. Eten helaas weinig keuze. Maar wat je lusten was lekker. Shuttle service handig na het strand.

Zeker aanrader!

Ron
5-6-2017

Mooi hotel..nette goed verzorgde kamers. Zeer vriendelijk personeel...zowel ontbijt als avond eten goed, voor ieder wat wils. Kortom super prijs-kwaliteit.

( Azijnpissers zijn er altijd )

Gereisd Met partner in mei 2017

Zeker geen 4 sterren

ron van mioerlo
1-8-2014

In de reisgids stond 4 sterren vermeld (hier op zoover staat al drie sterren) maar dat was dit hotel zeker niet.

Behalve een prachtig uitzicht een leuk en gezellig dorpje verder op heeft de tijd stil gestaan in en rond het hotel. We gaan elk jaar op vakantie en zijn dus wat gewend aan hotels en gasten maar dit was echt niet goed. Vooral het eten was matig, slechte variatie, weinig smaak en zeker niet op de juiste temperatuur. Wel goed bedoelende medewerkers maar door alle aanwezige russen en serviers erg op hen gericht.

2008

Geweldig

Karin van Maastricht
8-9-2008

Met een ervaring van 2 jaar geleden in chrousso village (paliouri)waren we erg verwend, dus hadden geen verwachtingen. Maar het was een supervakantie. Het hotel was niet massaal, het zwembad erg ruim met gescheiden kinderbad. Het personeel en service was grandioos. Ontzettend lieve mensen. Bij een probleem (bij ons bijv. een lekkende airco), binnen 10 minuten is het opgelost. Voor informatie nemen ze alle tijd deze te geven. Wij waren de enige nederlanders, dus ideaal, die zie ik in nederland het hele jaar, dus dit was compleet vakantiegevoel. De ligging lekker achteraf, wat hogerop, dus het uitzicht naar zee grandioos. Overdag een busje van hotel naar "beneden" en naar het strand. Het eten was ongelooflijk, zoveel keuze bij ontbijt, lunch en diner. En het smaakte heerlijk.

De kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. Dus in een woord, de vakantie was "GEWELDIG".

Hele fijne accomodatie voor ons ,wel wat entertainment en

M. Smits
10-5-2008

Hele fijne accomodatie voor ons ,wel wat entertainment volley en darten maar voor jongeren weing uigaans mogelijkheden.

Fijne rustige vakantie gehad veel wandelmogelijkheden,lekker zwembad en zee binnen loopafstand.

Doordat we zo vroeg in het seizoen waren was het jammer dat er nog weinig excursies te boeken waren.Een auto huren was de oplossing.Openbaar vervoer ging maar sporadisch.

We waren de eerste 4 dagen de enigste Nederlanders in het Hotel .veel Bulgaren Grieken en Duitsers.

Eten en drinken was prima.Ook typisch Griekse gerechten erbij heerlijk.Koffie en thee waren alleen bij het ontbijt en van 15.00 uuur tot 17.00uur gratis.Dat viel even tegen want ze rekenen € 2.80 voor een kopje koffie of thee.

Toch een aanrader voor mensen die van een rustige Griekse vakantie houden met daarnaast wat cultuur [Thessaloniki]