Zoover

2008

perfekte ligging

jan
30-12-2008

Superkleine badkamer. Alles wel goed schoon. Kamer aan de achterzijde van het hotel met een prachtig uitzicht op de 's avonds geweldig verlichte Acropolis. Ligging van het hotel is perfekt, midden in de oude wijk Plaka. Metro dichtbij maar in principe zijn alle bezienswaardigheden makkelijk te voet te doen. Is ook leuker, lekker rondstruinen door alle kleine straatjes.

Kleine badkamer, verder heel schone kamers

16-6-2008

Kleine badkamer, verder heel schone kamers. Ontbijt was erg lekker, gewoon de normale dingen wel. Onze kamer was recht onder het dakterras, het schuiven van de stoelen hoorden we redelijk goed. Wel prachtig uitzicht op de Akropolis.

Gereisd Familie in januari 2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel

Dick
2-5-2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel. Kamers zijn prima. Onze badkamer was iets minder omdat deze aan renovatie toe was. Desondanks werd alles prima schoongehouden.

Hotle ligt zeer centraal op 5 minuten van de metro en 10 minuten van de bussen die van het vliegveld komen en daarvandaan vertrekken. Heb hier nog 6 kaartjes voor omdat op de dag dat wij weggingen de buschauffeurs gingen staken. Kaartjes ter waarde van 6 x 3,20 zijn dus nog geldig.

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro,

M. Roncken
1-3-2008

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro, onduidelijk welke uitgang bij station Monastiraki, ook al omdat het plein gerenoveerd werd wat lastig met koffers.

Prima ligging, alles lopend te bereiken, steeds prachtig uitzicht op de Acropolis, sfeervolle buurt.

Kamers prima, badkamer eenvoudig, kamers worden prima schoongehouden. Baliemedewerker vriendelijk/behulpzaam afhankelijk van wie er zit. Ontbijtbuffet: voldoende keuzemogelijkheden, er wordt steeds op tijd aangevuld. Een aanrader, zeker als je met jonge mensen (mijn dochter) reist.

Heerlijk weekend gehad in hotel Plaka

Bianca
24-7-2007

Heerlijk weekend gehad in hotel Plaka. Prima uitzicht vanaf het dakterras en alles mooi op loopafstand!

Gereisd Familie in juli 2007