Zoover
Hotel Plaka

Hotel Plaka

9,5

2008

Kleine badkamer, verder heel schone kamers

16-6-2008

Kleine badkamer, verder heel schone kamers. Ontbijt was erg lekker, gewoon de normale dingen wel. Onze kamer was recht onder het dakterras, het schuiven van de stoelen hoorden we redelijk goed. Wel prachtig uitzicht op de Akropolis.

Gereisd Familie in januari 2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel

Dick
2-5-2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel. Kamers zijn prima. Onze badkamer was iets minder omdat deze aan renovatie toe was. Desondanks werd alles prima schoongehouden.

Hotle ligt zeer centraal op 5 minuten van de metro en 10 minuten van de bussen die van het vliegveld komen en daarvandaan vertrekken. Heb hier nog 6 kaartjes voor omdat op de dag dat wij weggingen de buschauffeurs gingen staken. Kaartjes ter waarde van 6 x 3,20 zijn dus nog geldig.

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro,

M. Roncken
1-3-2008

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro, onduidelijk welke uitgang bij station Monastiraki, ook al omdat het plein gerenoveerd werd wat lastig met koffers.

Prima ligging, alles lopend te bereiken, steeds prachtig uitzicht op de Acropolis, sfeervolle buurt.

Kamers prima, badkamer eenvoudig, kamers worden prima schoongehouden. Baliemedewerker vriendelijk/behulpzaam afhankelijk van wie er zit. Ontbijtbuffet: voldoende keuzemogelijkheden, er wordt steeds op tijd aangevuld. Een aanrader, zeker als je met jonge mensen (mijn dochter) reist.

Heerlijk weekend gehad in hotel Plaka

Bianca
24-7-2007

Heerlijk weekend gehad in hotel Plaka. Prima uitzicht vanaf het dakterras en alles mooi op loopafstand!

Gereisd Familie in juli 2007

Prima hotel, ietwat kleine badkamer, maar meer heb je ook

Peter en Linda
4-5-2007

Prima hotel, ietwat kleine badkamer, maar meer heb je eigenlijk ook niet nodig. Alles is netjes verzorgd en vriendelijk personeel. Ontbijt is prima. De ligging is ideaal, vrijwel alles ligt op loopafstand. Vanuit het vliegveld gemakkelijk bereikbaar. Verder hebben wij iedere nacht prima geslapen zonder last van het lawaai van de stad. Hotel is zeker een aanrader.

ligging perfect tov bezienswaardigheden en metrostation

jeroen
10-4-2007

ligging perfect tov bezienswaardigheden en metrostation. nette, niet erg ruime kamers.

Gereisd Anders in april 2007

Vijf heerlijk dagen gehad in hotel Plaka!!! Hotel Plaka op

Jantine en Ada, Biervliet
27-2-2007

Vijf heerlijk dagen gehad in hotel Plaka!!! Hotel Plaka staat op de juiste plaats in Athene dicht bij de Akropolis en ander cultureel erfgoed, grote winkelstraat naast de deur,en heerlijke restaurantjes op loopafstand. Het ontbijtbuffet is erg goed, de kamers zijn keurig en met heerlijke bedden. In 30 minuten ben je met de bus van het vliegveld bij hotel Plaka!! Terug in het vliegtuig hadden we al heimwee, Hotel Plaka we komen zeker nog eens terug!!!!!! Jantine en Ada.

Een prima hotewl mooie kamers de badkamer is wat verouderd

g.a.stikkers
17-12-2006

Een prima hotewl mooie kamers de badkamer is wat verouderd maar goed te doen.De ligging is voortreffelijk midden in de wijk plaka. Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet goed verzorgd.

Het uitzicht op het dakterras is werkelijk fantastisch.Een aanrader

Gereisd Anders in december 2006

Verzorgd hotel, mooie kamers, kleine badkamer is wat en is

Anne-Marie
30-11-2005

Verzorgd hotel, mooie kamers, kleine badkamer is wat verouderd en aan vervanging toe. Ontbijtbuffet is prima.

Ligging tov winkels, restaurants, bars en belangrijke bezienswaardigheden is perfect.

Gereisd Anders in november 2005

Prijs/kwaliteit gezien één van de betere hotels

Erna
15-3-2005

Prijs/kwaliteit gezien één van de betere hotels. Spijtig dat de badkamers verouderd zijn, anders niets op aan te merken. De kamers zijn goed ingericht met koelkastje en TV, airco i/d zomer en verwarming i/d winter. Niettegenstaande centrum Athene valt het nachtlawaai best mee. Uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in maart 2005