Zoover
Hotel Plaka

Hotel Plaka

9,5

Aanrader voor een geweldige stedentrip!

Evelien
27-3-2019

Prima hotel, niet heel luxe maar alle basis benodigdheden zijn aanwezig en zijn ook goed. Goede bedden, goed sanitair en schone kamers! Ontbijt ook prima. Hotel ligt centraal, om de hoek ligt het levendige monastiraki plein met leuke winkeltjes, gezellige terrasjes en een vlooienmarkt. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand en wil je wat minder lopen dan is er een metrostation op het plein!

Houdt wel je spullen goed in de gaten, het stikt van straatrovers!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig

Diemer
9-12-2018

We zaten 4 dagen in Hotel Plaka in Athene. Beide waren geweldig. Super hotel met een geweldige ligging en uitzicht vanaf het dakterras op de Acropolis. Ontbijt super en nette schone kamers. Personeel zeer hulpvaardig. Geen negatieve punten. Aanrader

Gereisd Met vrienden in november 2018

Wat een toplocatie!

Diann-Marijke-Liann
5-4-2011

Vanaf het moment dat we hotel Plaka binnenkwamen tot de allerlaatste minuut zijn we door het personeel in alles voorzien wat we ons maar konden wensen: goede tips, klantvriendelijke benadering en gastvrijheid! De bedden waren heerlijk; de omgeving rustig en het allerallermooist was natuurlijk het uitzicht op het dakterras. We konden er gewoon geen genoeg van krijgen; 's morgens ontbijten en 's nachts een glaasje wijn drinken met de Acropolis voor ons!

Van ons krijgt hotel Plaka een 10 met een griffel!

Diann-Lian-Marijke uit Rijen

Zeer goed adres voor een kort verblijf

Fernand
26-7-2009

Centraal gelegen, alles op loopafstand.

Hotel heeft mooi dakterras.

Kamers niet al te groot of luxe, maar wel schoon.

Ontbijt is O.K., maar zonder meer.

Gereisd Met vrienden in december 2006

zeer centraal gelegen

M
6-4-2009

Centraal gelegen, alles op loopafstand.

Hotel heeft mooi dakterras. Kamers niet al te groot of luxe, maar wel schoon. Badkamer ontzettend klein.

Roomservice= bestellen bij domino's pizza.

Prima ontbijt.

Hotel is vlak naast Starbucks gelegen. Metro station op 5 min lopen.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

net hotel met super ligging

Irene
1-3-2009

centraal en voor Atheense begrippen rustig met ALLES om de hoek!

Gereisd Met vrienden in februari 2009

Kleine badkamer, verder heel schone kamers

16-6-2008

Kleine badkamer, verder heel schone kamers. Ontbijt was erg lekker, gewoon de normale dingen wel. Onze kamer was recht onder het dakterras, het schuiven van de stoelen hoorden we redelijk goed. Wel prachtig uitzicht op de Akropolis.

Gereisd Familie in januari 2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel

Dick
2-5-2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel. Kamers zijn prima. Onze badkamer was iets minder omdat deze aan renovatie toe was. Desondanks werd alles prima schoongehouden.

Hotle ligt zeer centraal op 5 minuten van de metro en 10 minuten van de bussen die van het vliegveld komen en daarvandaan vertrekken. Heb hier nog 6 kaartjes voor omdat op de dag dat wij weggingen de buschauffeurs gingen staken. Kaartjes ter waarde van 6 x 3,20 zijn dus nog geldig.

Van 3 april tot 7 april verbleven in hotel Plaka

Hilde
8-4-2008

Van 3 april tot 7 april verbleven in hotel Plaka. Zeer goed gelegen van hieruit alle op wandelafstand.

Kamer voldoende ruim, badkamer iets verouderd maar alle comfort is aanwezig.

Buffet ontbijt is niet te groot maar voldoende keuze en wordt onmiddellijk aangevuld.

Tijdens de dag gratis koffie en thee te verkrijgen op de 1ste verdieping.

Wanneer u later vertrekt is er ook een bagageruimte.

Hotel makkelijk te bereiken met de metro lijn 3 op 5min van het hotel.

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro,

M. Roncken
1-3-2008

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro, onduidelijk welke uitgang bij station Monastiraki, ook al omdat het plein gerenoveerd werd wat lastig met koffers.

Prima ligging, alles lopend te bereiken, steeds prachtig uitzicht op de Acropolis, sfeervolle buurt.

Kamers prima, badkamer eenvoudig, kamers worden prima schoongehouden. Baliemedewerker vriendelijk/behulpzaam afhankelijk van wie er zit. Ontbijtbuffet: voldoende keuzemogelijkheden, er wordt steeds op tijd aangevuld. Een aanrader, zeker als je met jonge mensen (mijn dochter) reist.