Zoover
Hotel Plaka

Hotel Plaka

9,5

Vriendelijk personeel, schoon eenvoudig hotel.

linda
4-5-2019

Eenvoudig hotel, schoon, en echt vriendelijk behulpzaam personeel. We hebben ook genoten van het dakterras met uitzicht op Akropolis. Alles op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Centraal gelegen

Philip
19-4-2014

Goed hotel in het centrum van wijk Plaka. Ontbijt is geen uitschieter, doch ok. Propere kamers. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de balie.Slechte geluidisolatie op de kamers, soms hoor je gasten op andere kamers gewoon praten en kan je de conversatie volgen. wij hadden een kamer aan de voorzijde met heeeeel veel last van straatlawaai. Onze 3 persoonskamer was een omgebouwde 2 persoonskamer met extra bed, dus heef krap qua ruimte.

Goed hotel met een heel goede ligging

marielle
14-3-2013

Plaka ligt midden in het deels autovrije centrum. Metro Monastiraki op 200 meter. Winkels en bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Mooi dakterras met zonnebedden en lounge bankjes.Prachtig uitzicht over Athene en de Akropolis. Goed ontbijtbuffet. Als extra service komt er gedurende het ontbijt een medewerker van het hotel voorbij waar je vragen en of klachten bij kunt melden.Kamers groot genoeg, goede badkamer met douche. De 1 persoons kamers zijn ietsjes kleiner met goede badkamer en twee persoonsbed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekend stadshotel voor stedentrip!

Agnes
10-9-2010

In augustus met 3 kinderen (15-15-18) 4-daagse stedentrip naar Athene gemaakt. Twee kamers naast elkaar (2 persoons / 3 persoons). Erg vriendelijke receptie, schone kamers, prima locatie in gezellige wijk en alle bezienswaardigheden op loopafstand! Veel restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.

Magnifiek uitzicht vanaf het dakterras.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Goed hotel op prima plaats om stad te verkennen

J. de Jong
10-3-2009

Moeder met jong volwassen dochter kunnen dit hotel aanbevelen:

Schone kamer;

Iedere twee dagen werden de bedden verschoond; Bij het ontbijt voldoende keuze en er werd steeds aangevuld;

Kleine maar schone badkamer;

Zeer goed werkende, centraal geregelde, verwarming, gelukkig kon het raam open en was er geen al te hinderlijk straatlawaai.

Vriendelijk personeel.

Ligging uitstekend: je kunt Plaka (wijk met leuke winkeltjes en restaurantjes); de Acropolis en andere bezienswaardigheden te voet verkennen vanuit het hotel.

Kleine badkamer, verder heel schone kamers

16-6-2008

Kleine badkamer, verder heel schone kamers. Ontbijt was erg lekker, gewoon de normale dingen wel. Onze kamer was recht onder het dakterras, het schuiven van de stoelen hoorden we redelijk goed. Wel prachtig uitzicht op de Akropolis.

Gereisd Familie in januari 2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel

Dick
2-5-2008

Goed engels sprekend en behulpzaam personeel. Kamers zijn prima. Onze badkamer was iets minder omdat deze aan renovatie toe was. Desondanks werd alles prima schoongehouden.

Hotle ligt zeer centraal op 5 minuten van de metro en 10 minuten van de bussen die van het vliegveld komen en daarvandaan vertrekken. Heb hier nog 6 kaartjes voor omdat op de dag dat wij weggingen de buschauffeurs gingen staken. Kaartjes ter waarde van 6 x 3,20 zijn dus nog geldig.

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro,

M. Roncken
1-3-2008

Hotel Plaka: goede verbinding vliegveld-hotel per metro, onduidelijk welke uitgang bij station Monastiraki, ook al omdat het plein gerenoveerd werd wat lastig met koffers.

Prima ligging, alles lopend te bereiken, steeds prachtig uitzicht op de Acropolis, sfeervolle buurt.

Kamers prima, badkamer eenvoudig, kamers worden prima schoongehouden. Baliemedewerker vriendelijk/behulpzaam afhankelijk van wie er zit. Ontbijtbuffet: voldoende keuzemogelijkheden, er wordt steeds op tijd aangevuld. Een aanrader, zeker als je met jonge mensen (mijn dochter) reist.

Heerlijk weekend gehad in hotel Plaka

Bianca
24-7-2007

Heerlijk weekend gehad in hotel Plaka. Prima uitzicht vanaf het dakterras en alles mooi op loopafstand!

Gereisd Familie in juli 2007