Zoover

9,5

Centraal gelegen

Philip
19-4-2014

Goed hotel in het centrum van wijk Plaka. Ontbijt is geen uitschieter, doch ok. Propere kamers. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de balie.Slechte geluidisolatie op de kamers, soms hoor je gasten op andere kamers gewoon praten en kan je de conversatie volgen. wij hadden een kamer aan de voorzijde met heeeeel veel last van straatlawaai. Onze 3 persoonskamer was een omgebouwde 2 persoonskamer met extra bed, dus heef krap qua ruimte.

Goed hotel met een heel goede ligging

marielle
14-3-2013

Plaka ligt midden in het deels autovrije centrum. Metro Monastiraki op 200 meter. Winkels en bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Mooi dakterras met zonnebedden en lounge bankjes.Prachtig uitzicht over Athene en de Akropolis. Goed ontbijtbuffet. Als extra service komt er gedurende het ontbijt een medewerker van het hotel voorbij waar je vragen en of klachten bij kunt melden.Kamers groot genoeg, goede badkamer met douche. De 1 persoons kamers zijn ietsjes kleiner met goede badkamer en twee persoonsbed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima Hotel

naam naam
30-4-2012

Vriendelijk personeel en een prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd Met partner in april 2012

Heel leuk hotel op een geweldige locatie

Raimond
25-10-2011

de ligging is grandioos .

Midden in het gezellige Plaka en dicht bij alle bezienswaardigheden .

Acropolis , plein voor parlement , Hadrianus boog , tempel van Apollo meerdere musea en ga zo maar door

Alles is vanaf hier te lopen

Ook metro stations dichtbij .

Mensen in hotel reuze klantvriendelijk .

Mensen bij Acropolis iets minder bereid om hun werk te doen en zeker niet klant vriendelijk , 4de stakingsdag in 1 week .

Deze mensen verknallen het voor het land met oog op bezoek in komende jaren .

We moeten eigenlijk nog terug om de Acropolis van boven en binnen te bewonderen , maar we twijfellen nu toch .

Weer een X bedrag betalen met de kans dat het hek niet opengaat ?

De mensen in hotel kunnen hier niets aan doen !!

Bedden goed , kamer niet al te groot maar okee en alles wat je nodig hebt is aanwezig , dakterras is een sprookje door uitzicht .

Ontbijt meer dan voldoende keus en ....hazelnoot pasta !

Als we terug gaan naar Athene , zeker dit hotel wanneer mogelijk .

goede prijs / kwalitiets verhouding

bas
11-8-2011

hotel Plaka is een goede keus voor een verblijf in Athene. midden in een leuke maar toeristische wijk. vlakbij 2 metrostations. Eetterrassen om de hoek voor elk wat wils. Ook een supermarkt heel dicht bij en de prijzen betaalbaar.

Het mooiste is het eigen dakterras van het hotel, met een schitterend uitzcht over de stad.

Gereisd Met partner in juni 2011

Wat een toplocatie!

Diann-Marijke-Liann
5-4-2011

Vanaf het moment dat we hotel Plaka binnenkwamen tot de allerlaatste minuut zijn we door het personeel in alles voorzien wat we ons maar konden wensen: goede tips, klantvriendelijke benadering en gastvrijheid! De bedden waren heerlijk; de omgeving rustig en het allerallermooist was natuurlijk het uitzicht op het dakterras. We konden er gewoon geen genoeg van krijgen; 's morgens ontbijten en 's nachts een glaasje wijn drinken met de Acropolis voor ons!

Van ons krijgt hotel Plaka een 10 met een griffel!

Diann-Lian-Marijke uit Rijen

centraal gelegen

Elaine
10-2-2011

net terug van een aantal dagen in dit hotel. vriendelijke ontvangst. 1e dag bij ontbijt, medewerkster die vroeg of alles beviel. we hadden 2 aparte bedden gereserveerd, we kregen dit ook maar wel als 1 bed opgemaakt. is gelijk die dag in orde gemaakt. alles keurig schoongemaakt. ontbijt voor griekse begrippen uitgebreid. Bezoek zeker ook het dakterras met mooi uitzicht op de acropolis. metro (naar o.a. luchthaven) op max 10 min lopen. Genoeg restaurantjes in de omgeving.

Uitstekend stadshotel voor stedentrip!

Agnes
10-9-2010

In augustus met 3 kinderen (15-15-18) 4-daagse stedentrip naar Athene gemaakt. Twee kamers naast elkaar (2 persoons / 3 persoons). Erg vriendelijke receptie, schone kamers, prima locatie in gezellige wijk en alle bezienswaardigheden op loopafstand! Veel restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.

Magnifiek uitzicht vanaf het dakterras.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

in de wijk plaka met uitzicht op de akropolis

esther
21-7-2010

stadshotel met nette kamers, gelegen in het centrum van de wijk plaka, dat onder aan de akropolis ligt. Alle bezienswaardigheden zijn in principe op loopafstand (als je van wandelen houdt). 's avonds zijn er goede restaurantjes te vinden met sfeervolle terassen. Vanaf het dakterras heb je een super uitzicht over de akropolis en een groot deel van de stad. Helaas was de bar daar gesloten maar dat is te begrijpen in maart. Ook winkelen kun je goed in deze wijk, tegen zeer fijne prijzen.

Redelijk ontbijt, maar prijs/kwaliteitverhouding is wel goed.

locatie is geweldig!

marjon
10-6-2010

De ligging van hotel Plaka is geweldig. Je loopt overal gemakkelijk naar toe en het is ontzettend gezellig in de wijk.

We hadden een kamer aan de straatkant van het hotel, helaas supergehorig. Slecht geslapen, maar wel schoon. Vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel, dat zal de nachtrust ten goede komen.

Schoonmaakpersoneel en service bij buffet geweldig, maar aan de receptie waren de mensen ongeïnteresseerd en nors.

Het buffet was vrij eenzijdig, maar wel lekker en als het op was, werd het meteen aangevuld.

Geweldig verblijf met een paar minpuntjes, maar als ik terug zou gaan, dan zou hotel Plaka zeker een aantrekkelijke optie zijn.