Zoover
Hotel Arion

Hotel Arion

8,7

Centraal gelegen, proper en vlak bij Monastiaki!

Marco
23-4-2019

Prijs/kwaliteit en ligging best OK. Heel wat restaurants op wandelafstand, 's avond kan er wel wat feestlawaai te horen zijn. Prachtig zicht vanop het dakterras! Op wandelafstand van het metrostation Monastiraki en van daaruit een goede verbinding via metro naar luchthaven.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Wendy
24-3-2018

Zeer tevreden over dit hotel. Heel netjes en zeer vriendelijke medewerkers. Ontbijt was prima! Zeer fijne bedden en een adembenemend uitzicht op de Akropolis vanuit het dakterras. Een absolute aanrader!!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Aan te raden voor een goede plek in de stad.

H. Van Velzen
28-10-2017

Het kleine hotel was netjes, schoon, vriendelijk en rustig. Ontbijt was netjes verzorgd.

Boven op het dakterras had je een mooi uitzicht over Athene en de Akropolis.

Ligging dicht bij metrostation en restaurants.

Het lag in een rustige straat waar nog wel veel woningen van de crisis te lijden hebben

Gereisd Met partner in oktober 2017

Prima plek om Athene te ontdekken

Wim Merlijn
3-9-2013

Net buiten het drukke gebied rondom de akropolis ligt Arion hotel. Wij verbleven hier 2 nachten en konden vanuit hier prima de stad Athene per voet intdekken. Het hotel is eenvoudig en enigzins oubollig ingericht. De straat heeft wat weg van een achterbuurt, doch is het er rustig. Advies is wel om een kamer aan de achterzijde te vragen. Tegenover Arion zit nl een discotheek waar veel mensen tot laat buiten zijn. Het ontbijt is beperkt eenvoudig, maar heeft alle ingredienten voor een goede start van de dag. Tip: ga naar de 7e verdieping en je hebt een mooi zicht op de Akropolis. Zeker 's avonds is dit de moeite waard.

Mooi hotel, centraal maar raar gelegen

Nelly
9-10-2012

Mooi hotel in een onderkomen buurt. Tussen volgekladde gebouwen zit ineens de ingang van het moderne hotel.

Ruime kamer met uitzicht op de Akropolis.

Behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in augustus 2012

prima hotel in hartje athene

marc en vera
17-9-2011

wij zijn net terug van 5-daagse athene. Prima hotel, mooie ruime kamer, comfortabele bedden, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Alles vlot bereikbaar binnen loopafstand, metro vlakbij. Hotel ligt in een niet zo nette omgeving (vervallen gebouwen, graffiti, ...) toch hadden wij niet echt een onveilig gevoel. Wij kunnen dit hotel absoluut aanbevelen en kiezen terug voor hotel Arion bij een volgend bezoek aan Athene.

Modern hotel in hartje Athene

Richard
5-9-2011

Prima hotel in Hartje Athene. Ongeveer 5 minuten lopen van metrostation Monastiriki, wat directe verbinding heeft met Athens International Airport.

Mooie schone, moderne kamers. Ontbijt is redelijk tot goed.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Goed hotel, goede ligging, vriendelijk personeel

David
12-8-2011

Zeer verzorgd en goed hotel.

Je hebt alles wat je nodig hebt (bed, douche, televisie, koelkast op de kamer, airco...)

Het hotel ligt wat afgelegen van de drukke straat (wat moeilijk te vinden zonder hulp van een taxi bijvoorbeeld) maar dan wel een voordeel, 's nacht is het muis stil.

Het hotel heeft een prachtig dakterras met een zeer mooi uitzicht!!

Alle bezienswaardigheden, winkelstraten, zelfs een supermarkt zijn op wandelafstand van het hotel.

Een hotel met een ruim ontbijtbuffet.

Alka
27-2-2011

Het personeel is zeer vriendelijk personeel Het hotel heeft een balkonterras met een prachtig uitzicht en schone kamers. Goede restaurants in de buurt en dichtbij Monasteraki.

Gereisd Met partner in februari 2011

Goede prijs/kwaliteit verhouding

T.V.
26-1-2011

Het hotel is vrij centraal gelegen: alle bezienswaardigheden zijn van hieruit vlot te voet of met de metro te bereiken. Op de kamers valt niets aan te merken: zeer netjes, voldoende groot en héél goede bedden (zeker voor mensen zoals ik met een slechte rug). Er ontbreekt wel een “niet-storen bordje”. Wij vroegen dit aan de receptie en ze gingen hiervoor zorgen, maar toen we de volgende dag opnieuw informeerden, werden we afgescheept. Het is ’s avonds aangenaam zitten op het terras, met zicht op de Akropolis. Ontbijt is voldoende, maar niet echt veel keuze. Het enige minpunt was het feit dat het hotel in een donker, smal en vuil straatje ligt. Zelfs op klaarlichte dag zagen we al wandelend naar het hotel drugsverslaafden zitten met een spuit in de hand of die buiten westen op het voetpad lagen. Dat was voor ons een afknapper en bovendien voelde ik me ’s avonds niet bepaald op mijn gemak. Maar als je daar geen aanstoot aan neemt, is dit een prima hotel qua prijs-kwaliteit verhouding.