Zoover
Hotel Electra Palace

Hotel Electra Palace

8,6

Erg mooi, voor herhaling vatbaar

D. Walraven
30-6-2019

Er is divers en bijzonder eten.

Voor ieder wat wil.

Kamers zijn netjes onderhouden.

All in is een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2019

Electra Palace. Tot volgend jaar.

Vollebregt
20-6-2019

Gisteren zijn we teruggekomen van een week Electra Palace in Rhodos.

Het was het geweldig. Mooie kamer die goed schoongemaakt wordt. Heel groot zwembad. Goed en lekker eten. In één woord Top! Volgend jaar gaan we weer denk ik.

Gereisd Met partner in juni 2019

Dit hotel is een aanrader!

Hans
30-10-2018

Dit hotel is een aanrader! Wij hadden in oktober een kamer aan de zwembadzijde. Dit leverde ons in tegenstelling tot heel veel andere reviews helemaal geen overlast op. Mogelijk dat er minder Entertainment was. De kamers waren schoon en het personeel was uitermate vriendelijk. De kluisjes op de kamers kun je gratis gebruiken. Het hotel ligt heerlijk aan het strand. Geen overlast vanuit de buurt. Het hotel piekfijn in orde en het eten is er prima. Met ontbijt en diner heb je meer dan voldoende voor een hele dag. De oude binnenstad is een echte aanrader ! Vanuit het hotel kun je met een transfer opgehaald worden en naar de stad Rhodos worden gebracht,maar je kunt ook voor goed €2 zelfstandig met het openbaar vervoer naar de stad Rhodos. Ook Lindos is heel goed met het openbaar vervoer te doen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Zó goed dat ik niet anders meer wil.

Marie-José Brans
18-10-2018

Alles was geweldig in het hotel.

Het is er schoon, het eten buitengewoon heerlijk en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Uitstekend

Ton Broeders
10-10-2018

Hotel ligt in de aanvliegroute van het vliegveld.

Dit is ook gelijk het enige nadeel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten is vers en van goede kwaliteit.

Kamer p as gerenoveerd netjes en schoon.

Enige puntje van aandacht is het “vroege” ontbijt datbkan pas vanaf 07.10 uur precies,

Maar het hotel heeft ook lunchpakketten ipv ontbijt.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Goed hotel,maar toch geen 2 de keer

David De canne
29-9-2018

Electra Palace hotel is een goed hotel met leuke bars , lekker eten met heel ruime keuze . De kamers zijn heel proper maar beetje slordige afwerking, tip: boek nooit de familie suite, we hadden een dubbele kamer met tussen schuif deur, het was een kamer met een salon aan, wij als koppel hadden een dubbel bed maar de 3 de persoon hadden ze op de zetel gelegd ! Geen zetel bed maar een simpele zetel met een heel dunne zitting!! Heel hard , niet begrijpelijk voor een5 sterren hotel. We zijn bij onze reisleider geweest en die heeft geprobeerd een oplossing te verkrijgen voor een bed of andere kamer maar vergeefs !! achter 2 dagen had onze 3de persoon last in nek en schouders,is echt geen service voor zo een 5 sterren hotel!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Aanrader!

Ariff
21-9-2018

Super hotel. We hadden eerst de reviews gelezen hier en die waren wat wisselvallig. Maar toen wij daar aankwamen en zaten was alles top. Ontbijt/lunch en avond eten is gewoon goed! Je hebt genoeg keuze en als je het eten daar niks vindt dan ga je toch de hort op!

Entertaiment bij hotel is super. Elke dag, behalve de maandag, is er wat te doen! En het team is echt geweldig. Verder wordt er iedere dag schoongemaakt en voorzien van nw handdoeken. Het personeel van Hotel is super aardig en geven advies als je daar om vraagt.

Bij het hotel zitten 3 restaurants waar je gebruik van kan maken. Als je HP boekt dan kun je de drankjes etc aan het eind van je vakantie betalen. Als je All-in hebt dan kom je niks tekort, echt niks tekort.

Tip: hou je niet van een hard matras, vraag om een topper bij de receptie.

Gereisd Met partner in september 2018

een echte aanrader

Daniël Desmet
13-9-2018

goeie service, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, mooie locatie, een stukje paradijs,

nadeel mss, overvliegende vliegtuigen ( ben je gewoon na 1 dag)

Gereisd Met partner in september 2018

Heel fijne vakantie

Noah
29-8-2018

+ Heel aardig personeel.

+ ontbijt erg goed. Voor lunch kan je ook eten in het Italiaanse of Griekse restaurant.

+ Kamers erg schoon

+ Mooie douche cabine met regendouche in badkamer.

- lunch en diner buffet matig

- wifi erg slecht. Voor snellere wifi 5 euro per dag betalen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Wij komen terug!

Freddy
17-7-2018

Proper hotel, mooie kamers en heel vriendelijk personeel! Zeer gevarieerd en lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in juni 2018