Zoover
Aparthotel D'Andrea Mare

Aparthotel D'Andrea Mare

Aparthotel
8,7

Goed hotel een aanrader die echt aan het strand

Ferdi
19-5-2019

Goed hotel aarding mensen van het hotel obers die Nederlands praten leuk animatie team elke avond een andere show smidags water polo volleybal darts .centrum op 10 minuten afstand

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prachtig en opperbest vermaakt!

Fam. van der Wal
13-5-2019

Heerlijk hotel! Dichtbij het vliegveld met een transfertijd van ca. 20 minuten. Wij waren er 10 dagen begin mei 2019 met 3 kids in de leeftijd 17 maanden, 3 en 7 jaar. We hadden familiekamer 205. Ruim en schoon. Internet is er op het hele complex, op het balkon ook prima maar in de kamers is de wifi-ontvangst wat minder. Eten in buffetvorm met een dagelijks gevarieerd goed eten. Personeel is op elke afdeling uitermate vriendelijk en service staat hoog in het vaandel! Maître d’hotel is Gaby Hanonik. Soms kom je mensen op vakantie tegen die speciaal of zeer professioneel zijn, Gaby is het allebei! Teamplayer en altijd behulpzaam en vriendelijk. Hartlijk dank!

Kiezelstrand heeft parasols en bedjes maar daar werd toen wij er waren weinig gebruik van gemaakt.

Heerlijk zwempark, water is in het voorjaar nog wat fris maar dat is op het hele eiland zo.

Animatie is er volop zonder dat het storend is. De aquagym in de ochtend is hilarisch en ook

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Het was er fantastisch een echte aanrader!!

Angela Philipse-Poels
12-5-2019

Het is er geweldig, super service, vriendelijke, gastvrije mensen.Lekker gegeten met een heerlijk wijntje erbij...Met en geweldig animatie-team! TOP!! Zo fantastisch genoten op een prachtige kamer met zeezicht!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Super en voorherhaling vatbaar

De Vreede
12-5-2019

Mooi en schoon hotel.

Bediening vriendelijk.

Hadden een mooie ruime kamer met uitzicht over zee.

Eten was heerlijk voor ieder wat wils.

WiFi overal in en rond het hotel.

Leuke zwembadbar met lekkere drankjes.

Gezellig animatieteam

Gereisd Met partner in mei 2019

Fijne vakantie gehad in D’Andrea Mare

Marieke
5-5-2019

Fijne vakantie gehad in D’Andrea Mare. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Gevarieerd en uitgebreid buffet. In het restaurant zorgt de maître d’hotel (dhr Gaby Hanonik) en zijn personeel ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Goed om te weten: zwembaden zijn niet verwarmd, kiezelstrand.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Zeer goede tijd gehad.

Bert Smid
23-4-2019

Heel goed verzorgd en zeer schoon hotel met goede bedden.

Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Het eten is gevarieerd en het buffet wordt heel goed bijgehouden en aangevuld.

Het hotel heeft een heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Je moet eigenlijk wel een huurauto hebben als je niet elke dag in of aan het zwembad wilt liggen of zitten.

De oude stad Rhodos ligt +/-7 km noordelijker maar er gaat regelmatig een busje van het hotel naar de stad.

Gereisd Met partner in april 2019

Ik zou hier nooit meer terugkomen!

Fam. Huisman
22-4-2019

Het hotel is nogal afgelegen. Zonder auto kom je niet ver.

Het hotel ziet er goed uit, maar als je beter kijkt zijn er nogal wat gebreken.

Onze kamer ( 2 pers.) was redelijk klein. Deurpost van de badkamer was verrot en slecht afgewerkt. Zo ook de badkamer deur, deze was ook onderaan helemaal verrot waardoor hij over de grond klemde. Het bad was geverfd, waardoor deze zeer glad was geworden en dus zeer gevaarlijk om te gebruiken! Vraag daarom een badmat bij de receptie. Er was geen stopcontact in de badkamer, dus erg lastig als je de scheerspiegel wilt gebruiken. De kast is zeer klein om je spullen in op te bergen. Koffie en thee faciliteiten op de kamer zijn de hele week niet bijgevuld. Handdoeken worden bij het zwembad zomaar weggehaald door de life gard als je gaat lunchen in de eetzaal. Heb een officiële klacht ingediend. Was alleen bij ons gebeurd. Echt bizar dit!

Ik zou hier niet meer terugkomen!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Echt geweldig!

Antonio
22-4-2019

Wij hadden een heerlijke tijd in dit hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het hotel is super netjes, het eten is echt heerlijk! Een super zwembad en privé strand. Dit hotel verdient 5 sterren in plaats van 4! Wij hebben niets negatiefs kunnen vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Elise Rijkeboer
20-4-2019

Het hotel is gewoon prachtig, lekker eten, schoon.

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

Gereisd Met partner in april 2019

Fijne vakantie met heerlijk glutenvrij eten!

M.R. Kamer
9-2-2019

In oktober 2018 zijn we met ons gezinnetje nog lekker een weekje gaan genieten van de Griekse zon. Dat ene weekje voelde aan als minimaal twee! Het personeel van het hotel is super vriendelijk en de animatieshows zijn van hoog niveau. Aangezien ikzelf een strikt glutenvrij dieet moet volgen was het even spannend wat ik met een all-inclusive vakantie voorgeschoteld zou gaan krijgen. Het buffet ziet er elke dag netjes uit en er is keuze genoeg. In overleg met de operations manager van het hotel, Antonios Grigoriou, kon ik zelf elke avond een speciaal bereide glutenvrije maaltijd krijgen van de chef. Zéér goed geregeld! Vanuit het hotel hebben wij in een week vele leuke plekjes bezocht middels onze huurauto. Vooral de kleine baaien zijn met hun rust en vele vissen echt geweldig! Verder zijn de gezamenlijke ruimtes van het hotel, het strand, het zwembad en de spa netjes. Minpuntje, de kamers en badkamer zijn wel aan een opfrisbeurtje toe.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018