Zoover

6,5

Mooie locatie

Yolentha
24-9-2012

Omdat ons eigen hotel overboekt was, hebben wij 2 nachten in dit hotel overnacht. Kamer is zeer eenvoudig, matrassen slecht, badkamer op wat schimmelplekken na schoon en altijd warm water. Airco functioneert goed. Uitzicht vanuit hotel is erg mooi. Wij hebben hier niet gegeten.

Uitstraling van dit hotel is zeker geen 4-sterren waard, ik zou persoonlijk voor paar tientjes meer het naastgelegen Ibiscus hotel boeken, waar wij de overige 8 nachten doorgebracht.

Hotel Siravast is een 4* hotel, maar zijn het naar Nederl

Jaap en Marjella
28-8-2005

Hotel Siravast is een 4* hotel, maar zijn het naar Nederl. maatstaven niet waard.

De kamers zijn klein en zeer eenvoudig ingericht. Het hotel is naar onze mening nodig aan renovatie toe, om te voldoen aan een 4* accomodatie. De kamers worden dagelijks goed schoon gemaakt en zijn niet gehorig. De airo op onze kamer deed het prima.De badkamer is klein, maar de douche is goed met voldoende druk en warm water. Het uitzicht op zee is echt prachtig, dit moet echter wel aangevraagd worden. Het ontbijt is goed en personeel is vriendelijk. Het hotel bevindt zich bij het beste stukje strand van Rhodos-stad en ook beide centra zijn goed te bereiken.

Onze prijs was E800 , maar bij sommige operators moest ook E1100 worden betaald(15d ). Dit is teveel voor wat je krijgt.

Pro's: perfecte locatie, goede airo, redelijke goede bedden, goed ontbijt. Cons: Kamers zijn niet luxe en slecht onderhouden.