Zoover

Hotel Plaza

Hotelstersterstersterster
9,1

2007

vorige week terug van een weekje Rhodos

Dennis
10-9-2007

vorige week terug van een weekje Rhodos. De ligging van het hotel is prima, dichtbij het strand (5min lopen) gelegen in het nieuwe gedeeltje van Rhodos. Het oude rhodos (bijzonder gezellig, vooral 's avonds) op 7 min. loopafstand. We hadden kamer aan de voorzijde, doch geen last van het lawaai. voordeel aan de voorzijde is dat de kamer de hele dag in de schaduw ligt.

Het eten was prima, zowel het ontbijt als het avondeten.

Personeel niet echt supervriendelijk, vooral bij de receptie valt dit op, ze groeten je niet.

Kamers zijn prima, behoorlijk ruim, balkon aan de voorzijde voldoende groot. De minibar maakte wel teveel lawaai, slaat na 20 minuten telkens aan.

Tip: goed lunchen bij restaurant Antique, vooral de pizza's overheerlijk.

In de oude stad kun je goed bij Romeo's eten, zeer vriendelijk personeel.

Wij zijn een maand geleden in het hotel geweest! Personeel

Lientje
27-6-2007

Wij zijn een maand geleden in het hotel geweest! Personeel heel aardig en hotel ziet er netjes uit!! Ligging perfect alles binnen loop afstand (oude- en nieuwe stad, strand, winkels, disco's/cafe en de havens) inderdaad zoals iedereen ookal zegt de balkons zijn klein, maar ik kom niet naar Rhodos voor de balkons!!!!

Gereisd Anders in juni 2007

We zijn voor de derde keer teruggekomen naar dit hotel

Marc en Yvonne
22-6-2007

We zijn voor de derde keer teruggekomen naar dit hotel. We werden daar hartelijk ontvangen door iedereen. Het was bijna als thuiskomen. De verdere renovering was weer geslaagd, ditmaal was de volledige poolarea vernieuwd.

Dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd Anders in juni 2007

Een goed en verzorgd hotel

tinke
24-5-2007

Een goed en verzorgd hotel.Voldoende keuze bij het ontbijtbuffet, iets minder bij het diner.Bijzonder verwend met een ruime hoekkamer met middagzon op het balkon.De badkamer was ietswat aan de kleine kant maar wel volledig uitgerust en heel !!

Het Hotel lag op goede loopafstand van zowel de oude als nieuwe stad.Vanaf het balkon kon ik elke dag de cruiseschepen in en uit de haven zien varen. Rhodos-stad is een levendige stad dus het avondlawaai vond ik erbij horen. Kortom een prima verblijf in hotel Plaza.

Zijn niet enthousiast

G&J
13-5-2007

Zijn niet enthousiast.Receptie groette nooit.Kamer achterkant,konden niet naast elkaar op balkon zitten, wel tegenover elkaar.Herrie van buiten door airco op dak en verbouwing naastgelegen pand. Koelkast en airco op kamer uitgedaan (herrie).In die 11 dagen is er nooit gestoft/gezogen (smoezelig).Komen veel Grieken,spreken hard vooral 's nachts. Leuke en bijzonder goede restaurantjes in oude en nieuwe stad. Eiland is leuk om met huurauto te bekijken, fietsen gaat prima. Komen in dit hotel niet meer terug. Vier sterren op zijn Grieks zijn er twee op zijn Nederlands.

Het is echt een geweldig hotel en het personeel te gek en

marianne
31-8-2006

Het is echt een geweldig hotel en het personeel te gek vooral nikitas,kostas en anestis echt je hebt het gevoel dat je er al jaren komt ben net 2 weekjes terug maar heb al weer geboekt voor oktober om onze vrienden daar weer te bezoeken .Eten niks op aan te merken ,kamers schoon niks mis mee alleen een klein balkon maar ja zat er verder toch niet dus al met al een dikke tien

heel goed hotel/ontbijt en diners in buffetvorm/ lunch aan

Loes van den Brekel
30-8-2006

heel goed hotel/ontbijt en diners in buffetvorm/ lunch aan zwembad toppie /je komt niets te kort/kamers goed/totaal geen klachten alleen mensen met kinderen moeten er niet heen gaan;dan is er niets voor ze. we zijn net 2 dagen terug en hebben een motor/scooter gehuurd en genoten van de omgeving.Zalig. Top vakantie!

Gereisd Anders in augustus 2006

We zijn in juni voor de tweede keer naar dit hotel net de

Marc en Yvonne
21-8-2006

We zijn in juni voor de tweede keer naar dit hotel geweest, net zoals de vorige keer was het weer uitmuntend.

De ligging blijft natuurlijk fantastisch, vooral in de oude stad blijven we nieuwe dingen ontdekken

De vernieuwing van het hotel (Hal, bar, kamers) is zeer geslaagd.

Ook de show-keuken is een goede verandering.

Volgend jaar gaan we zeker weer terug naar zelfde hotel

We vonden het een zeer klantvriendelijk en heel erg goed

Art & Suus
1-8-2006

We vonden het een zeer klantvriendelijk en heel erg goed gelegen hotel. Je zat precies tussen het OUDE(zeer romantisch en erg leuk om te winkelen en eten) en het NIEUWE(mooie en dure winkels met merken als Diesel, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Lacoste) stadsgedeelte in. ook barstreet was op llopafstand te bereiken. Alles is heel erg makkelijk te bewandelen. Het personeel in Plaza is erg vriendelijk en vooral Kostas en Anestis van de zwembadbar zijn erg goed! Het zwembad is niet te druk dus je hebt gewoon plek als je niet naar het strand wilt. Ontbijt is in buffetvorm en gewoon normaal, elke dag hetzelfde aanbod maar er is genoeg keuze. Avondeten kunnen wij niet beoordelen. Het eten aan de bar bij het zwembad is een aanrader voor tussen de middag, vooral de pasta. We hebben een super vakantie gehad en dit is de 1e keer dat we zeggen dat we nogmaals terug zouden keren!

Wij vonden het een goed hotel, maar hadden er toch wel van

Lieke
2-1-2006

Wij vonden het een goed hotel, maar hadden er toch wel meer van verwacht.

De kamers waren prima, werden dagelijks goed schoongemaakt. Badkamer was zeer netjes.

Ook op het zwembad viel niks aan te merken.

Merendeel van het personeel was zeer vriendelijk.

Het avondeten vonden wij echter zwaar tegenvallen!

De felle verlichting zorgde niet bepaald voor een gezellige sfeer en de keuze wat betreft het eten vonden wij matig.

Weinig afwisseling en slechts beperkte keuze.