Zoover

9,1

Fijn hotel

A. Megens
11-5-2017

Hotel midden in de stad. Binnen 10 tot 15 minuten bij het centrum en terrasjes.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

leuk hotel maar 4 sterren ???

peter
4-6-2012

van 24 t/m 31 mei verbleven in hotel plaza

ontbijt redelijk er moest vaak gevraagd worden naar extra brood want dat was op . verse jus is in 2012 denk ik van het ontbijt verwijderd er was een sapje te krijgen uit een automaat kamers redelijk schoon , vloerbedekking aan vervanging toe balkon erg klein zeker aan de zwembadzijde, wifi (internet)op de kamer slecht voor een goede verbinding moest je de gang op

diner redelijk je kan inderdaad beter buitenshuis eten . kortom redelijk hotel maar een waardering van 8.1 vindt ik persoonlijk erg hoog zeker voor een 4 sterren hotel

Prima hotel

21-jarige
11-8-2011

Prima hotel. We zaten met z'n 3en in een kamer en dat kon best. Zaten ook aan de straatkant.. maar niet echt gehorig. Aardig personeel die je graag willen helpen wanneer je vragen hebt en willen graag voor je bellen.

Wel een klein zwembad, maar opzich lagen we toch elke dag op het strand en was na't strand een duik in het zwembad toch wel even lekker!

Goede ligging dichtbij de haven, in het nieuwe gedeelte maar toch dichtbij het oude gedeelte.

Eten is goed en opzich voldoende keus en variatie.

Inderdaad bijv. een bootreis gewoon boeken bij de haven i.p.v. reisleider.

Ook een aanrader; Quads huren!

Hotel Plaza, oude stad Rhodos echt een meevaller

Fam. De Spiegeleer-Scheerlinck/Scheerlinck- De Bruyne
24-6-2011

Plaza hotel ligt kortbij de haven en de oude stad wat zeer interessant is, niet zo rustig wat betreft de straatkant maar dat heeft ons belange niet gestoord,

vriendelijke medewerkers in het restaurant, aan het zwembad en in de bar, eten was perfect, bij het ontbijt mogelijk tot onbeperkt vers sinaasappelsap, was in deze periode belange niet volzet dus de mogelijkheid tot rustig eten (binnen of buiten in de verande langs de straatzijde) kamers zijn proper en voldoende groot enkel de badkamer is een beetje naar de kleine kant maar zeker niet storend, men kan zich daar ook verstaanbaar maken in het frans (receptie, restarantchef)

The place to be!!

Sylvia Peeters
9-7-2009

Goede verhouding van prijs en kwaliteit, erg vriendelijk bij het zwembad, maar aan de bali mogen ze wel wat vriendelijker zijn.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Dit is de ergste vakantie ooit !!!!!!!!!

Nico
7-11-2008

Het Eten was niet te nassen,

Het receptie personeel is niet erg vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in november 2008

IK BLIJF MAAR TERUGKEREN

Isabelle
22-9-2008

Ga al sedert begin jaren '80 naar Plaza Hotel. Ideale uitvalsbasis voor excursies & wandelingen. Zowel ontbijt als diner OK. Kamers netjes & ruim. Balkongrootte? Daarvoor ga je niet op vakantie. Personeel heel vriendelijk & behulpzaam. Het is telkens een beetje thuiskomen. Ik blijf maar terugkeren. Hotel al aan veel vrienden aangeraden en nog nooit klachten gehoord.

Goed hotel met uitstekende ligging

MvD
15-9-2008

Ligging ideaal, alles dichtbij.

Hotel netjes en verzorgd. Personeel vriendelijk. Kamers geen luxe maar wel netjes en schoon. Ontbijt alleen beetje tegengevallen, altijd hetzelfde en weinig variatie, maar dat overleef je wel.

Gereisd Met vrienden in september 2008

fantastisch!

Marieke & Elles
24-8-2008

Ik ben met een vriendinnetje voor 12 dagen naar Rhodos geweest. Plaza hotel is echt fantastisch. Ligging prima, 5 minuten van het strand, 15 minuten van het oude centrum vandaan. Je kunt ook prima de hele dag bij het zwembad verblijven, iedere ochtend wordt het zwembad schoongemaakt, bedjes zijn prima en er is een barretje aanwezig waar je ook een lunch kunt verkrijgen. De kamers zijn ook echt ruim en schoon, airco is aanwezig, handdoeken worden iedere dag verschoond. Ontbijt is ook goed, heel uitgebreid. Van het diner kan ik niets zeggen, wij hebben enkel het ontbijt genomen. Met de mensen van de receptie heb je weinig contact maar vind ik ook niet echt belangrijk als het personeel (bar zwembad of terras) maar vriendelijk zijn en daar hadden wij een goede band mee. Kortom Plaza Hotel is echt een aanrader en ik zou er zo weer naartoe gaan!

Wij zijn van 21 t/m 27 juli in Plaza geweest, prima hotel

Marjan
3-8-2007

Wij zijn van 21 t/m 27 juli in Plaza geweest, prima hotel. Netjes, schoon en vrij nieuw. Balkon vond ik vrij ruim, mooi uitzicht op de haven. Geen last gehad van geluid op straat, met de ramen dicht wordt het geluid goed geisoleerd. Ligging ook prima in vrij rustige straat, vlakbij de haven en ook de oude/nieuwe stad en strand goed bereikbaar. Uitstekend ontbijtbuffet, alleen is het brood wel erg droog.