Zoover
Hotel Plaza

Hotel Plaza

Hotelstersterstersterster
9,1

Top vakantie gehad in een Top Hotel.

Fam van der Bijl
28-7-2013

Hotel ligt centraal gelegen, alles op loop afstand: strand, haven, oude stad, nieuwe stad en een mooi zwembad met handdoeken service. Afgelopen 14 dagen heerlijk gegeten, wij hadden hp geboekt met het idee als we een keer of 4 in het hotel eten prima rest gaan we buiten de deur, wij hebben maar 1 keer buiten de deur gegeten, het buffet was ochtend uitgebreid. Het buffet s' avonds was goed, iedere dag verschillend. Obers in het restaurant waren vriendelijk. De barman was een topper, meerdere malen tot in de late uurtjes met een aantal gasten aan de bar gezeten, mede door de gastvrijheid van de barman. De kamers zijn netjes, wij hadden geen mooi uitzicht maar wij vinden dit niet zo belangrijk, slapen alleen maar op de kamers. Badkamer was heel klein en echt aan vernieuwing toe, dit was het enigste minpunt, zeker als je prijs/kwaliteitsverhouding bekijkt voor een **** hotel.

bediening zeer klant onvriendelyk

dirk
12-10-2007

bediening zeer klant onvriendelyk. eten matig zeer weinig variatie. vleeswaren 1 x bedorven.whirpool tydens vakantie buiten werking.dit is een hotel dat echt zyn sterren niet verdiend. geen aanrader voor mensen die kiezen voor de excl hotel.de persoon achter de bar had beter lyk schouwer kunnen worden gr Dirk

Gereisd Familie in september 2007

Hotel ligt heerlijk centraal, midden tussen de winkels in

Mirjam
23-9-2007

Hotel ligt heerlijk centraal, midden tussen de winkels in het nieuwe centrum, op loop afstand van de oude stad en de haven.

Service van baliepersoneel is belabberd. We kregen eerst niet de dubbele kamer die we hadden geboekt en die ons de dag ervoor nog was toegezegd (ouders waren al op Rhodos). Pas na heftige discussie en gesprek met directeur (Lucas) kregen we een grote kamer waar we met onze 2 kinderen konden verblijven zonder over de kinderbedjes te moeten klimmen. Ook later komende broer en schoonzus kregen andere kamer dan ze hadden geboekt. Let op wat je krijgt, want er zijn veel verschillende kamers qua grootte en balkon.

In restaurant zijn slechts 2 kinderstoeltjes!

Restaurant Antique is perfect om te gaan eten en erg gezellig.

Baaitje bij Kalithea is perfect om met kleine kinderen heen te gaan (met auto). Ook gezellig voor volwassenen door heerlijke launchebar.

Super vakantie gehad bij Plaza

A. Smeets
5-9-2007

Super vakantie gehad bij Plaza. Het hotel ligt op loopafstand van de oude stad (10 min.), in de nieuwe stad. Ook het strand en de mandrakihaven zijn op loopafstand. Lekker rustig aan het zwembad en in de eetzaal. Er is geen animatie en geen kinderzwembad, dus wellicht minder geschikt voor kleine kinderen, hoewel die er genoeg waren. Neem een kamer aan de voorkant, die hebben een groot balkon. En qua geluid hoor je helemaal niks, zelfs de buren niet. Aan de zwembadzijde zeer kleine balkons. Iedere dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Airco werkt via het pasje waar je de deur mee opent. Tip: neem een ander pasje mee (bv ziekenfondspasje, geen bankpasje!) en stop dat in het vakje. Dan kun je ook als je weggaat de airco aanlaten. Wel effe wachten totdat de poetsvrouw 's morgens geweest is. Al met al, Plaza is een echte aanrader.