Zoover

9,1

Super!

Marcel
22-5-2017

Echt waar voor je geld! Goede bedden, grote kamers, uitgebreid ontbijt! Vriendelijk personeel. Kluisje inbegrepen. Bewaar je hotelpasje niet bij je mobiel want dan werkt deze niet meer, aan de balie wordt eea wel weer hersteld. Parkeren tegenover t hotel is gratis, let op de plek voor invaliden. Anders wat doorrijden en aan de zee parkeren. Let op! Blauw vakken zijn betaal parkeren, op geel mag je niet staan. Met google maps kun je al je route bekijken. Vanuit vliegveld na Ixia in Rhodos bij de rototonde rechtsaf (het is een hoop eenrichting) dan doorrijden tot aan park (Broccoli boom ;-) dan links voor de ton! Smalle eenrichting. Dan door tot kruising dan schuin rechtdoor tot de rode kiosk en daar linksaf, en dan ben je in de straat vh hotel. Bij geen plek voor de deur in of uitladen en voor parkeren rechtdoor bij de kruising dan links als je de zee ziet en dan rechts achter het gebouw parkeren, T is allemaal op loopafstand :-)

Fijn hotel

A. Megens
11-5-2017

Hotel midden in de stad. Binnen 10 tot 15 minuten bij het centrum en terrasjes.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Gereisd Met partner in september 2015

erg goed.

wilhelmina
16-9-2016

Prima kamer. Badkamer wat klein. Bedden erg goed. Klantvriendelijk personeel.

Veel keuze bij het ontbijt. Diner niet bekend omdat we op div terrasjes eten.

Gereisd Met partner in september 2016

Top vakantie gehad in een Top Hotel.

Fam van der Bijl
28-7-2013

Hotel ligt centraal gelegen, alles op loop afstand: strand, haven, oude stad, nieuwe stad en een mooi zwembad met handdoeken service. Afgelopen 14 dagen heerlijk gegeten, wij hadden hp geboekt met het idee als we een keer of 4 in het hotel eten prima rest gaan we buiten de deur, wij hebben maar 1 keer buiten de deur gegeten, het buffet was ochtend uitgebreid. Het buffet s' avonds was goed, iedere dag verschillend. Obers in het restaurant waren vriendelijk. De barman was een topper, meerdere malen tot in de late uurtjes met een aantal gasten aan de bar gezeten, mede door de gastvrijheid van de barman. De kamers zijn netjes, wij hadden geen mooi uitzicht maar wij vinden dit niet zo belangrijk, slapen alleen maar op de kamers. Badkamer was heel klein en echt aan vernieuwing toe, dit was het enigste minpunt, zeker als je prijs/kwaliteitsverhouding bekijkt voor een **** hotel.

zeer goed

heer waayeret
8-3-2013

zeer goed zeer mooie perfecte locatie ik ben 2 maal geweest

Gereisd Met partner in september 2005

Mooi, centraal gelegen hotel

M van Dalen
5-11-2012

We hebben hier een week verbleven.

We hadden inclusief ontbijt.

Dat was uitgebreid. en goed te eten.

De kamers waren goed. Niet heel bijzonder, maar prima voor een vakantie.

Het is mooi centraal gelegen om rhodos en rhodos stad te ontdekken.

Gereisd Met partner in juni 2012

Een super vakantie gehad !

Pieter Klingeleers
4-7-2012

De ligging is perfect! In tegenstelling tot veel All-in hotels waar je niets in de nabije omtrek hebt, ligt hier alles in de buurt: Winkels, Stranden, Haven, supermarkt tegenover het hotel, bakker,... Daarnaast was dit het vriendelijkste personeel wat ik ooit heb meegemaakt. Supervriendelijke receptie, Anestis achter de poolbar was super ! Iets negatiefs zou ik niet kunnen zeggen. De snacks aan de poolbar waren heerlijk! Kortom als u zoekt naar een degelijk goed hotel in het hartje van Rhodos dan ben je hier op de goede plaats !

Groetjes aan Anestis, George en Costas ! ! Kalimera !

zeer goedgelegen hotel

BENOOT LIEVE
28-6-2012

Dit hotel is een eenvoudig maar goed gelegen hotel,dicht bij het strand en de haven en dicht bij de oude stad .Een zeer goede uitval bassis om andere eilanden te bezoeken

Gereisd Met partner in mei 2012

leuk hotel maar 4 sterren ???

peter
4-6-2012

van 24 t/m 31 mei verbleven in hotel plaza

ontbijt redelijk er moest vaak gevraagd worden naar extra brood want dat was op . verse jus is in 2012 denk ik van het ontbijt verwijderd er was een sapje te krijgen uit een automaat kamers redelijk schoon , vloerbedekking aan vervanging toe balkon erg klein zeker aan de zwembadzijde, wifi (internet)op de kamer slecht voor een goede verbinding moest je de gang op

diner redelijk je kan inderdaad beter buitenshuis eten . kortom redelijk hotel maar een waardering van 8.1 vindt ik persoonlijk erg hoog zeker voor een 4 sterren hotel