Zoover
Hotel Parthenon

Hotel Parthenon

Hotelsterster
7,3

Snap niet waarom dit hotel wordt aanbevolen.

gino
28-9-2012

Ik heb 7 nachten in dit hotel doorgebracht. Wij werden tijdens het inchecken niet vriendelijk onthaalt. De baliemedewerkster van middelbare leeftijd was chagrijnig en gaf geen enkel uitleg. De kamer die wij hadden (103) was verschikkelijk. Ijskast, badkamer en airco vol schimmel. Airco werkte niet naar behoren. Douche is klein, douchekophouder was kapot..hele gaten in de deur en matrassen waar de veren in je rug prikken. Na een paar keer klagen kregen we een extra matras ( soort van tuinstoelkussen), daarmee was het slapen wel te doen. Het ontbijt is slecht... zo slecht dat we maar 1x hebben ontbeten. Internet waar je voor moet betalen werkt niet naar behoren. Ik ben echt niet veeleisend, maar dit sloeg alles.. ik heb geklaagd maar ze luisterde er niet naar. De baliemedewerkster in de avond ( jong meisje) was wel aardig maar had niets te vertellen.

De ligging van het hotel was wel goed. Overal dichtbij.. bushalte en strand op 2 min. loopafstand.

Prima, maar niet nog een keer.

Anita
3-9-2012

Over het algemeen is het hotel prima (prijs/kwaliteitverhouding is ok). Personeel is vriendelijk, locatie is goed; dicht bij de zee, supermarkt onder het hotel, en het hotel ligt niet ver van de winkels. Elke dag schonen handdoeken. Echter zou ik het hotel niet nog een keer boeken omdat het zwembad bijna de hele dag in de schaduw ligt, de ligbedden bij het zwembad zijn ook niet fijn. Het ontbijt is eenvoudig en de vieze borden worden niet opgeruimd. De douche is echt heel klein en het putje in de badkamer stinkt ook enorm. De veren van het matras komen er bijna uit wat dus niet heel lekker slaapt. Kortom het was geen heel slecht hotel maar de volgende keer betaal ik liever iets meer voor een hotel met zwembad in de zon en een grotere douche.

aanrader!!

maggi
18-9-2011

wij zijn hier 10 dagen geweest met vrienden het Hotel is een echte aanrader

Alles ligt op loopafstand zoals: strand/zee, winkels, bars en taveerne,s het Oude Rhodos enz....

de douche is inderdaad wat aan de krappe kant maar verder is de kamer goed hoor lekker met airco wat wel prettig is

ontbijt was eenvoudig maar goed

Tzan de barkeeper was erg leuk sprak behoorlijk goed nederlands stond altijd voor je klaar

Al met al ik zal het iedereen aanraden!!!

Redelijk voor twee sterren

M en E
29-7-2011

De geboekte hotelkamer bleek met het balkon in het restaurant te zitten. De kamer was vies, en de douche lekte enorm. Koelkast werkte niet, meubilair beschadigd en gerepareerd met plakband. Nieuwe kamer gekregen met fikse bijbetaling, deze was schoner. Personeel is vriendelijk, en de ligging is erg goed. Al met al geen aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2011

super op alle gebied !!!

Sonja en Frank
11-5-2011

Zéér vriendelijk onthaal en perfecte service. De 2 broers (Kaloudis en ?) doen er alles aan om je van dienst te zijn. Wat wij als minpunt ervaarden is dat de douche héél klein is. De laatste avond kregen we zelfs een fles wijn + glazen + kurkentrekker op de kamer !!!

Gereisd Met partner in mei 2011

Not all that!!

Stefanie
20-8-2008

De ligging van het hotel is prima, binnen 5 minuten ben je bij het mooie(re) strand Aquarium.

De kamer is vreselijk, een tweepersoonskamer heeft een badhokje waar een gemiddelde volwassene zich niet in kan douchen. De bedden waren hard en de veren staken er door heen.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt stelt niets voor. Drankjes in het hotel zijn wel erg goedkoop.

Om een beetje te genieten van Rhodos kan je het beste de oude stad in gaan. Rhodos centrum is echt een bouwval op plekken. Straalt niet veel allure en stijl uit. Barstreet is leuk maar verwacht er niet te veel van.

Ik kom hier zeker niet meer terug, maar dat lag meer aan Rhodos stad dan aan het hotel. Dat valt nog enigzins te overzien....

super leuk en netjes hotel

Erika en Ben
28-7-2008

Wij zijn juli 2008 in dit hotel geweest.

Super mooi hotel, alles was net gerenoveerd , het zag er heel netjes uit. De kamer is wel klein, maar je hebt alles wat je in een kamer moet hebben.

Het enige nadeel vonden wij dat de bedden hard waren en niet lekker lagen. Maar je vraagt bij de receptie een matrasje en je krijgt het en dan slaap je heerlijk!!!

De ligging is top, Je hebt alles op loop afstand zitten.

Ik vind het zeker een aanrader!!

wij hebben in dit hotel verbleven in oktober 2005

jes
8-1-2006

wij hebben in dit hotel verbleven in oktober 2005.Er verbleven toen ook veel plaatselijke bevolking in het hotel. Het is in prima hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige nadeel was dat het zwembad toen gesloten was, maar veder niks dan lof over dit hotel.

Gereisd Anders in januari 2006