Zoover

8,4

Prima maar....

Moicor
21-9-2019

Zaten aan zwembadzijde in zeer kleine kamer met dito balkon. Zoals in eerdere reviews genoemd: mooie ligging, klein zwembad, dicht bij oude stad en strand pal tegenover hotel. Toch vonden we het personeel wat afstandelijk vooral de receptie. Geen ramp maar toch. Vorig jaar zaten wij in hotel Agla ook in dezelfde stad en nagenoeg zelfde ligging maar aan "windy" beac h. Dat beviel beter en was wat knusser, vriendelijker, betere schoonmaak, uitgebreid ontbijt en veel betere prijs kwaliteit verhouding. Toch prima verblijf gehad maar onze keuze zou, als we terug zouden gaan, toch hotel Agla zijn.

Gereisd Met partner in september 2019

Een zeer ontspannen vakantie!

Partners
10-9-2019

Genoten van ons verblijf! Bij aankomst bleek er sprake te zijn van een fout. De manier waarop deze door de manager werd opgelost was super. De ligging van het hotel is meteen aan het strand waar wij vanaf onze hotelkamer ruim uitzicht op hadden. We hebben heerlijk kunnen slapen op het bed en ook de badkamer was van alle gemakken voorzien met dagelijks schone handdoeken. Op korte afstand is er een ruime hoeveelheid eetgelegenheden en winkels. Ook vanaf de kaart bestellen in het hotel is ten zeerste aan te raden! Een ruime keuze bij het ontbijt aan diverse etenswaren. Zeer behulpzaam personeel bleek toen een van ons werd geraakt door een kwal en later de andere een voetwond opliep. Een uitstapje naar Lindos met de boot heeft ons goed gedaan en wij raden aan het eiland verder te verkennen door een quad te huren. Een vakantie om nooit te vergeten! 😍

geweldig hotel

K.Ram
8-9-2019

Alles was top ligging direct aan het strand

Mooi hotel

Hans Wrr
6-9-2019

Hotel Ibiscus is een zeer fijn hotel,

Direct aan het strand en grote kamers met uitzicht op zee.

Het avondeten is redelijk

Bediening bij het zwembad en bar is slecht,

Kan geen lachje vanaf en je moet lang wachten terwijl het niet druk is.

Gereisd Met partner in september 2019

Heel gezelligheid en gastvrij in Rodox

C.Huisman_Holzmann
3-9-2019

Goed hotel.Aanwezigheid van 2liften van 4 personen is te weinig voor zoveel mensen.Zwembad is te klein.

Heerlijk hotel!

Vakantie
31-8-2019

Heerlijk hotel! Met prachtige zeezichtkamers, vriendelijk personeel.

Strandbedje kost 10 euro p/d, en als je strandlakens wilt betaal je 20 euro eenmalig. Aanrader om te eten is Nami sushi/koreaan bbq restaurant voor de beste sushi! En Steakhouse El Toro. Beiden wel met de taxi gedaan. Leuk stadje om aan te lopen met een prachtige haven. Ontbijt in het hotel was trouwens ook prima! Kortom een leuk plekje om naartoe te gaan! En een mooi hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Super hotel op een top locatie

D. Bischoff
27-6-2019

Prima hotel. Mooie ruime kamers met groot bed , goede matras. Perfect werkende airco. Eerste dag wat problemen met deur die niet goed sloot, maar technische dienst binnen 10 min ter plekke en probleem verholpen. Ontbijt is heel uitgebreid, echt voor ieder wat wils. Personeel heel vriendelijk..Aanrader : de massage die dagelijks te boeken is. Enige minpuntje was de gehorigheid van de kamer ,vaak vanaf 7.00u hoop bedrijvigheid door poetsploeg in de gang op de 1ste verdieping. Maar al met al...een top hotel op een super locatie. Op steenworp afstand keuze tussen 2 stranden. 1 windstil ,ander met veel wind en dus verkoelend. Op loopafstand van de mooie oude binnenstad en moderne winkelstraten..Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar

Fam kooisra
8-6-2019

Goed hotel,aardig personeel,behulpzaam met advies geven.

Op de dag van vertrek willen de interieurdames je vroeg de kamer uit hebben.

11 uur moeten we uitvhecken,maar ze kwamen al om 9 uur bij ons aan de deur wanneer we weggingen.we zeiden om 10.30.Toen kwamen ze om 10.00 weerlangs.

Dat vond ik niet prettig

Gereisd Met vrienden in mei 2019

R Wesselink
20-5-2019

Niet geschikt voor kinderen klein zwembad, kamer geboekt met zeezicht gerenoveerd zeer goed bed uitstekende werkende airco koelkastje op kamer.

Vriendelijk en behulpzaam personeel ,iedere dag schoonmaak en schone handdoeken,

Ook badlakens kon iedere dag omgeruild worden wel borg maar dat kreeg je weer terug,en een kluisje op de kamer gratis, ontbijt en avond eten vonden wij uitstekend, Voor vierde keer op Rhodos en eerste keer in Ibiscus,

Volgende keer zeker weer Ibiscus

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch !

Floor
11-5-2019

Wij komen al jaren in dit hotel en de mensen die er werken zijn net familie! Heel warm, ze staan altijd open voor feedback en zijn zeer behulpzaam. De kamers zijn schoon en het bed is prima.

Elke dag wordt er schoon gemaakt.

Het eten is in buffet vorm. Voor ieder wat wils. Er is altijd wel iets bij dat je misschien wat minder lekker vindt maar dan is er genoeg anders! Ik vind de prijzen in het hoog seizoen wel erg duur. Maar in de mei vakantie hadden we een zeer betaalbare last minute.

Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019