Zoover

9,3

Heerlijk gehad!

Priscilla
15-9-2019

Het is een mooi resort, alles goed geregeld! Mooi strand, genoeg activiteiten die je kunt ondernemen. Schone kamers en lekkere restaurants. Veel beter dan het buffet restaurant, dat is chaotisch druk en heeft niet onze voorkeur. Het feit dat we niet in hoogseizoen zaten was wel fijn, er was op tijd te reserveren voor de restaurants en altijd bedjes beschikbaar, in het hoogseizoen zal het drukker zijn en minder relaxed verwacht ik; het is wel een groot resort namelijk...

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Heerlijk hotel aangelegd als een dorpje .

Roger Valkering
30-6-2019

Vlak aan het strand. Ligt op een lichte helling. Voor rolstoelen zijn er wel hellingen maar deze is o.a. naar het hoofdgebouw behoorlijk steil en hoog.

Heerlijk hotel aangelegd als een soort dorp met een koffietentje met zitjes onder een grote plataanboom. Vriendelijk personeel. Strandbar en ook tosti´s/hotdogs en een pizza afhaal.

De cocktails zijn van betere kwaliteit dit jaar doordat ze beter doseren.

De kleine restaurantjes (Grieks/Aziatisch/Mexicaans) zijn van betere kwaliteit dan het hoofdrestaurant. Deze zijn te boeken via een computer in de hal bij de grote restaurant, tot 3 dagen vooruit.

Gereisd Met partner in mei 2019

Perfecte vakantie gehad!!

YV
19-6-2019

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad, prima kamers, die goed schoongehouden houden, koelkastje wordt om de dag bijgevuld. Goed hoofdrestaurant en hele goede specialiteitenrestaurantjes (Mexicaans/Aziatisch/Grieks). Verder is de service echt top, vanaf de kamer, de spa, bars tot zelfs op het strand, waar een goede en hele gezellige beachbar is. Op het strand kun je ook pizzaslides krijgen! Het personeel is echt top, heel erg vriendelijk, kortom wij voelden ons er thuis!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Germa Geluk
2-5-2019

Wij hebben 10 dagen doorgebracht in dit hotel. We hebben erg genoten van onze vakantie. Het eten was heerlijk. Cocktails werden gebracht bij je strandbedje. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook voor de kinderen was het een feest om hier te verblijven.

De kamers waren netjes en schoon. Koelkast werd om de twee dagen aangevuld.

Geweldig hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastisch hotel!

Lotte Valkering
28-10-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Mitsis Rodos Maris. Heel erg vriendelijk personeel die zelfs de drankjes naar je toe brengen aan het zwembad en het strand. Het animatie team is enthousiast en naast het zwembad ook elke dag te vinden is op t strand voor de aquazumba. Het eten is erg goed, voor iedereen is er wel wat te vinden (ook vegetarisch) en veel variatie met de thema avonden. De kamers zijn erg schoon en ruim, goede bedden en elke dag een aangevuld koelkastje! De sfeer is geweldig! Ik kom zeker terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Tophotel in het zuidoosten van Rhodos

Yvonne
26-10-2018

We hebben een fantastische vakantie in Hotel Rodos Maris doorgebracht. Van ontvangst tot vertrek was alles perfect geregeld. Ondanks dat het hoogseizoen was, hadden we altijd een plekje bij het zwembad of aan het strand. De kamers zijn mooi, bedden zijn goed en het koelkastje wordt iedere dag bijgevuld. Het lijkt net een klein dorpje! Eten is prima, ook in de diverse specialiteitenrestaurants. Het personeel is fantastisch, altijd even vriendelijk, je voelt je er echt thuis. Een echte aanrader, wij gaan zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

prima vakantie gehad

frans van vliet
13-10-2017

prima vakantie gehad alleen bij aankomst op het vliegveld geen hostes gezien van touroperator.

hotel was prima vriendelijke mensen met name dimitros die ons als friend van mitsis prima heeft geholpen. kamers misschien ietwat gedateerd maar daar ben je in principe alleen om te slapen.

eten was goed en gevarieerd, ook de ala carte restaurants waren prima

hebben nu op verschillende eilanden in griekenland genoten van de mitsis gastvrijheid.

Wij zijn alweer onze volgende mitsis vakantie aan het plannen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

goed hotel, mooi groot strand wel met keitjes,

Tops
4-9-2017

buiten hotel is er niet veel te zien,

positief: pizzarestaurantje aan het strand van het hotel is lekker en burgerrestaurant ook die tijdens de middag open is

het hotel zelf is niet zo goed onderhouden, er zijn oude en nieuwe kamers

spijtig genoeg hadden wij een oude kamer, zonder douchegordijn,

Gereisd Met vrienden in mei 2017

super hotel

ingrid
17-8-2017

Super hotel voor relaxvakantie.Zeer vriendelijk personeel en niets is te veel.Zelfs de drankjes worden op het strand en aan het zwembad gebracht.Actief animatieteam,ook voor de tieners en kleine kinderen.Transfer naar het hotel is ongeveer anderhalf uur.Aanrader zijn de kamers met zeezicht,en een tocht met de boot (glazen bodem)van 2 1/2 uur met zwempauze.

Uitstekende locatie met fantastische service

Menno van der Kooij
7-5-2017

wij hebben met ons gezin, 2 volwassenen en 2 kinderen hier een super week gehad in mei 2017. Service was uitstekend, van al het personeel van receptie tot de tuinmannen. Iedereen stond voor je klaar en had lol in het werk. vooronze jarige zoon werd een taart geregeld, welke door een groep personeel zingend werd binnen gebracht. Eten was redelijk gevarieerd en goede kwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. wat ons betreft een aanrader in ieder geval in het voor seizoen.