Zoover

7,4

Heel fijn hotel

Berben annita
29-5-2019

Heel leuk hotel ,heel proper , vriendelijk personeel , lekker eten , mooi gelegen

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Zo gastvrij hebben we niet eerder meegemaakt.

Michiels
30-4-2019

Wat een fantastische service in dit hotel. We kwamen ‘s ochtends vroeg aan na een nachtvlucht. We werden meteen doorgestuurd naar het restaurant, zodat we nog het ontbijt konden meemaken en in de tussentijd werd onze kamer geregeld. Koffers werden naar de kamer gebracht. Het resort is een mix van allerlei nationaliteiten. Animatie is prime geregeld, met verschillende activiteiten in de ochtend, middag en avond. Personeel in het restaurant of bar is super enthousiast en vriendelijk. Prijzen van de drank zijn vrij normaal. Maar ook als je alleen een fles water besteld is dat prima. Het buffet ‘s avonds is dik in orde. We zijn er 7 dagen geweest en elke avond werden we weer verrast met nieuwe gerechten. En of je nu vroeg of laat kwam eten, alles werd constant aangevuld. Zwembad is lekker en zowel op het strandje aan zee als bij het zwembad zijn voldoende bedjes beschikbaar. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

natuur en cultuur

marc
28-9-2018

mooi gelegen hotel met groot zwembad met meer dan voldoende ligstoelen, mooie uitgestrekte tuin en klein maar gezellig privestrandje aan zee

restaurant buffet met veel afwisseling, ruime kamers met alle voorzieningen

perfecte ligging in de natuur maar tot dicht bij rhodosstad

bushalte aan hotel (15minuten tot rhodosstad)

supervriendelijke bediening (Eleni en Thodore) in restaurant

aan te raden bij boeking : kamer met zeezicht

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad maar niet nogmaals

M. Jak
8-9-2018

Leuk hotel met heerlijk zwembad. Genoeg zonnebedden bij zwembad en geen vroege reservering dmv badlakens. Strand minder en hotel ligt aan drukke weg en niets te doen in de omgeving. Met de bus en taxi kan je uiteraard overal heen. Buffet is wisselend, niet slecht, eten lauwwarm. Matrassen zijn echt wel aan vernieuwing toe. Kamers gedateerd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk genoten in dit hotel!

N. van der Meer
11-8-2018

Wat een heerlijk hotel!

Rustige ligging net buiten Kallithea, gezelligheid is gemakkelijk te bereiken te voet of taxi/bus. In en rondom het hotel ook genoeg gezelligheid te vinden. Geen uren durende animatie maar genoeg te beleven en te sporten.

Wij houden van ruimte, in deze tuin vind je dat en je wandelt gezellig via een mooi pad naar de zee waar je lekker kunt snorkelen en zwemmen. Onze kinderen maakten snel vrienden (a la camping.) Heel gezellig!

Wandel naar Kallithea Springs (20min.) voor 'n heerlijke stranddag of 'n diner. Huur 'n scooter om rond te touren (16euro p.dag, verhuur rechts naast hotel) of huur 'n auto om het een en ander te bekijken.

Wij hadden LO. s'Avonds gingen we eten in Rhodos stad (5min. Taxi) of bij de 2 restaurants aan zee (rechts van hotel) Aanrader!

Fijne vakantie gehad! Het is dat wij iedere keer graag naar een ander land willen anders zouden we zo nog eens teruggaan naar dit hotel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Wout
28-7-2018

Correcte prijs/kwaliteit, goede service, ruime kamers, mooi zwembad, strand vlakbij. Steeds genoeg bedden, schaduw bij bomen of parasols, mooie tuinen. Het hotel geeft nooit een druk gevoel. Er is plaats genoeg. Enig absoluut minpunt is het eten: vaak zijn de buffetten lauw of ronduit koud. Zonde! Zelfs de Griekse bbq, tegen meerprijs, bleek koud. De live muziek met dans maakte veel goed.

Goede verbinding met Rhodos-stad (taxi kost €10). Tip: ga s'avonds eens iets drinken in Kalithea Springs. Super mooi, ligt op 5 minuten rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Matig, sfeerloos en verouderd hotel.

Jansen
9-7-2018

Zeer matig en verouderd hotel, sfeerloos en schandalige prijzen voor drankjes. Door de ligging ben je hiervoor redelijk aangewezen op het hotel en dit wordt uitgebuit door buitensporige prijzen voor drankjes. Op loopafstand is geen leuk barretje of restaurant te vinden. Met name het diner is niet bijzonder, er zijn vaak uitgedroogde groentes en het eten in de bakken is niet echt warm. De bediening is niet altijd even vriendelijk en is erg gehaast, zeker als je geen drankjes bijbesteld.

In de avond zijn er vaak c artiesten die onder bouwlampen hun repertoire afspelen. De kamers zijn gedateerd en goedkoop geüpdatet om weer even door te kunnen. o.a. slechte afwerking van de badkamer, airco, schilderwerk etc.

De bedden zijn hard en de veren voel je prikken. Tevens is er geen mogelijkheid om nog even op te frissen bij vertrek in de avond. Dit is onbegrijpelijk bij een hotel van dit formaat. 4e keer Rhodos maar nooit meer Kresten Palace.

Gereisd Met partner in juli 2018

Ben dol op Griekenland maar niet naar dit hotel

Myrna
7-5-2018

De hygiëne en de kamers zijn goed. Kamers zijn wel erg gehorig. Schoonmaak personeel praat om 7 uur al luid en duidelijk op de gang. Er verblijven meer mensen met kleine kinderen dus als je met oudere kinderen gaat zijn er niet veel leeftijdsgenoten. Het ontbijt is goed wel iedere dag hetzelfde. Het avondeten is ronduit slecht. Het is lauw en de patat is niet knapperig. Is erg eentonig. Ben je in Griekenland krijg je geen Grieks eten. Als je hier verblijft alleen boeken met ontbijt. Op 10 min loopafstand heb je medousa en familie taverna en daar eet je met 8 personen voor 100 euro een fantastische maaltijd. De manager is het restaurant een hele nare man. Niet sympathiek doet zelf niks maar is naar zijn personeel niet zo vriendelijk. En die lopen hun benen uit hun lijf. In de omgeving is niks te doen. Rhodosstad op 8km afstand. Makkelijk met auto of taxi te doen. De prijzen in het hotel zijn ook hoog. Cappuccino 4.50 en is niet lekker.

Gereisd Met vrienden in april 2018

zeer goed

de coster willy
14-10-2017

wij vonden alles goed. Was reeds de vijfde keer dat we daar waren. Zegt genoeg.

Gereisd Met partner in april 2017

Heel behoorlijk afgezien van de restaurantmanager

Martin
15-9-2017

Het hotel vond ik erg mooi.We kwamen in de nacht aan en we konden nog terecht voor een pizza en een drankje.Dat was netjes want we hadden behoorlijk trek na een hele dag te hebben gereisd.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.Zwembad was schoon en mooi aangelegd.Het eten was lekker en gevarieerd.Kamer werd elke dag schoongemaakt en zag er keurig netjes uit.Het enige wat we als zeer negatief hebben ervaren is de manager van het restaurant,een man op leeftijd, die duidelijk toe was aan zijn pensioen.De eerste dag dat we er kwamen eten maakte hij een opmerking over mijn korte broek die er overigens keurig netjes uitziet.Op een lompe manier stuurde hij me het restaurant uit om een lange broek aan te trekken, die ik dus 11 dagen gedwongen moest dragen in de avond.Ook bekte hij het personeel af in bijzijn van de gasten.Wij hebben een klacht ingediend bij de receptie en onze hostess.Wij hadden er niet zozeer een probleem mee dat het management van het hotel dit eiste maar het met 2 maten meten.Er liepen vrouwen bij die er als een sloerie bijliepen waar meneer zich duidelijk aan verlekkerde.de regel gold alleen voor mannen met korte broek, die hij regelmatig liet passeren zonder op of aanmerking.Wat betreft de algemene indruk is de score 10 maar deze man zorgt ervoor dat dit cijfer beduidend lager is.Ons verblijf in het restaurant werd door zijn aanwezigheid duidelijk verziekt.

Gereisd Met partner in september 2017