Zoover
Hotel Amathus Beach

Hotel Amathus Beach

8,5

goed hotel , maar geen 5 sterren !

Anna
14-5-2019

ligging is top. met de bus ( elke 20 min) ben je gauw in rhodos stad. Het personeel is super vriendelijk / professioneel. Wij hadden een luxe rerenoveerde kamer ( 1003) met loggia. Goede boxspring bedden. Schoonmaak voldoende. Super luxe grote badlakens in de badkamer. De handdoeken voor het zwembad zijn een stuk minder en heel klein. Er is een ned. sprekende klantenservice ( Filipe) en dat is erg prettig. Wij waren te laat met het reserveren van een a la carte diner. Het eten is echter van zeer gemiddelde kwaliteit. Geen luxe producten en zeker geen 5* ! Ook geen / nauwelijks show cooking. Verder moet je steeds tekenen voor je consumpties ondanks dat je All inclusive zit. Beetje omslachtig.

Gereisd Met partner in april 2019

Tweede en laatste keer

Weelde
10-11-2018

Dit jaar zijn we voor de tweede en laatste keer in Amathus Beach geweest.

We waren hier twee jaar op rij.

Super vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een aangename vakantie te bieden.

Hotel wordt elk jaar duurder, maar hetgeen je ervoor krijgt wordt minder.

De avondanimatie was net dezelfde als het jaar voordien, alsof ik naar mijn video van de vorige vakantie keek. Al speelt er een orkest of een dj, niemand danst. Geen ambiance dus.

All in wordt minder, nu moet je zelfs voor een metaxa betalen, en dat in Griekenland.

In de minibar staat er niets.

In de lobbybar betalen....

Wat ons nog het meeste tegen de borst stoot: je krijgt het gevoel dat alleen de gasten van de Elite Suites belangrijk zijn. Waar zij dineren (wij mogen het ook mits betaling) is er wel ambiance en goede orkesten. Aan het strand liggen ze zelfs apart.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heel mooi hotel

Christophe
1-10-2018

Zeer mooi gelegen en fantastische mensen die graag helpen en vrienndelijk zijn. Een paar verbeteringen mogelijk qua hygiene en kamer maar niks dat het verblijf hier stoort. Zeer aan te raden!

Gereisd Met partner in september 2018

Goed, zonder meer.

Lieselot
2-9-2018

Goed hotel, maar eerder 4 dan 5 sterren waardig.

- Eten: eentonig + obers hebben favoriete gasten en reserveren tafels door fles drank op te plaatsen, ook al komen ze pas een uur later dineren. Ontbijt is steeds hetzelfde.

- Restaurant is op de 11de verdieping: zeer mooi zicht. Je moet wel aanschuiven aan de deur om een tafel gewezen te worden. Ze pushen je ook om binnen te zitten ipv buiten. Na aandringen zoeken ze toch met tegenzin een plaatsje buiten.

- Kamers: verouderd, kleine douche. Basic. Het volledige hotel zou een opknapbeurt kunnen gebruiken.

- Zwembad: 3 zwembaden. In principe mogen de stoelen niet gereserveerd worden, maar doet men toch. Er zijn wel voldoende stoelen, er is wel altijd ergens een plaatsje.

- Personeel: vriendelijk, maar opnieuw: je merkt voorkeursgedrag hier sterk op.

Goed hotel, maar mist toch de klasse van een 5 sterren hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goed hotel maar aan de prijzige kant

Cas
19-8-2018

POSITIEF;

+ Eten & drinken

+ Zwembaden

+ Privé strand

+ Vriendelijke en behulpzame personeel, respect hoe het personeel met erg vervelende vakantiegangers wist om te gaan !!

+ Ligging tov vliegveld en Rhodos stad

+ Ligging restaurant en bar op de 10de en 11de verdieping met prachtig uitzicht op de zee

NEGATIEF;

- Er wordt te veel onderscheidt gemaakt in de verschillende arrangementen (all-inn, etc) waardoor onduidelijk is wat er wel bij hoort en wat niet of waar je extra voor moet betalen

- Kamers erg verouderd, wat dat betreft geen 5 sterren waard

- Zwembad voor het hotel druk en weinig bedjes

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super! Voor herhaling vatbaar!

Voets
16-8-2018

Heerlijk hotel waar vriendelijkheid/gastvrijheid voorop staat!

Het personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Kamers zijn schoon, ruim en netjes.

Prettige zwembaden, voor wat meer rust zwembad op de 11e verdieping zeker aan te raden!

Eten is er echt heerlijk, voor ieder wat wils en voldoende uitgebreid. Eet dus niet iedere dag t zelfde.

Ook is er meer dan voldoende ruimte om buiten te kunnen eten.

Met extra dank nog aan de dames die t voor ons de vakantie extra aangenaam hebben gemaakt: Konstantina en Hellen uit de bediening van t restaurant en de gastvrouwen: Maria en Lydia, Thanks for Youri kindness!!!

Onvergetelijk!😍

Fam Koenen
20-7-2018

Super hotel! Buffet is echt uitstekend verzorgd. Voldoende afwisseling. Bij het zwembad liep ook bediening rond.

Schoonmaaksters waren heel snel klaar. Complimenten. Evangelia, Maria en nog een aantal doen echt hun best om je thuis te laten voelen.

Animatie (met name Denisa) was ook goed en voor onze 2 jarige peuter onvergetelijk!

All in principe geldt voor buffet en drankjes bij het zwembad. Maar wil je boven bij het zwembad eten (Sandwich of salade oid) dan betaal je daar een hoog bedrag voor. Jammer dat ze dit niet ook bij het All in principe aanbieden.

Onze eerste vakantie waarbij we serieus overwegen om naar ditzelfde hotel te gaan volgend jaar.

Heerlijke vakantie!

Familie pennings
19-7-2018

De service is uitstekend, hostessen Maria, Evangelia, Lydia en Reta proberen je zo optimaal te helpen voor een zorgloze vakantie. Het eten is tevens erg goed en er wordt goed gevarieerd. Wel is het hotel wat gedateerd en toe aan modernisering, des al niet te min wordt het allemaal wel goed onderhouden. Al met al dus een fijne vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooi eiland, maar hotel hoeft van ons niet meer.

Sjaak en Anneke
12-7-2018

Op zich wel mooi hotel, maar is naar ons idee absoluut geen 5* waard.

Lange broek aan en minder goed werkende airco met 32gr.....nu liepen er mannen met joggingbroeken en vrouwen met wel hele korte broekjes. Dat mag dan wel....

Bedienend personeel super aardig maar leidinggevenden minder.

All in maar bij alles wat je besteld vragen ze je kamernummer en of je all in hebt....en moet je bon tekenen ( tegen fraude)

Gereisd Met partner in juli 2018

Sonja Voorter
16-6-2018

Een top hotel. Mooie , goed verzorgde ruime kamers. Lekker eten in een mooi en verzorgd restaurant. S’avonds serveren ze hier heerlijke coctails . We hebben elke dag lekker kunnen ontbijten en dineren op een buitenterras met prachtig uitzicht op zee. Super vriendelijk personeel , we komen zeer zeker nog terug naar hier.

Één klein minpuntje: hier werken ze s’avonds bij het diner nog met een drescode en een lange broek voor mannen bij 36* vind ik wel een beetje overdreven. We hebben een zalige vakantie gehad en het hotel is een topper. Zeker zijn 5* waard.

Gereisd Met partner in juni 2018