Zoover

8,2

Nooit meer

Betty
4-11-2019

Omgeving was tegen gevallen. Hotel was zeer goed vriendelijk mensen

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Fijn hotel het personeel vliegt daar voor je.

Mieke
30-10-2019

Hotel Oceanis is erg gezellig. Lekker eten, heel aardig personeel. Goede plek om uitstapjes te maken. We zaten vlakbij een bushalte. Enige minpunt was dat de entertainment veels te luid was. Zelfs achter het hotel met de deur naar het balkon dicht hoorden we degene nog schreeuwen. De bas stond ook veel te luid. Leuke dagen gehad.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Genieten

Loopstra
28-10-2019

De laatste week dat dit hotel open was hebben wij mogen genieten van deze prachtige accommodatie. Er was aan niemand te merken dat dit de laatste week was , vriendelijk en gastvrij was het personeel nog elke dag.

Wat hebben we genoten van het eten, elke dag weer stond er iets anders op het menu, en de keus was reuze, en het was erg lekker.

Prima kamers en voor ons goede bedden aan zeezichtzijde.

Genoeg ruimte bij het zwembad voor ons allemaal, de zee aan de overkant van de straat is ook erg fijn.

Ook 's avonds was er nog volop gezelligheid aanwezig

Alle lof voor dit mooie hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Goed hotel, direct aan zee, dicht bij Rhodos-stad.

Leo
23-10-2019

Mooi hotel , goed eten , goede bedden, dicht aan zee.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Goed hotel

Kelly
20-10-2019

Indien je in een gerenoveerde kamer zit een aangenaam hotel. Overige kamers zijn zeer zeer verouderd. Vraag dus achter een nieuwe kamer.

Lekker eten, elke dag propere handdoeken, nette kamers. Mooi zwembad, enkel ligbedjes zijn aan verandering toe. Vriendelijk personeel. Enkel de liggen minder aangenaam langs de drukke weg. Veel lawaai en geen aangename wandeling mogelijk. Zeezicht is dus niet altijd een pluspunt

Gereisd Anders in oktober 2019

leuk maar eenmalig

Marianne Jetten
25-9-2019

Prima hotel. Schoon, goed eten. De bediening was vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Basic

Claesencarine
22-9-2019

bij aankomst s avonds een boterham met hesp. Zwembad ijskoud, ligzetels versleten, eten is te doen, service balie supergoed, behulpzaam en vriendelijk. Goed voor 1 keer, maar kom niet meer terug. Norse barmannen hoewel ze een fooi hebben gehad. Personeel eetzaal welvriendelijk

Gereisd Met vrienden in september 2019

Super leuk, gezellig en schoon hotel.

Jon Schuurman
14-9-2019

De kamer was basis, badkamer echt aan vernieuwing toe, erg oud. Ik hoop dat dit volgend jaar echt gerenoveerd wordt.

- animatieteam, geweldige leuke mensen, ze dansen, doen theater, maken praatje.

- zwembad, heerlijk, schoon, groot. De strandbedden staan alleen erg dicht op elkaar en doorgezakt. Te vroeg neergelegde handdoeken worden weggehaald

- eten super lekker, iedere avond ander thema. Hou je daar nier van, is er wel iets anders, Prima gedaan. Als je mazzel hebt kunnen je buiten eten en kijkt dan uit op zee

- zoals gezegd kamer erg gedateerd maar super schoon en goed bed

- personeel, erg aardig, alleen de dame bij de receptie kan een cursus klantvriendelijk behandelen gebruiken

- Sfeer, in het hele hotel gezellig. Overdag kun je liggen, zitten en zijn er veel mensen. Er is zumba in het water, darten, van alles te doen maar je hoeft niets.

In de avond is het erg gezellig, alle zitjes zitten vol, verschillende nationaliteiten bij elk

Gereisd Met partner in augustus 2019

PERFECT, zeker voor herhaling vatbaar.

Deny Hauber
5-9-2019

PERFECT. Strand aan de overkant. Wel waterschoenen aan want het is kiezelstrand. Strandbedjes van hotel. Eten zeer goed en de all inclusive formule is hier zeer goed. Zelf drank tappen en cocktails bestellen aan de bar. Met openbaar vervoer binnen 20 minuten in centrum rhodos voor 1,90 pp. Ik kan maar 1 minpunt bedenken maar dat vindt je bijna overal. Douchen in het ligbad. Weinig ruimte en het douchegordijn zit inderdaad tegen je lichaam. Ik zou zeggen breek die ligbaden eruit en maak een mooie douche. Wij komen zeker nog eens terug. Rhodos is prachtig, hotel perfect voor alle leeftijden. Personeel maakt allemaal lange dagen en werkt hard. Petje af maar voor weer voor de mensen die in deze sector werkzaam zijn.

Gereisd Met partner in augustus 2019

super leuk verblijf gehad heel vriendelijk persone

hans
3-9-2019