Zoover

Hotel Grecotel Rhodos Royal

Geen tweede keer meer

Henk van Rosmalen
17-6-2017

Het eten in het restaurant is redelijk maar wel veel het zelfde .Je moet in de rij staan voor binnen of buiten te eten .Het meubilair is aan vervanging toe in het buiten restaurant bij het beach restaurant is het eten elke dag het zelfde niet goed.Het Aziatische en Grieks restaurant goed. Het personeel in restaurant traag met afruimen .En veel Russen .Met kamers boeken goed op letten wij hadden zeezicht geboekt en zij zeezicht en ze zijden dit is ook zeezicht maar je betaald wel voor zeezicht de bedden zijn op de kamers oud en hart met een houten bodem slecht geen 4 sterren verder ging het wel

Fantastische ervaring

Chris Dewit
5-5-2017

Zeer goed hotel. Personeel familiair en zeer vriendelijk.Eten schitterend en zeer goede afwisseling.Enige minpuntje, wij verbleven er in de eerste opstarten en het animatieprogamma s’avonds wat helemaal niets,alleen een beetje muziek.

Gereisd Met partner in mei 2017

Een aanrader!

MARJAN - Ekeren
19-8-2016

Hotel is gelegen aan mooi en verzorgd strand. Prima familiekamer met 2 badkamers en slaapkamers. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Aan het zwembad mochten meer stoelen staan, maar wel controle op handdoeken.

Eten in buffet met alle dagen ander thema en à la carte Aziatisch restaurant eveneens een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geen 4 sterren waard

Vicky
12-8-2015

Verouderd hotel, van de beloofde renovatie gedurende de winter is nauwelijks of niets te merken! Ligbedden dringend aan vervanging toe net als de handdoeken die niet voldoende aanwezig zijn en tot op de draad versleten!Zwembadbodem is sterk vervuild en daar werd niets aan gedaan ! Kamers onvoldoende gepoetst. Enig pluspunt is het eten dat lekker en gevarieerd is en de vriendelijkheid van het bar en zaalpersoneel. Voor de rest een dikke teleurstelling is de naam Grecotel onwaardig en geen 4 sterren waard! De zogezegd superieure vernieuwde kamer zag er alles behalve vernieuwd uit behalve misschien geschilderd. Totaal geen aanrader! Gelukkig is Rhodos een super mooi eiland en hebben we ons hart kunnen ophalen aan leuke uitstappen.

Beantwoordt aan de Grecotel kwaliteitsnormen

Jan
9-8-2013

Dit hotel verschilt op twee belangrijke punten van wat je normalerwijze van een Grecotel zou mogen verwachten : het hotel ligt absoluut niet idyllisch vermits het zich bevindt in één lange aaneen gesloten rij van hotels . Het doet een beetje denken aan de costa brava kustlijn van de jaren 70. Het gebouw is zelf ook hopeloos verouderd is. Hetzelfde geldt overigens ook voor de zwembaden, die in niks nog lijken te voldoen aan de verwachte kwaliteitsnormen. Wat wel positief was is het lekkere eten én de ligging van de beachbar, vlakbij de waterlijn. Dat compenseert veel. Maar helaas niet alles, en dat laatste ligt aan het feit dat het management (het guest relation management) niet echt oor heeft naar de bekommernissen van de klanten én met name niet echt consequent optreedt in haar beleid. De ene dag laten ze iedereen s'avonds met korte broek aan tafel gaan en de andere dag dan weer niet, maar ook daar opnieuw zonder voor iedereen consequent te zijn… Dat werkt redelijk irriterend.

Goed hotel! Wel aan renovatie toe.

Michelle
29-12-2012

We hebben genoten in dit hotel. Mooi opgezet, netjes onderhouden. Leuke glijbanen voor de kinderen! Wel is het hotel dringend aan renovatie toe. Maar dit is dan ook het enige wat er op aangemerkt kan worden. Waar wij met name ontzettend van genoten hebben is de strandbar. Heerlijk 's ochtends met ijskoffie (die gratis is) en 's avonds met een cocktail. Erg vriendelijk personeel! Wij verbleven 2 weken en na een week wist de barman wat ik wilde drinken 's avonds. Erg goede service dus! Kortom een aanrader, en zelfs 5* als het wordt gerenoveerd!

Sterk verbeterd super

rapido
15-9-2012

Het hotel is er dit jaar op vooruitgegaan er zijn al een paar renovaties gebeurd en in oktober gaan ze opnieuw renoveren. Ook inzake het eten is er nog een verbetering meer showcooking, en het was al goed. Ook de activiteiten zijn serieus toegenomen, voordien geen optredens nu wel en op verschillende locaties. Echt tof. Volgend jaar gaan we zeker terug als het prijskaartje niet te hoog wordt.

leuke vakantie achter de rug

everine
9-10-2011

sinds gisteren terug van en weekje vakantie in rhodos royal. receptie tip top, valiezen werden gebracht naar de kamers

eten in hoofdrestaurant in buffet vorm, wel soms wat wachten om buiten te kunnen eten.

eten zelf lekker, warm, voldoende keuze en afwisseling. de zondagmorgen werden we ontvangen met een glaasje cava en versgebakken pancakes (zelf nog niet gehad in kaapverdie in 5* hotel, de cava bedoel ik dan). gedurende de dag eten en drinken met all inclusive. voldoende ruimte aan pools en strand (op paar stappen van hotel). wifi a volanté met eigen pc of hotelpc. personeel vriendelijk met héél goede kennis van duits en engels.goed gelegen (niet ver van lindos en rhodos stad) minpuntjes: kamers wat verouderd evenals gangen en zwembaden, niet veel speeltjes voor kindjes in zwembad. toch overwegen de positieve punten héél sterk. aanrader zouden we stellen.

Fijne vakantie in Rhodos!

Danny
1-9-2011

Verbleven van 23/8 tot 30/8 in Grecotel Rhodos Royal in Faliraki. Hotel is 30 jaar oud en het is eraan te zien. Een grondige renovatie dringt zich op. Een aanzienlijk aantal van zichtbare gebreken in kamers, gemeenschappelijke ruimten, zwembaden,... Maaltijden van goede kwaliteit maar eentonig na een week verblijf. Een enorm pluspunt is de dienstbaarheid en vriendelijkheid van het personeel. De ligging (15km ten zuiden van Rhodos stad) is zeer gunstig. Het enorme waterpark op nauwelijks 5 min van hotel is absoluut een aanrader. Het hotel staat aangekondigd als 4-sterren maar is er in werkelijkheid maar 3- waard. In zijn totaliteit hebben we toch erg genoten van ons verblijf in Rhodos. We keren zeker nog eens terug maar wellicht in een ander hotel.

Topper

Sonja Olvers
1-8-2011

Super leuke en goede vakantie gehad. Alles was naar wens, eten, personeel, animatie.

We hebben ons geen moment verveeld.

Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011