Zoover

9,3

Super fantastisch

Fam. Cuypers - Van de Sande
9-7-2019

Wij waren hier met 2 kids van 8 en 10 jaar. Super hotel, voor jong en oud. Animatie top. Personeel super vriendelijk. Kamer zeer proper iedere dag opnieuw. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super hotel

RR
3-7-2019

11 dagen verbleven met een kind van 2. Eten was goed, werd altijd op tijd bijgevuld. Van 7 s ochtends tot 12 snachts is er eten te krijgen. Drank ook prima, fris cocktails, bier enz, voldoende bars. Voor de Kids ook slushpuppie, chips, popcorn en suikerspin te krijgen. Super zwembad voor de kleintjes, geen run op de ligbedjes, deze waren elke dag voldoende aanwezig. Alles is heel schoon. Zelfs de binnenspeeltuin werd gepoetst. Kamer elke dag gedweild, elke dag nieuwe handdoeken, In tegenstelling tot andere berichten werkte onze airco prima. WiFi is heel traag (dus niet gebruikt). Kamer Bij de lift indd gehorig, maar dat is denk ik in elk hotel zo. Heel vriendelijk personeel. Supermarkt in 't hotel waar alles te krijgen was (waaronder pampers).

Ligging afgelegen, dat was minder, maar vooraf bekend.

Wij hebben een super vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Prima vacantie gehad ..

Dennis
1-7-2019

Dit Hotel geboekt voor 10 dagen en wil graag onze ervaring delen,

Wat het eerste opvalt is hoe schoon dit hotel is en de ontvangst was prima ,de kamer zag er een beetje gedateerd uit maar voor de rest een prima kamer ,wat wel opbreekt is de airco die beslist de hitte in de kamer niet aankon waardoor het slapen een probleem werd,wat ook een tegenvaller is zijn de kei harde bedden ,na het plaatsen van een topper ging dat goed,

Het eten is fantastische elke dag een andere variatie en zeker voldoende voor iedereen,een klein puntje is wel dat je er op tijd bij moet zijn want niet alles is echt warm .

Het allinclusive concept is perfect je kan de hele dag door eten en drinken geweldig .Wil compliment maken voor de medewerkers die uiterst vriendelijk waren,maar 1 persoon sprong er voor mij uit en dat is de hulp bij de receptie Michael deze medeweker is zo vriendelijk en niet allen voor ons maar heb hem div malen aan het werk gezien en is ech

Gereisd Met partner in juni 2019

Je voelt je hier écht op vakantie.

Frank Wissink
16-6-2019

Echt familiehotel met ook veel jonge kinderen.

Prima eten en veel ligbedjes bij het zwembad en aan het strand.

Drankjes goed en leuke animatie. Het seafood specialiteiten restaurant kan beter.

Airco kamer was ook onder de maat maar in het algemeen kan ik dit hotel aanbevelen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Davina e Johanna Bouman
16-6-2019

Een absolute aanrader:

Hotel Esperides in koutouloufari op Kreta . Wat een locatie!

Wat een prachtige behuizing!

Wat een geweldig personeel!

Alles heel schoon, het eten fantastisch!

Directie en personeel doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Erg goed maar erg massaal.

Victor
14-6-2019

Het is een verouderd hotel met enorm veel kamers. Daardoor was het met name in de eetzaal een kippenhok. Gelukkig was het eten daarentegen wel echt goed met enorm veel verse keus (weinig vis). Wordt erg goed schoongemaakt ondanks dat het wat verouderde kamers zijn. Tip geen kamer accepteren bij de liften of thv het zwembad waar savonds entertainment is. Het is namelijk erg gehorig. Conclusie. Mijn dochtertje heeft het erg leuk gehad en animatie was erg leuk (alleen minidisco geweest). Nadeel veel russen en duitsers en heel massaal. Ook de ligging ondanks dat het staat aangegeven was niet helemaal top. Ik geef het overall een 7.5 a 8. 9.4 niet helemaal terecht in mijn optiek.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Buiten het seizoen Geweldig

Jorrinde
5-6-2019

Het hotel was mooi, de familiekamer die wij hadden was goed en werd elke dag schoongemaakt. De bedden lagen heerlijk. Voor mij als buikslaper misschien juist net iets te zacht. De badkamer had een bad met douche, helaas was er geen bevestigingspunt voor de douche op hoogte voor een volwassenen. Maar voor een weekje vakantie is dat prima te doen.

Wij zaten all-inclusief, het ontbijt was goed, de lunch was heerlijk veel variatie en het diner was top. Elke dag wel de basis maar ook elke dag andere erg lekkere dingen. Zo hadden we een dag sushi, een dag gamba's, een dag eend met heerlijk sausje en ga zo maar door.

De zwembaden waren koud maar eenmaal door erg goed te doen. De glijbanen zaten apart van de zwembaden. Strand was een kiezel strand dus waterschoenen zijn erg fijn.

Mijn advies voor excursies met drukke jonge kinderen(4&7):

ga niet met de georganiseerde reizen mee, deze duren erg lang.

Huur zelf een auto of een bootje.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

M.leensen
3-6-2019

Super hotel, vriendelijk hardwerkend personeel ze proberen het iedereen naar de zin te maken.

Alles is keurig schoon,leuke animatie.

Eten is fantastisch .

Gereisd Met partner in mei 2019

Super!

J.
19-5-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Goeie bedden, overal wifi, heerlijk eten en meer dan genoeg keus, fijne locatie aan het strand, vriendelijk personeel en echt een super enthousuast en lief animatieteam.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Een perfect accommodatie voor een familie vakantie

JW Teunissen
1-5-2019

Net teruggekomen van een verblijf van 11 dagen in Esperides Beach hotel.

Einde april is nog voor het echte toeristische seizoen, dus hierdoor kan de review wel enigszins vertekend zijn.

- Eten: goed, voldoende keus, eten goed van temperatuur, goed bijgevuld, beperkte afwisseling van dag tot dag.

- drank: prima cocktails, prima openingstijden, geen merk drank, maar B-merken (geen ice tea verkrijgbaar als voorbeeld).

- schoonmaak: hotel zelf werd hele dag door schoon gehouden. Kamer werd iedere dag schoongemaakt; meer dan voldoende wat ons betreft.

- ligging: ligging is redelijk, met bus kun je overal komen (2,40 naar Rhodos stad; ouder gedeelte erg leuk), Faleraki was niet ons ding; viel tegen).

- strand: zand met kiezelstenen. voldoende strand stoelen met parasols.

- zwembaden: prima, perfect schoongehouden

- entertainment avond: door recreatie team, beetje amateuristisch

- dag recreatie: voldoende te doen, beperkte afwisseling per dag.

auto huren: wij hebben auto bij hotel gehuurd. Perfect; all in verzekerd en de helft van de kosten die de touroperator in rekening bracht.

guest service: in de lobby van hotel zit overdag een medewerker waarbij je met al je vragen terecht kunt betreffende toeristische uitstapjes, bus tijden, ect. ideale aanvulling!

internet: internet toegang zou volgens hotel ook op de hotelkamer beschikbaar zijn. Dit is bij de familie kamers echter niet het geval; geen internet verbinding. Enkel in de lobby is de internet verbinding prima. Ook bij zwembad in de internet verbinding ok.

All in op vertrek dag: Wij vlogen pas in de nacht terug en moesten om 12.00uur uit checken. Gelukkig konden we de hele dag nog gebruik maken van de all-in formule (al stond er anders aangegeven; eigenlijk enkel "recht" op ontbijt op dag van vertrek).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019