Zoover

9,4

Super!

J.
19-5-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Goeie bedden, overal wifi, heerlijk eten en meer dan genoeg keus, fijne locatie aan het strand, vriendelijk personeel en echt een super enthousuast en lief animatieteam.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Een perfect accommodatie voor een familie vakantie

JW Teunissen
1-5-2019

Net teruggekomen van een verblijf van 11 dagen in Esperides Beach hotel.

Einde april is nog voor het echte toeristische seizoen, dus hierdoor kan de review wel enigszins vertekend zijn.

- Eten: goed, voldoende keus, eten goed van temperatuur, goed bijgevuld, beperkte afwisseling van dag tot dag.

- drank: prima cocktails, prima openingstijden, geen merk drank, maar B-merken (geen ice tea verkrijgbaar als voorbeeld).

- schoonmaak: hotel zelf werd hele dag door schoon gehouden. Kamer werd iedere dag schoongemaakt; meer dan voldoende wat ons betreft.

- ligging: ligging is redelijk, met bus kun je overal komen (2,40 naar Rhodos stad; ouder gedeelte erg leuk), Faleraki was niet ons ding; viel tegen).

- strand: zand met kiezelstenen. voldoende strand stoelen met parasols.

- zwembaden: prima, perfect schoongehouden

- entertainment avond: door recreatie team, beetje amateuristisch

- dag recreatie: voldoende te doen, beperkte afwisseling per dag.

auto huren: wij hebben auto bij hotel gehuurd. Perfect; all in verzekerd en de helft van de kosten die de touroperator in rekening bracht.

guest service: in de lobby van hotel zit overdag een medewerker waarbij je met al je vragen terecht kunt betreffende toeristische uitstapjes, bus tijden, ect. ideale aanvulling!

internet: internet toegang zou volgens hotel ook op de hotelkamer beschikbaar zijn. Dit is bij de familie kamers echter niet het geval; geen internet verbinding. Enkel in de lobby is de internet verbinding prima. Ook bij zwembad in de internet verbinding ok.

All in op vertrek dag: Wij vlogen pas in de nacht terug en moesten om 12.00uur uit checken. Gelukkig konden we de hele dag nog gebruik maken van de all-in formule (al stond er anders aangegeven; eigenlijk enkel "recht" op ontbijt op dag van vertrek).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Super

Daphne
11-9-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad. De familiekamer met de schuifdeur is prettig. Buffet druk, maar lekker en voor ieder wat wils. Ook verse babyvoeding en flesvoeding staat klaar. Zwembaden heerlijk en super dicht bij het strand. Minpunt: onze kamer 1002 was zeer gehorig. Naast ons een schoonmaakruimte waar ze de hele dag in en uit liepen. Zeer gehorig op de gang door iedereen die langsloopt/ rent/ schreeuwt. Ik heb met oordoppen geslapen.

Animatie leuk. Er wordt vooral Duits gesproken bij de kinderclub . Beetje Engels.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Het was super fijn en prachtig

Claudia
26-8-2018

Alles was super, we hebben zo genoten!!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig.

Pieter Schipper
13-8-2018

De ligging aan het strand incl strandbedjes is super. het personeel is zeer vriendelijk vooral het animatie team was geweldig. Eten was zeer goed, divers warm en zeer goed van smaak. De gehele sfeer was relaxt geen opgedrongen regels.

Wanneer er een min puntje genoemd moet worden dan zou ik zeggen dat de kamers (138) in het oude gedeelte iets groter mogen vooral met een kind van 14 in het iets te kleine logeerbed. Maar dit werd geweldig opgelost door ons een andere kamer (7115) te geven in het nieuwe gedeelte. Wij hadden all inclusief en zijn veelal op het resort gebleven maar voor uitstapjes naar Faliraki is het zeer gemakkelijk met de bus te doen €1,20 p.p .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Dona, Marketing Department, 1-2-2019

Dear Valued Guest,

It was our great pleasure for us to know that you had an excellent stay into our Esperides Beach Family Resort.

One thing that we place much emphasis on, is providing you and all our valued guests warm and thoughtful service; a service that is individually formed depending on the individual preferences of each guest.

We do hope to see you again into our property for another memorable time.

Kindest Regards,

Heerlijke vakantie gehad.

Marco
25-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel. Alles erg schoon. Wij hadden tijdens de vakantie een auto tot onze beschikking en dat is wel fijn.

De kamers zijn niet ruim en heel erg gehorig.

Bij het strand kiezeltjes. Als je langs de kust wilt gaan wandelen richting Faliraki is het verstandig om waterschoentjes te dragen. Na ongeveer 500 meter kan je ze uit doen want dan loop je heerlijk in het zand.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Matige kamer, mooi hotel

Mei-juni
7-6-2018

Wij zijn eind mei/begin juni geweest met twee kinderen (1 & 3) in een familiekamer met babybed, welke gelukkig nog naast het stapelbed paste in het afsluitbare deel. We hebben weinig last gehad van gehorigheid van andere kamers, maar binnen de kamer is het wel enorm gehorig, omdat de ruimte boven de schuifwand open is. Het kinderdeel is erg smal en heeft een makkelijk te openen schuifpui naar klein balkon. Vonden wij gevaarlijk voor een kinderkamer! Slechts 1 stoel op het balkon en uitzicht op een gebouw.

De badkamer was belabberd, zonder douche (geen mogelijkheid om handdouche van het bad hoog te bevestigen). De airco was erg luid.

Kamer dus matig, maar daar tegenover staat een prachtig hotel. Mooie zwembaden, met voldoende schaduwplekken en ruim aantal bedjes. Leuke speeltuin (fijn overdekt!) en heerlijk gegeten. Ruime variatie en ook voldoende voor kinderen.

Avondshow was zwak en te weinig zitplekken met goed zicht op de show.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

aanrader

Monique
24-5-2018

Goede verzorging.

Eten was iedere dag anders zag er goed verzorgd uit en werd regelmatig bijgevuld zodat er geen lege schalen waren.

Het personeel was echt super aardig .

Entertaiment was goed en zochten de hotelgasten ook steeds op om een praatje te maken.

De kamers waren niet moderne en zeker niet groot , ze waren wel gehorig .

Wij hebben genoten en vinden het zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2018

geweldig hotel en super vriendelijk personeel

Rachel
21-11-2017

We hebben hier een heerlijke tijd gehad.De kamers waren prachtig met een geweldig uitzicht over de zee. Iedere dag netjes schoon gemaakt. Het eten was heerlijk iedere dag wel weer iets anders en heel veel keuze. Wij vonden het wel jammer dat het voetbalveld plaats heeft gemaakt voor glijbanen maar ja op het veldje kon ook gevoetbald worden. Lang geleden dat we in een hotel geweest zijn waar het personeel zo vriendelijk was. De bus naar Rhodos stad stopt bijna voor de deur Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Top hotel

Johan
13-9-2017

Echt een leuk familie hotel

Goed;

+ Animatie was super voor zowel jong als oud werd er van alles gedaan.

+ eten was zeer gevarieerd elke dag kon je bij zowel de lunch als het diner gevarieerd eten met elke dag wel wat anders toegevoegd. Inclusief cocktails

+Zwembaden waren super met een leuk kinderbad voor de kleintjes een sportbad waar van alles word georganiseerd en nog een zwembad waar je lekker rustig rond kan dobberen. Daarnaast zit je aan het strand(doe waterschoenen aan) en hebben ze vlakbij de speeltuin nog 4 glijbanen voor de kinderen.

+ voor de kleintjes een speeltoestel met daarnaast een springkussen(staan in de schaduw dmv een groot doek en een draaimolen en binnen een ruimte waar ze worden entertaint.

+ genoeg plekken waar je drinken kunt nuttigen.

+ familie kamer met stapelbed welke te te scheiden was dmv een schuifdeur.

- kamer was wel vrij gehorig

- zou nog een bar plaatsen op het strand maar opzich is het niet ver lopen naar de dichtstbijzijnde bar.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017