Zoover

8,7

Goed hotel, perfecte ligging

Aniek
2-8-2019

Mooi hotel ! Perfecte ligging, binnen 50 meter op het strand. Op nog geen 5 min lopen van leuke winkeltjes en restaurantjes! En er is genoeg te doen in de buurt. Zeker een aanrader ! .

Gereisd Met partner in juli 2019
Apollo Beach Team, HOTEL MANAGER, 4-8-2019

Dear Aniek

We would like to thank you for having chosen our hotel for your holidays and for your recent review. We are very glad to read that our service and facilities met your expectations and that you had a wonderful stay. It is always rewarding for our efforts to receive such a positive feedback.

We look forward to welcoming you again in our hotel next time you will choose Rhodes for your holidays.

Kind regards,

Geweldige plek

Elly Bos
1-12-2018

Van buiten ziet het hotel er erg mooi uit. De kamers zijn echter behoorlijk gedateerd en verdienen echt onderhoud. Het zou ons er niet van weerhouden dit hotel nog een keer te bezoeken. De sfeer is super, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Vooral de dame aan de bar bij het restaurant en terras buiten was heel vriendelijk. Niets was haar te veel en altijd vrolijk. Hele mooie ligging aan het prachtige strand van faliraki. Bedjes kosten 10 pp met parasol. Echter het grasveld van het hotel loopt over in het strand dus heb je het strand niet eens nodig om te zonnen, grasveld is heel groot met veel bedjes. In oktober meer dan voldoende plek. Hoe dat hoog zomer is geen idee. Weinig voor kleine kinderen in het hotel om zich te vermaken. Ze zijn ook diervriendelijk. Katjes mochten in en om het hotel lopen zonder weggestuurd te worden. Vanuit het hotel zit je zo in rhodos stad, de bushalte zit om de hoek.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Zeer aangenaam verblyf

Goos -De Vos
8-6-2018

Vriendelyk personeel.Is er een probleem wordt dit op een proffessionele manier opgelost.Eten afwisselend en lekker .Een aanrader !.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Goed hotel

Paul
9-6-2013

Hotel ligt in Faliraki wat een beetje verlaten indruk maakte toen wij hier waren. Eten bestaat uit buffetten met niet heel veel variatie. Kamers zijn goed, bedden zijn wel hard. Goed gelegen aan het strand met een zwembad.

Gereisd Met partner in april 2011

goede locatie gunstig glegen aan strand en zwembad

E.M. Postma
4-5-2013

Apollo Beach ligt aan het eind van een oprijlaan aan een zijstraat van de lokale weg naar Rhodos. Rustig gelegen met balkon richting zwembad en strand.Zwembad ligt achter hotel aan grasveld met ligbedden en dat loopt zo naar het strand. Strand loopt langzaam af in zee. Hotel oogt ruim en redelijk zakelijk maar personeel is bijzonder vriendelijk. Goede buffet mogelijkheden. Bij halfpension is het mogelijk diner om te ruilen voor lunch. Bushalte voor de deur, ongeveer 25 min. naar Rhodos Stad. Absoluut een aanrader met gunstige prijs/kwaliteit verhouding.

Ik was hier voor het eerst

L. Bruggink
17-10-2007

Ik was hier voor het eerst. De groep waarmee ik reisde was hier al voor de 4e keer!

Een hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet, keurige schone kamers. Elke dag schone handdoeken. Elke avond livemuziek (zelfs eind september) en super vriendelijk personeel! Heerlijk zwembad. Relatief veel ouderen vnl. duitsers. Ligt met de ligweide van het hotel aan het strand, echt perfecte locatie! Niet geschikt voor groepen jongeren.

prima hotel waar we al jaren komen

fam veenstra
21-5-2007

prima hotel waar we al jaren komen.Als je lekker rustig wil zitten zonder herrie moet je hier naar toe. Veel ouderen dus geen overlast van dronken engelsen. Avondeten buffet en redelijk. Vlak aan het strand en mooie tuin. Zwembad is groot genoeg in tegenstelling van de andere mening.(als je er niet zit moet je ook niks schrijven/oordelen)

Gereisd Met partner in mei 2007

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest

Jos en Antje
29-10-2005

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest. De lounge van het hotel mag dan een beetje kil aandoen, maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de rest van de accomodatie. De service en vriendelijkheid van het personeel op elk onderdeel is fantastisch. Goed eten en prettig om te verblijven.

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij komen hier al een aantal jaren, het personeel is de is

G. Sikkelbein
13-6-2005

Wij komen hier al een aantal jaren, het personeel is vriendelijk, de lokatie is mooi en het eten is prima.

Ook is er reglematig live-muziek op het terras.

Gereisd Anders in juni 2005