Zoover

8,5

Doen!!

Dennis
15-9-2019

We komen al jaren bij hotel omdat het goed bevalt. Kamer met tv airco koelkast en goede bedden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Groot zwembad met poolbar die open gaat om 11:00. Er worden bbq avonden verzorgt met een dj die iedereen aan het dansen krijgt. Het ontbijt is goed verzorgt met meer dan genoeg keuze.

Ligbedjes met en zonder parasol bij het zwembad. Er is geen bad voor de kleintjes maar het eerste gedeelte is een meter diep dus met zwembandjes en begeleiding best te doen. En mocht je vragen hebben of er is toch iets niet naar het zin vraag het dan gewoon en niet achteraf zeuren. Alles is mogelijk als je er maar naar vraagt.

Familie hotel! Zeer gastvrij en een dikke aanrader!

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig hotel, prachtig eiland!

Menthe
14-9-2019

Hotel Pasiphae is een fijn hotel in een rustige en mooie omgeving. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is goed en gevarieerd. De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Verder is het zwembad heel groot en heerlijk om in af te koelen en er is een fijne poolbar waar je lekkere drankjes kunt bestellen.

Het dorpje Skala Kallonis ligt 5 min lopen van het hotel en daar is van alles te doen! Heel veel kleine restaurantjes, strandtenten en een paar winkeltjes. Het bakkertje in het dorp heeft heerlijke broodjes en de auto/motor/scooter verhuur van Dimitri’s is een aanrader! Goede service en niet duur. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad en ik zou het zeker aanraden!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig, wat een rust!

Mariska
1-8-2019

Het was hier geweldig, je moet wel van rust houden,, heerlijk rustig en kleinschalig allemaal. Gasten waren bij ons een mix van Engelsen, Hollanders en Grieken. Je loopt zo naar Skala (de haven van Kalloni) waar je heerlijk aan de zee kunt eten, restaurant Sampo is een aanrader!

Tipje; Voorgerecht griekse Saganaki cheese is heerlijk!

Ik zou alleen ontbijt in het hotel nemen, je kunt uit eten met 3 personen onder de 40 euro.

En we vertrokken pas om 17uur maar mochten de hele dag in de hotelkamer blijven, wat een service!

Zwembad was vaak leeg, heerlijk helemaal alleen in het grote bad, in het hoogseizoen!

Auto huren kost 40,- per dag, en je kunt in 2 of 3 dagen het eiland rond, wij vonden de Gera Hot springs erg fijn. Een dagje naar Tokmakia eiland was voor ons geweldig, je meert daar niet aan dus je springt van de boot en snorkelt in het kristalheldere water.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima hotel met heerlijk zwembad en goed ontbijt

Marijke
11-7-2019

Prima hotel, dichtbij het kleine dorpje (10 min lopen). Zwembad is heerlijk en lekker diep, meer dan 3 meter. Genoeg bedjes bij het zwembad, maar helaas wel vaak in de ochtend al gereserveerd door hotelgasten.

Personeel is heel aardig en klantvriendelijk. Barretje aan het zwembad is ook fijn.

Bedden zijn aan de kleine kant (voor 2 volwassenen), douche valt tegen maar verder prima kamers die elke dag (behalve zondag) schoongemaakt worden.

Ontbijt en lunch in het hotel is erg lekker, bij het buffet sochtends veel keuze en ook de menukaart voor lunch is uitgebreid.

Al met al een prima hotel! Alleen voor een stel van onze leeftijd (26 jaar) wel minder leeftijdsgenoten.

Gereisd Met partner in juli 2019

fantastisch

Carin
20-6-2019

Op loopafstand van centrum, goede bedden, goed ontbijt met iedere dag iets anders, heerlijk zwembad. Auto huren bij Dimitri, aanrader. Heerlijk strand bij Vatera, Sigri en in Skala Kalloni zelf. We vlogen 's avonds terug en konden kosteloos de kamer blijven gebruiken. Hotel Pasiphae is een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2019

Genoten!

Monique
13-6-2019

Goed hotel, Pasiphae. Netjes, schoon. Kleinschalig, loopafstand van dorp/boulevard. Uitstekend verblijf voor volwassenen. Goed ontbijtbuffet, heerlijk zwembad, lekker eten aan het strand. Auto huren zeker aan te raden want Lesbos is een prachtig eiland. Dag met gids (zelf of laten rijden) aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Ellen De Goede
    19-11-2018

Hier vind je rust. Prachtig zwembad met altijd een plek. Aardige manager die als er wat is gelijk voor je klaarstaat. Hele goede bedden. 10 min lopen naar het centrum met gezellige terrassen en strand. 1 minpunt is de douche. Weinig druk dus als je lang haar heb........

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Perfecte lokatie. Centraal op Lesbos.

Ad Roelands
    1-10-2018

Keurig hotel

Heerlijk zwembad

Goed ontbijt

Gedateerde kamers met airco die goed functioneerde

Perfecte ligging om Lesbos te verkennen

Geen openbaar vervoer dus auto huren is noodzakelijk

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk hotel, zeker een aanrader!

Annie van den Bogaardt
    1-10-2018

Hotel Pasiphae is een kleinschalig hotel op ongeveer 10 min lopen van strand en dorpje. Het zijn appartementen in twee lagen, niet erg groot, maar alles wat je nodig hebt. Schoonmaak elke dagen en om de 3 dagen schoon beddengoed. Ontbijt is in de vorm van buffet en prima. Een heerlijk zwembad, met bar en voldoende ligbedden. Over de eigenaar veel opmerkingen gelezen, beetje onzin allemaal. De man is misschien niet zo spraakzaam, maar als je hem aanspreekt of informatie nodig hebt is hij heel vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De overige bediening van het hotel is bijzonder vriendelijk, niets is teveel. Het hotel is zeker een aanrader als je niet van het massale houdt.

Skala Kallonis ligt aan een baai. Als je van de golven houdt moet je hier dus niet zijn. Je zit hier echt in het midden van Lesbos en dus zeer centraal om het eiland te verkennen. Aanrader huren auto: Dimitri's in het dorp, betrouwbaar en niet duur!

Wat een leuk hotel!

Roos
    6-7-2018

Eigenlijk is alles al een keer gezegd, maar hierbij dan toch nog even alle pluspunten op een rij: heel goed, gevarieerd ontbijt, mooie kamer met goede bedden, hor, ijskastje en tv met nederlands/belgische zender (ik heb zelf de televisie niet aan gehad, maar schijnt prima kwaliteit te zijn), ontzettend vriendelijk personeel (van kamermeisje tot receptioniste en de barjongens. Zelfs de manager had af en toe een goede bui), prima ligging, schoon, mooi zwembad. mooi aangelegde tuin. Tijdens mijn verblijf was er op maandag een BBQ met disco en griekse dans. Het plaatsje Skala Kallonis op loopafstand, met zeker 10 leuke restaurantjes, 2 supermarktjes, souvenirwinkeltjes en het strand. Strand is prima en als je een drankje neemt kun je gratis gebruik maken van bedjes met parasol. Het openbaar vervoer is niet zo best op Lesbos, dus auto of brommer huren is een aanrader. Maar je kunt ook prima liften (weet ik uit eigen ervaring)

Gereisd Alleenreizend in juni 2018