Zoover

7,9

Heerlijke vakantie in Kalloni bay

Sander en Anna Wijnveen
5-10-2019

Wij zaten hier de laatste twee weken van September. Kamernummer met balkon en zeezicht zijn 222 tm 230. Hotel is wat gedateerd, maar verder alles prima in orde. Ook de schoonmaak is perfect. Ontbijt in de ochtend zeer smakelijk en gevarieerd.

Bedden wat aan de harde kant, maar vraag een topper en je slaapt als een roosje. Restaurantjes en supermarkt op loopafstand, evenals een auto en scooterverhuur. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Kalloni Bay.

Gereisd Met partner in september 2019

Na 1 keer heb je Lesbos wel gezien

Hans Havermans
11-7-2019

Hotel ligt op een mooie locatie, groot zwembad met poolbar, redelijk ontbijt, douche is klein en met een douchegordijn, maar dit schijnt te worden gerenoveerd, het strand voor de deur is niet echt uitnodigend,

Vlakbij een leuk plaatsje ( Skala Kallonis ) leuk en gezellig plein met leuke restaurants, ook aan het strand, het lekkerste restaurant volgens ons is Caprice , aan het strand,

Conclusie : prijs kwaliteit van dit hotel is goed en ook zeer vriendelijk personeel, airco werkt perfekt.

Huur wel een auto bij Dimitri in het dorp, betrouwbaar en goed, er is genoeg moois te zien in Lesbos

Gereisd Met partner in juli 2019

relaxed !

Ton
8-7-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, het strand naast het hotel met bedden en parasols,vriendelijk personeel ,schone kamers goede bedden( en als je het bed te hard vindkrijg je een topper! )mooi zwembad .Een aanrader!!

Zeer tevreden.

Marina de Graaf
26-6-2019

fantastisch hotel. Schoon. Eenvoudig maar goed ontbijt. Zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Mooi groot zwembad. Heerlijke lunch bij zwembadbar. Strand ligt aan een baai, dus erg ondiep. Leuk centrum op loopafstand. Een aanrader!!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldige bestemming

Inge
23-6-2019

Gezellig rustig familiehotel. Kamers misschien ietwat gedateerd maar alles werkt en is schoon. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en mogelijkheid voor buffet in de avond. Goed eten en dagelijks wisselend menu. Lokatie is prima. Aan t strand en op loopafstand van kalloni bay met restaurantjes en paar winkels. Geen uitgaansbestemming. Uitstapjes per auto zijn makkelijk te doen en nooit echt ver gezien t feit dat kalloni centraal ligt.

Heerlijke vakantie

Nol
15-6-2019

Prima standaard hotel t.o.v prijs en kwaliteit. Ontbijt standaard, maar goed., Douches zijn niet best net zoals de harde matrassen en kussens.

Waterschoenen zijn aan te bevelen voor de strandliefhebbers. Op 8 minuten lopen een gezellig plaatsje met veel restaurants en wat kleine supermarkten. Dus variatie zat. Avonds is er in het hotel eigenlijk niets te doen dus bleven lekker in het plaatsje wat drinken. op een gezellig terrasjes. Eten en drinken tegen Griekse prijsjes en Griekse gastvrijheid. Wil je wat zien dan moet je een auto huren, Erg leuk om op die manier het eiland te verkennen. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2019

Doe wat aan die harde matrassen en ik kom terug!

Hoge Noorden
8-6-2019

Prima 3 sterren hotel met vriendelijk personeel. Ik heb ruime ervaring met 3 sterren hotels in Griekenland, dus ik ben goed in staat te vergelijken. Het enige dat echt niet door de beugel kon in dit hotel, was de hardheid van de matrassen op de bedden. Ik had het gevoel op een betonvloer te moeten slapen! Dit had ik van te voren al in reviews gelezen, maar in de praktijk was het nog erger. Gelukkig kreeg ik van het aardige personeel, na een paar slechte nachten, een zachte 'topper' op het beton, waarna het hele probleem opgelost was. Het ontbijt vond ik weinig mis mee. Voor de overige maaltijden liep ik een paar honderd meter naar het charmante vissersdorpje Skala Kallonis.

Overige tips: huur een auto bij Dimitris en kom naar Lesbos voor de rust en de natuur, spectaculaire bezienswaardigheden of attracties zijn er niet te vinden.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

In Een woord geweldig

WNM Fit
29-3-2019

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Goed gelegen, standaard hotel

Ellen B
15-9-2018

Hotel is super van ligging. Aangenaam zwembad, straat oversteken en je zit aan het strand. Een halve kilometer wandelen en je bent in het dorp, waar je voldoende restaurantjes vindt en enkele bars.

Kamer is standaard. Wordt grondig gekuist. Vliegenraam zodat je met raam open kan slapen.

Nadeel: september is einde seizoen... dwz dat er bepaalde dranken niet meer voorradig zijn en ze niet meer bijgevuld worden.

Ontbijt is een goede standaard. Wat ik miste was vers gesneden fruit. Hele appels en appelsienen waren er wel.

Twee weken is lang. We hebben twee maal een auto gehuurd om rond te toeren. Want er is geen animatie aan het hotel, dus het wordt snel saai.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer

Ben
8-9-2018

Dit hotel wordt door touroperator aangeboden met HP, andere touroperator bood dit hotel alleen met LO. Wij begrijpen nu waarom deze alleen LO aanbied. Het avondeten is een aanfluiting, wij hebben er wel voor betaald maar zijn de meeste avonden uit eten gegaan. Ontbijt is te doen maar houdt zeker niet over. Het hotel ligt rustig en direct aan zee, voor wie rust zoekt een fijne plek. Bedden erg hard, douche erg klein en zeker niet hygiënisch, niet schoon overal kit wat vies is en naden tussen plafond en wanden. Toilet is ook niet fris.

Personeel over het algemeen vriendelijk, altijd bedden beschikbaar aan het zwembad net als aan de zee. Wij zullen hier zeker niet meer boeken, 1 keer was genoeg. Dit was de eerste keer met touroperator en gelijk de laatste keer, erg jammer!

Al met al geven wij het hotel een 5.

Gereisd Met partner in augustus 2018