Zoover

8,4

Top!

Bauer25
16-6-2015

Accommodatie wordt goed schoongehouden door de vriendelijke eigenaren. Wij hadden een kamer aan de kustweg en hebben geen last gehad van het voorbijkomende verkeer.

De bedden lagen redelijk, een aantal dagen wel met een stijve rug wakker geworden. Het kussen lag goed.

De badkamer is erg klein. De douchekop moet je in je handen houden en kan je niet ophangen zoals gebruikelijk.

Het strand en het gezellige centrum van Petra liggen op ongeveer 5 tot 10 minuutjes lopen.

Hotel in winterslaap

Tom
7-10-2013

Lesbos is een mooi eiland, waar je vooral heen moet gaan om te relaxen en te eten/drinken, maar niet voor cultuur/natuur. Wat ons betreft was Irini het op eigenlijk alle punten "(net) niet". Het balkon was te klein en had geen uitzicht, de inrichting was simpel en onvolledig (geen afzuigkap, geen pitjes toen we aankwamen, het zeer schaarse servies lag her en der los in de kasten, losse aansluitingen voor lampen uit de muren, douchekop kan je niet ophangen). We hadden een appartement geboekt om af en toe thuis te kunnen eten, maar dat was hier echt niet mogelijk. Het ontbijt was erg eenvoudig (tomaat, feta, kaas, ham, brood, yoghurt, ei en watermeloen) en van zeer matige kwaliteit. De poolbar was dicht, er waren nauwelijks parasollen. De sleutel van de kamer werd onbeheerd op de balie gelaten. Geen goede prijs-kwaliteit. Uiteindelijk ter plaatse omgeboekt; wel erg aardig dat er geen annuleringskosten werden gerekend. Potentie is er, maar veel werk aan de winkel!

Fantastische plek!

Fam. Harting
18-9-2013

Zijn hier nu 2 x geweest en het voelt echt als thuiskomen!

Perfecte locatie, in Petra genoeg heerlijke restaurantjes. Onze favo waren dit jaar Kalderimi en Kantina...het strand (zand) is ook erg fijn.

De appartementen zijn zeer goed en worden uitstekend schoongehouden, onze complimenten voor Eleni en natuurlijk de rest..

Dimitri (manager) is een goede aanwinst, altijd in voor een praatje of tips, en als er iets is proberen ze zo goed mogelijk te helpen. Voor ons zeker niet de laatste keer. Kortom een perfecte vakantie, wij hebben genoten! Rene en Charita

Geweldige plek om naartoe te gaan

Chantal Bogaart
6-7-2013

Wij zijn net terug van een verblijf van twee weken in het Iriniresort en we hadden graag nog langer daar gebleven.

We waren met twee volwassenen en een kindje van 2. De service die de manager Dimitris ons verleende was geweldig. Hij spreekt ontzettend goed nederlands en doet zijn uiterste best om het iedereen goed naar de zin te maken. We hebben gebruik gemaakt van de halfpension optie en daardoor onze keuken niet hoeven gebruiken. Koken was hier wel mogelijk maar op Lesbos is het veel leuker om uit eten te gaan, dan zelf te koken.

Onze studio was ontzettend ruim en absoluut niet warm, we hebben de airco niet eens aan hoeven zetten.

We gaan zeker nog een keer terug naar dit complex, we missen het nu al

Mooi en nieuw appartementencomplex

G. van den Berg
1-7-2013

Wij hebben de periode 14 t/m 28 juni 2013 met 2 stellen van 50+ in een appartement onze vakantie gevierd. De beoordeling is dus voor het appartementencomplex (Irini resort) en niet voor het hotel.

Het appartement is keurig en ruim en wij hadden voldoende aan de inrichting. Wil je echter zelf koken, dan is de keukeninrichting niet voldoende. Wij gingen echter elke dag uit eten en er zijn restaurantjes genoeg (aanraders Mermaid en Thalassa op de boulevard).

De kamers worden elke dag keurig schoongemaakt en de handdoeken worden dan ook gewisseld. Ook het beddengoed wordt een paar keer per week gewisseld.

Het complex heeft een prachtig zwembad en ligbedden/parasols.

De ligging is perfect. Een kruidenierswinkeltje op 50 meter afstand en je loopt via het traditionele dorpje naar de boulevard en het strand.

Ook Dimitris, de manager, wil je altijd voorthelpen en spreekt perfect nederlands. Kortom, een appartementencomplex wat wij een ieder van harte kunnen aanbevelen !!