Zoover

9,6

Akti een dikke aanrader!

Gemma van den Akker
8-11-2019

Eindelijk kon ik dan, na een lang ziekbed weer gaan. Hotel Akti leek ons een meerstveilige haven, want kleinschalig, familiebedrijf, vertrouwen in hun behulpzaamheid. Al vooraf had ik telefonisch contact én via Messenger met Dimitra en haar zoon Theo. Zij stelden me al direct gerust door te verzekeren dat zij hun eigen huisarts op het eiland direct zouden verwittigen in geval van nood en ik kon via hen en alvast de nodige algemene en specifieke informatie omtrent mijn zeldzame ernstige aandoening toesturen. Dat gaf me al meteen een gerustheid.

Gedurende ons verblijf in Akti zijn we goed ontvangen, zeer goed gefaciliteerd.

Ook speciale dank aan Helena, die onze kamer iedere dag zo liefdevol en uitstekend verzorgd heeft. Niks was haar teveel als er nog wat extra's nodig was!

En Delphonia, zij verzorgde 7 dagen in de week een zeer uitgebreid ontbijtbufet, zij zorgde voor elke dag vers en gezond.

Zwembad, zee, zon, veilige haven

Gereisd Met partner in september 2019

Wauw!

Paco Portegies
7-11-2019

Akti Hotel was geweldig. Wat een fantastische ervaring hebben wij hier gehad op onze eerste vakantie samen. De eigenaren en personeel zijn onwijs lief! We kregen alles waar we om vroegen. Zelfs ongevraagd. Nadat het opviel dat ik last van mijn rug had lag er opeens een topdekmatras op ons bed. De eigenaresse Dimitri bracht ons zelfs met haar auto het eiland rond, zo lief! Ook hebben we genoten van de katjes en hondjes die zo lief zijn! Theodore was druk bezig met de poolbar, die er met de dag mooier en mooier uit kwam te zien. Wij willen zeker nog een keer terugkomen, en we raden het iedereen aan.

Gereisd Met partner in juli 2019

Dit en volgende jaren wéér!

Paul Krugers
7-11-2019

Akti is een geweldig hotel door de fijne, rustige, ligging en het mooie uitzicht op zee. Ook de staf is groots: niets is teveel gevraagd! Een uitgebreid ontbijtbuffet met elke dag wel een lekkere verrassing maakt het begin van de dag meteen goed. Naar Molyvos lopen is wel een uitdaging, maar er gaat ook een paar keer per dag een busje vanaf het hotel. Overigens is een auto wel fijn om meer van het mooie en gevarieerde eiland te kunnen zien.

Gereisd Met partner in juli 2019

Supergoed !!

Ans
10-10-2019

Groot hotelcomplex 6 km van Kardamena met 6 zwembaden en klein strand.

Eten zeer goed en gevarieerd, service en schoonmaak ook prima.

Wij hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad.

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastische vakantie gehad !!

Jet
10-9-2019

Fantastische ligging maar als je slecht ter been bent zul je vervoer moeten huren. Scooter ,auto o.i.d.

Het hotel is schoon , personeel zeer vriendelijk. Het was voor ons de ultieme relax vakantie i.c.m. leuke uitjes.

Gereisd Met partner in juni 2019

Topvakantie voor een redelijk bedrag

Willem Scheppers
30-6-2019

Heel erg leuk en mooi eiland. Veel te zien, vriendelijke mensen en ja.....vluchtelingen. Groot respect voor de bewoners die toch maar even 300k vluchtelingen voor hun kiezen kregen en dit met een beetje hulp van Europa maar met veel inzet van de lokale bevolking verwerkt hebben. Men leeft hier van toerisme en het zij ze van harte gegund dat de bewoners van Lesbos er veel krijgen. Ook Akti Hotel in Molyvos uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dimitra en zoon Theodor zijn de gastvrouw en -heer die een ieder zich mag wensen

Gereisd Met partner in juni 2019

Een fantastische en mooie ervaring! 100% aanrader!

Bert en Judith
14-6-2019

Na een vermoeide reis werden wij met open armen en een stralende glimlach ontvangen door Dimitra. Koffers neergezet en onder het genot van een hapje en een drankje kennis gemaakt met deze mooie en bijzondere familie! Na een nacht op een hard matras gelegen te hebben een melding gemaakt bij de receptie.In een mum van tijd lag er een heerlijke topmatras op ons bed! Wat een service! Wij verbleven in een basic en netjes appartement/studio met een balkon en uitzicht op zee. De schoonmaaksters maakten het iedere dag super schoon en zette telkens een vers geplukt bloemetje neer! Een mooi schoon zwembad aanwezig met voldoende parasols en ligbedden. Theodore was erg druk met het afbouwen van de poolbar! Zo tof! Hotel ligt rustig gelegen en voor niet wandelaars is het huren van een scooter of auto wel aan te raden. Dit kan in het schitterende plaatsje Molyvos. Akti hotel en zijn lieve eigenaren zijn een echte aanrader. Wij komen zeker terug! ❤

Gereisd Met partner in mei 2019

Zoals je een vakantie wilt hebben.

Don & Suu
5-8-2018

Niet meer twijfelen maar boeken. Het is altijd lastig iets te vinden wat naar je wens is, maar dit kan je zonder meer boeken. Hotel en zwembad zijn goed. De eigenaren van het hotel zijn echt heel gastvrij en bijzonder vriendelijk. Hotel ligt in de buurt van Molyvos wat echt het mooiste plaatsje op Lesbos is. Met een taxi zit je voor €5 in het centrum van Molyvos. Er zijn veel restaurants in het plaatsje, genoeg keuze. Maar ga echt een keer naar Tropicana. Het restaurant ligt aan een authentiek dorpspleintje en ook hier zijn de mensen bijzonder vriendelijk. Dit is een vakantie zoals je hem wilt hebben. Veel plezier.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Het was een fantastische week!

maria
25-5-2018

Héél relaxed en gezellig familiehotel. Rustig gelegen en toch dicht bij het stadje.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Altijd weer heerlijk om er te zijn

Hommine
25-5-2018

Ik ben al vaker bij dit hotel geweest en zal dit blijven doen. De eigenaren zijn hartelijk en willen dat je je plezierig voelt. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is een heerlijke plaats om te toeven tussen de uitstapjes door !

Ik heb geen negatieve ervaringen hier, behalve dan dat de tijd hier sneller lijkt te gaan. De terugreis komt altijd te vroeg

Gereisd Alleenreizend in mei 2018