Zoover
Hotel Avra Beach

Hotel Avra Beach

8,8

Goed bijgehouden hotel met fantastisch personeel

Robert en Jose
9-5-2017

Hotel en de tuin zijn goed onderhouden. Personeel is zeer vriendelijk en pro actief (Avra wist ons 4 dagen vantevoren al te vertellen wanneer we weer werden opgehaald terwijl touroperator dat pas met veel moeite 1 dag van tevoren kon vertellen).

We zaten er aan het begin van het seizoen dus het was erg rustig en geen andere kinderen. Avra richt zich op een rustig publiek werd mij verteld.

Het ontbijt is goed met veel keuze. We hadden voldoende strandbedjes maar als het hotel vol zit weet ik niet of dat ook nog het geval is.

Rustige locatie aan het (kiezel) strand en toch maar 200 meter van het centrum van Nydri. Je kunt de bus nemen naar onder andere Lefkada. We zijn ook een keer naar de watervallen gelopen op 3 km afstand en naar de overkant gefiets naar o.a. het graf van Wilhelm Dörpfeld. Je komt dan langs Taverne Elena waar je een schitterend uitzicht hebt over het water.

Heerlijk rustig genieten .

Van Leijen
23-7-2016

Het was een heerlijk rustig complex. In de tuin zit je heerlijk in de schaduw en toch aan het strand. Ook bij de taverne lekker eten. Zowel de lunch als diner. Het ontbijt is goed. Verse broodjes. Hartig en zoet. Een eitje en fruit. Koffie,thee en sap. De eigenaar is een rustige jonge man die keihard werkt met z'n familie. Altijd even vragen hoe onze dag is geweest. Heel gast vrij. De kamer met z'n drieën was sober. Maar je bent er alleen om te slapen.

Wij zouden dit beslist weer kiezen. Uit de drukte maar alles op loopafstand.