Zoover

6,7

prachtige ligging

fam.egers
25-6-2011

hotel kamari beach vinden wij een goed hotel,mooi geverfd in de kleuren blauw wit,goede kamers heerlijk onbijt vriendelijk personeel zeker een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Niets op aan te merken

Danny en Kathleen
22-9-2009

Voor ons is Kamari Beach Hotel enorm goed meegevallen. We hebben bijna niets aan te merken, behalve dat de badkamer iets moderner mocht.

De ligging is ideaal, recht aan de promenade met vele winkeltjes, restaurants en bars. Eigenlijk is een half pension niet nodig, keuze genoeg in de buurt.

Op 100 meter is er een bushalte om de rest van het eiland te verkennen.

Keurig hotel

Gerda
20-6-2009

Een leuk hotel, netjes en schoon. De badkamer kan echter wel wat moderner.

Het ligt aan een gezellige boulevard, en heeft een prachtig zwembad.

Gereisd Met partner in juni 2009

keurig hotel

gerda
19-6-2009

een leuk hotel.netjes en schoon. de badkamer kan wel wat moderner.

ligt aan een gezellige boulevard. prachtig zwembad!

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

Goed hotel

Henk en Nel
13-9-2008

Een goed hotel op een uistekende plek langs de boulevard en direkt aan zede. Service en ontbijt buffet goed.

Gereisd Met partner in september 2008

aangenaam hotel

elke en geof
7-9-2008

kleinschalig hotel met kleine kamers, maar is idd zeer typisch. Wel allemaal zeer net en verzorgd. Ligging aan promenade is zeer goed, zeker 's avonds. hebben niet gegeten in hotel 's avonds maar in de buurt van het hotel zijn tientallen restaurants en winkles waar je voor heel weinig geld zeer lekker kunt eten. enig minpunt: veel te weinig ligzetels aan zwembad!!

2007

Wij zijn hier begin oktober geweest en als reisagent moet

Kristel Schoevaerts
17-10-2007

Wij zijn hier begin oktober geweest en als reisagent moet ik toegeven dat het hotel me zeer goed bevallen is. Kleine kamers, maar dat is typisch voor Griekenland. Eenvoudig eten maar zeer verzorgd en toch ook wel gevarieerd. Personeel zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in oktober 2007

Santorini is adembenemend mooi, maar wij hebben het hotel

Nele Cosyns
8-8-2007

Santorini is adembenemend mooi, maar wij hebben jammergenoeg het verkeerde hotel genomen. Wel heel dicht bij de winkels en restaurants, maar kamers enorm verouderd (kakkerlakken (!), kapotte wc, kapotte douche, oude bedlakens, stopcontacten niet werken...)Bovendien was het personeel aan de tafel onbeleefd, die namen soms ineens je bord vanonder je neus, terwijl je nog aan je laatste hapje bezig was..Zou heel graag nog es teruggaan naar santorini, maar dan in een ander hotel. Gelukkig zaten wij niet veel op onze kamer. Voor de rest mooie vakantie met veel mooie foto's !

Onze afsluiting van een geweldige island-hopping vakantie

M. Lijdsman
26-7-2007

Onze afsluiting van een geweldige island-hopping vakantie in Griekenland eindigde hier in dit hotel, maar dan gelukkig voor één nacht.. Een opsomming: armoedige entree, kleine en hete kamer met kapotte airco, handdoeken met gaten erin, bedlinnen met bloedvlekken, oud brood bij het ontbijt, geen airco in het ontbijt/dinergedeelte, metershoge trappen, geen liften, uitzicht in de kamer van de overburen, een onproffesionele receptioniste. Geen enkele Griek als gast in dit vreselijke hotel te vinden, dat zegt toch genoeg????

2006

Zijn hier in september 2006 geweest tijdens het Een goed

M&D
25-10-2006

Zijn hier in september 2006 geweest tijdens het eilandhoppen. Een goed hotel met goede service en vriendelijk personeel. Keurig verzorgde kamers en een netjes verzorgd buffet. Mooi aangelegde tuin met zwembad. Zeker een aanrader! zie voor meer informatie en foto's onze site: marcelendennis.nl

Gereisd Anders in oktober 2006