Zoover

Fantastische ervaring onvergetelijk šŸ¤©

Ingrid spronk,Ā
22-9-2018
  • HygiĆ«ne10

Prachtig complex lieve mensen een ongelooflijk goed ontbijt met iedere dag vers fruit eitje gekookt of gebakken Engels ontbijt teveel om op te noemen. Schoonmaak in het appartement iedere dag.Een leuk zwembad met heerlijke ligbedden.Gezellige bar met uitstekende service alles werd naar je toe gebracht.Normale prijs voor de consumptie en of je snacks. En het leukste nog geen 5 minuten lopen naar het strand.En ze hebben een shuttle busje waar mee ze je tegen een vergoeding overal heen rijden.Bij de receptie kun je dat allemaal regelen.Wij komen al jaren in Griekenland maar nog nooit zo goed verzorgd geweest.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Marc
19-9-2017
  • HygiĆ«ne9

Dit appartement is echt geweldig. We hebben er een geweldig verblijf gehad.

De ligging is perfect. Alles zeer dichtbij. (Winkels/Strand/Restaurants/Bushalte) En toch is het er lekker rustig.

Het appartement werd goed schoon gemaakt en er heerst een vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Ontbijt is goed en voldoende van alles. We gaan hier zeker nog een keer terug naar toe. Zeker een aanrader..........!!!!!

mooiste vakantie. Volgend jaar weer.

Hardorff
22-7-2017
  • HygiĆ«ne8

Zeer mooi verblijf zeer vriendelijke mensen. Alles op loopafstand zee, winkels, bars, horeca , verhuur/vervoer enz enz.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Eenmalig!

R&I
11-6-2017
  • HygiĆ«ne10

Wij verbleven 12 dagen in appartement 36 waar je niet veilig kunt douchen ,ca.60x60 ruimte om te staan ,je stoot je overal aan en douchegordijn veel te kort waardoor alles nat wordt buiten de douche en tegels spekglad zijn dus...oppassen geblazen!!Balkon klein en achter 'n muurtje zodat je niets ziet van het uitzicht. Even contact met het thuisfront was ook niet mogelijk of je moet naar de receptie voor WIFI ,werd veel over geklaagd en is echt niet van deze tijd!

Dames van de schoonmaak en dame die het ontbijt verzorgd verdienen een dikke pluim voor hun werk en vriendelijkheid met dagelijks schoonmaak van app.

Eigenaars zijn zeer onvriendelijk zo hebben wij ervaren, een goedemorgen wensen was vaak nog teveel.

Verder een prachtig geheel ,heel rustig ,super schoon ,goede matrassen op een smal bed..vlak bij supermarkten en mooie boulevard met terrassen en winkels op een schitterend eiland!

Verder een mooie vakantie gehad ;Santorini is zeer zeker de moeite waard!!

Heel goed

Heel goed
19-5-2017
  • HygiĆ«ne9

De appartementen zijn erg schoon, er wordt elke dag schoongemaakt dus dat is een echt pluspunt. Het enige minpuntje was dat de wifi alleen in de openbare ruimtes beschikbaar was, en daar vaak ook nog niet heel goed. Ik miste het af en toe toch wel even snel in het appartement wat berichten te versturen. Verder was alles helemaal prima. Goed ontbijt en een mooi zwembad met comfortabele stoelen. Zeker aan te raden dus, behalve de wifi.

Een fantastisch appartement!

Emmy Nijhuis en Andrea Postma
17-5-2017
  • HygiĆ«ne10

Ik heb geen min puntje , of het moet zijn het slechte WiFi bereik. Super schoon en groot appartement. Met 3 terrasjes/balkons. Elke dag schone bedden en handdoeken. Een perfecte ligging , vlak bij de boulevard en het strand. En toch heerlijk rustig!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

was geweldig het appartement

eddy polak
24-4-2017

alles was uitstekend de mensen waren daar heel vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2016

graag weer

poilak e.m.
23-9-2016

een geweldig app.in Kamari alles was er aanwezig ontbijt was prima verzorgd.Heel leuke mensen. Vriendelijk en lief

Gereisd Met partner in september 2016

fenomenaal!

Birgitte
11-9-2016

Woorden zijn overbodig, of juist niet In 1 woord; Geweldig! Nog nooit zo'n brandschoon appartement gehad. Iedere dag werd schoongemaakt (door Rudina, wat een lieve jonge vrouw) evenals schone handdoeken. We hadden een gerenoveerd superior 2-kamer-appartement nr1, centraal gelegen tussen ontbijtruimte en zwembad in, met maar 1 traptrede wat wel prettig is als er mensen komen die slecht ter been zijn. Het is prima gelegen, halverwege het pad en daardoor geen geluidsoverlast. In het centrum van KamƔri. Kluisje is gratis bij een superior appartement. Ontbijt, ook erg goed. Bij het uitchecken kregen we een cadeautje van de eigenaresse. Als ik 1 minpuntje moet geven over wat ik mis, dan is dat airco in de woonkamer. Mijn moeder sliep in de slaapkamer en ik in de woonkamer, waar het ondanks begane grond en veel luiken, toch erg warm kon worden. In 12 dagen 10 verschillende tavernes gehad, ook al is dat heel persoonlijk, onze 2 favorieten 'Rakomelo' en authentieke famile-taverne 'Sellada', waar we dan ook 2x gegeten hebben. Ligging; bij boulevard naar rechts, bijna achteraan rechterstraatje in. Het ziet er geheel rood uit qua tafels en inrichting. Sellada ligt iets verder naar boven toe in datzelfde straatje, de allerlaatste taverne, echt Grieks! ook qua uitstraling.

Gezellig schoon complex

Jolanda
16-8-2016

Harde werkers zijn het stuk voor stuk.

Staan stuk voor stuk zeven dagen per week voor je klaar.

Kluishuur maar 1 euro per dag.

Airco all incl.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016