Zoover

Appartementstersterster
7,8

Jan Bierdrager
7-10-2018

Alles goed voor prijs kwaliteit

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Prima appartement om (actieve) vakantie te vieren

Her
8-8-2017

Wij hebben de vakantie mogen doorbrengen in de studio op de bovenste etage. We hadden een goed balkon met leuk uitzicht. Om de dag werd de studio gereinigd en schone handdoeken.

Het zwembad is lekker om even af te koelen en het strand/dorp wordt na 5 minuten wandelen bereikt. Douche (wel klein) maar met goed warm water.

Nadeel is misschien de wat drukke weg die in de buurt ligt.

Personeel doet er alles aan om je een goede vakantie te laten hebben COMPLIMENTEN hiervoor. Kortom een goed vakantie adres en een aanrader

Heerlijke vakantiebestemming!

Linda Verbeek
20-3-2017

Maria Lambis is een rustigelegen mooi apartementencomplex. Mooie bar / huiskamer + big screen tv. Zeer vriendelijk personeel. Goede schoonmaak. Zwembad. Buurtwinkeltje op loopafstand. Bushalte op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Top vakantie!!

Ellen
13-8-2015

Super vakantie hier gehad met mijn vriendinnen! 's avonds laat hartelijk ontvangst door Dimitri die ons persoonlijk ons appartement liet zien! Ook Anna is erg vriendelijk en beide zorgen ze voor een hele goede sfeer! Er is een fijn zwembad en ligbedjes en parasolletjes genoeg!Het appartementencomplex is er erg gemoedelijk en iedereen maakt een praatje met elkaar! Op 10 minuutjes afstand ligt een zandstrand met mooie blauwe zee! 's avonds zochten we de drukte in Cherso op waar het ook erg gezellig is!( Dimitri belt 's avonds graag een taxi voor je die binnen 5 minuutjes komt voorrijden. Ondertussen kan je in de bar gebruik maken van de gratis wifi!) In 't Hoff hebben wij ons goed vermaakt!! In Stalis zelf zitten ook een aantal leuke restaurantjes! Sisi, een dorpje naast Malia is een bezoekje zeker waard!!

Vakantieman gezellig hè!!!

Carlijn en Inge
2-10-2011

Wat een leuke bestemming!Ons kent ons!Mooi aangelegd,gezelligheid,Dimitri was top!!!Vlakbij het strand,supermarkt om de hoek,leuke winkeltjes.Kortom een plek om zeker terug te komen!!!

Gereisd Met vrienden in september 2011

Goed appartement!

Sharon en Monique
10-6-2011

Het is ruim opgezet en voor ons was het goed genoeg. Omdat we over de schoonmaak hadden gelezen op Zoover hadden wij extra handdoeken meegenomen. Ach ja, ze hebben 2 keer schoongemaakt in de dagen dat we er waren. Stalida vonden ik en mijn vriendin erg leuk!! Tip om te eten is Taverne Hellas, leuke Griekse avond op maandag en vrijdag en goed eten voor leuke prijs. Verder klopt het wel dat Dimitris je bijna niet meer aan kijkt als je niks drinkt aan de bar of niet mee doet aan hun activiteiten. Tja, wij trokken er ons niks van aan. Aan het einde van de dag zijn we wel flink afgezet omdat we de kamer en dag langer wilde boeken omdat we pas 's avonds vlogen. Maar ach, als ze daar blij mee zijn :-) prima. Wij waren meer de hort op dan dat we thuis zaten. Het is aan te raden om er heen te gaan! De plaats is super leuk en de appartementen echt fijn!

Fijne vakantie gehad maarrr....

anneke
20-5-2011

De tweede week van de meivakantie doorgebracht op Kreta in Maria Lambis.

Zon, lui en lekker eten.

De ligging van de appartementen is erg rustig maar toch op loopafstand van de Beach Road van Stalis. Helemaal prima.

Maarrrr... op de schoonmaak is wel het een en ander aan te merken.

In de reisgids staat: schoonmaak twee keer per week.

Dit betekent één keer schoonmaken voor aankomst ?!?!? en dan na vier dagen nog één keer.

De (witte) handoeken zagen er niet meer uit na vier dagen,

In Griekenland wordt men geacht toiletpapier niet dor te spoelen maar in een pedaalemmertje te doen. Dit is behoorlijk ranzig na vier dagen.

Een gesprek hierover met de eigenaar verliep niet bepaald vriendelijk. We moesten ons maar aanpassen.

Dan maar de hostess ingeschakeld, ook dit gesprek (half uur) verliep niet erg soepel maar we kregen wel schone handdoeken en een plastic zakje voor de pedaalemmer.

Gasten na ons kunnen voor 5 euro extra verschoning krijgen.

Stalis JA Maria Lambis NEE

Geweldig

Peter
25-7-2010

Van 11 juni tm 25juni in Maria Lambis geweest schoon en ruim appartement met alles aanwezig zelfs een kofiezetapperaat en een waterkokoer is aanwezig en vriendelijk personeel .Restaurant maria Golden Beach is werkelijk een toptent 15dagen geweest en 12 keer daar gegeten.Gaan volgend jaar er zeker weer naar toe

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Goed appartement voor een heerlijke vakantie

Lotte
18-7-2010

Maria Lambis is een mooi appartement en Stalis is een fijn toeristisch dorpje(in tegenstelling tot Nederlandse feestdorp chersonnisos en engels feestdorp malia waar het tussenin ligt). Busverbindingen naar heraklion(elk kwartier in hoogseizoen) en agios nikolaos(elk half uur) zijn uitmuntend voor Griekenland. Voor mensen zonder rijbewijs ideaal.

Het appartement was ruim, met alle basic needs(keukentje misschien iets te basic voor een feestmaal, maar pasta met saus en aardappelen met groente is er prima op te maken). Schoonmaak net iets te weinig om het te redden met wc-papier en lege prullebak, maar als het schoongemaakt word wel goed.

Één nadeel was dat de supermarktjes in de buurt erg klein waren, alleen brood, beleg, drinken, tomaat, paprika, aardappel en pasta. Voor vlees, vis of variatie in groentes moest je naar malia of chersonnisos(10 minuten met bus).

prima complex

Cor en Gerda
1-6-2010

Maria Lambis is een erg gezellig complex, goed onderhouden en gerund door zeer aardige mensen. Wij zaten in het nieuwe gedeelte. De app. zijn schoon, hebben goede bedden. Dimitri was gastvrij. Alleen het zwembad werd niet goed schoongehouden. Er lag veel troep op de bodem en in die 12 dagen heeft hij niet één keer schoongemaakt. Het water rook dan ook niet meer zo fris. In Stalis zijn veel leuke restaurantjes, vooral Maria Golden Beach is erg gezellig en Hellas was ook leuk. We hebben een fantastische vakantie gehad bij Maria Lambis in Stalis