Zoover

7,8

Ontspannend

Ron en Linda
26-8-2018

Leuk en klein complex, badkamer behoefde wat onderhoud (loszittende douchekop en schimmelvorming in het plafond).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig...zeker nog eens terug naar toe!

Kitty van alphen van Zundert
19-8-2018

Het was een kleinschalig apartenmentencomplex..maar heel gezellig en knus.Vlakbij het strand en de leuke gezellige boulevard...eigenlijk helemaal niets mis mee.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk ontspannen in goede sfeer.

Peck
5-8-2016

Het is een fijn appartementencomplex. Anna en Dimitri maken het je makkelijk. Schone en ruime appartementen. Lekker zwembad met ook in hoogseizoen genoeg ruimte. Strand en gezellige restaurants op loopafstand (12 minuten). Vergeleken met andere plekken in Kreta is dit een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prima

Struik
12-8-2015

De appartementen waren netjes, alles voor een vakantie in Griekenland was aanwezig. Wij hadden geen geweldig uitzicht. Personeel/eigenaar was aardig. In mei was het te rustig voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

maria lambis

kleine_mailt
29-6-2015

Met twee volwassenen en twee kinderen in het nieuwe gedeelte gezeten. Dit gedeelte is alleen te bereiken via een 5 tal trapjes. Waarvan een van twaalf treden. Voor ouderen of in ons geval met kinderen wagen niet handig. Kamers zijn ruim in nieuwe gedeelte, in tegenstelling met eerste gebouw. Op kamers mag gerookt worden, helaas was onze eerste kamer vergeven van een rook lucht. We kregen hierop netjes nieuwe kamer. Bijna alle balkons liggen langs wandelpad dus niet echt privacy, geldt niet voor aantal kamers in nieuwbouw. Airco, kluis, babybed zijn tegen betaling te verkrijgen. Zwembad heeft geen kindrgedeelte, ondiepste stuk is 1 meter en kort daarop meteen diep. Je kan rond zwembad of op grasveld zitten. Reis je met touroperator dan wordt je op terug weg niet bij maria lambris opgehaald. Je moet dan een stuk lopen ongeveer 3 a 400 meter en een drukke weg oversteken. Dit terwijl andere maatschappijen wel hun klanten voor de deur ophalen.

Mooi, goed onderhouden complex

Daisy
22-6-2013

Wij zijn 15 dagen in Maria Lambis geweest. Het is een mooi, goed onderhouden, schoon complex. De douche is heerlijk, altijd warm water en een goede straal.

Eigenaar Nikos is erg aardig, maar barman Dimitri kan niets anders dan ongeïnteresseerd onderuitgezakt op zijn kauwgom zitten kauwen. Dit is erg jammer, want een gezellig drankje aan de bar lieten wij ook maar zitten. Verder zijn ze er op uit om zo snel mogelijk veel geld te verdienen.

Complex zit vol met trappen, dus voor kinderen en minder validen is het niet geschikt. Tuin rond het complex was mooi en zwembad ook, alleen gebruiken ze erg veel chloor!

Leuke apartementen

Kenicky
20-6-2013

We zaten in een 2 kamer appartement met onze dochter. Gezellige mensen. Helaas wel buiten het seizoen dus alles wat vanaf het "hotel" werd geregeld ging niet door in de tijd dat wij er waren.

Strand is best een eindje lopen, en er is onderweg weinig beschutting. Strand is wel prima.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Leuk voor een keer

remond
18-8-2012

Was een leuke vakantie maar absoluut geen top vakantie

hieronder een aantal punten.....

- Ligging

- supermarkt om de hoek

- centrum dichtbij (wel gevaarlijk oversteken)

- aardig personeel (echter wel erg op geld verdienen uit)

- wifi bij het zwembad gratis

- mooie tuin

- ligbedjes altijd wel beschikbaar

- slechte bedden (dun en je voelt de spiralen)

- dunne kussens

- 1x schoon gemaakt en nieuwe handdoeken in 7 dagen

- erg warme kamer

- airco 45 euro per week (werkt niet optimaal)

- geen tv op je kamer

- wifi op je kamer via wifiplus (echter dit is zeer kostbaar)

- kluisje 15 euro per week

- laatste dag tot 16:00 bijgeboekt voor 20 euro anders moesten we er om 10 sochtends uit.

- alleen eigen drankjes en eten op je kamer of balkon, bij het zwembad, bar of gazon is alleen eten en drinken van de bar toegestaan

- zwembad 2.80 diep

- pizza € 6,-

Heerlijke vakantie gehad

riska1
11-8-2012

Zat eerst in Sun Club Olympia, maar daar zaten alleen maar jongeren. In Maria Lambis zit een goede mix qua publiek. Was er met mijn zoontje van 9. Wel overwegend Hollanders. Het is warm, maar in ons 2-kamerappartement (nr 29) aan het einde van de galerij konden we voortdurend de deuren en ramen tegen elkaar openzetten (en er waait altijd een windje). Supermarkt op loopafstand maar met beperkt aanbod voor als je 2 weken verblijft en behoorlijk prijzig. Keuken uitgerust met 2 kookpitten, koffiezetapp. en waterkoker. Bestek en servies 4 personen. Heel basic. Goede bedden, veel lawaai van honden in de buurt. En aardig wat muggen. Complex zelf is rustig. Zwembad en ligplaatsen zijn inderdaad beperkt, maar we hebben er geen last van gehad. Strand makkelijk bereikbaar, 2 bedden en parasol voor 4 euro, ook een klein stukje om met handdoek te liggen. Veel restaurants, bars etc in Stalida.

Rustige locatie!

Marjolein
26-7-2011

Nette (kleine), schone studio (nr 11) maar je hoeft er alleen te slapen. In het tweede gedeelte zijn ze groter maar dan heb je geen luiken en dat is bij het slapen met terrasdeuren open niet prettig. Airco 45 euro per week en kluis 15 euro. Airco niet nodig gehad, het waait 's morgens en 's avonds goed door als je even alle deuren open zet. (Dat bij temp van 30 tot 40 C!) Aardig personeel in de bar/restaurant. Supermarkt om de hoek, strand aan de andere kant vd weg alleen moest je om lopen via een tunnel of een gevaarlijk weg oversteken.

Trips zelf gedaan met auto (kleine auto +/- 50 euro per dag) terwijl de trips veelal al 50 euro pp waren via "touroperator". Wegen goed begaanbaar. Lekker eten bij Hellas, Maria's en Roma maar ook leuk zitten voor koffie/coacktail/ijs bij NEMO incl gratis minigolf. Personeel overal vriendelijk en niet opdringerig. Strand: vol met bedjes en parasols a 4 euro per 2 bedjes+ parasol. Ondiepe zee. Hebben een relaxte vakantie gehad!