Zoover

Appartement Maria Lambis

Appartementstersterster
7,8

2019

We hebben het geweldig gehad.

Nancy van Meetelen
11-9-2019

We hebben het geweldig gehad. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon. Het eten is goed en betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Echt een fantastisch verblijf. Lekker relaxed.

Edwin
4-8-2019

Klein complex dicht bij het strand van stalis.

Erg fijne plek

Gvg
4-7-2019

Heerlijke plek om te zijn. Rustig appartement en vriendelijke mensen. Vlakbij grote winkelstraat. ( Overkant van de weg ) supermarkt dichtbij en goed eten bij het zwembad. Bushalte is ook dichtbij dus je ben zo in een ander leuk stadje. Als je in de nacht aankomt dan denk je echt, help waar zijn we beland. Maar het is een mooi complex verscholen achter wat verouderde huizen. Wij zijn nog naar Chersonissos geweest met de taxi ( 10 euro ). Vooral in de avond is dit wel zo fijn. Wij zijn hier van 29 juni t/m 6 juli voor 188 euro verbleven inclusief vliegreis. Erg goedkoop, en zeker voor wat je er voor terugkrijgt.

Basis. Maar goed!

H. van Voskuilen
3-9-2018

Basis accommodatie, prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Verwacht geen luxe, maar wel heel erg vriendelijke mensen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Een goed en gezellig appartement!

D. Wendel
8-8-2018

Prima appartement. Er is alles wat je nodig hebt. Het is schoon, om de dag schoongemaakt en 2 schone handdoeken p.p. om de 4 dagen schone lakens. Eenvoudig ingericht, niets mis mee. Behulpzaam personeel. Heel veel vakantiegangers komen hier jaar op jaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Laduk
22-7-2018

Mooi en schoon appartement. Mooi complex. Zwembad is OK. Eten en drinken kun je op het complex, is een bar, receptie en keuken. Hebben ons 8 dagen prima vermaakt. Wel veel trappen waar wij zaten

Prijs /kwaliteit boven verwachting

Fam pluijm
18-7-2018

Prima appartementen complex.

Basic maar prima.

Netjes. schoon.goed onderhouden.

Klein schalig.ZEER VRIENDELIJK MENSEN die keihard werken om je een leuke vakantie te laten beleven.

Misschien wel iets te kleine douche maar wel schoon..

Jannis is een toffe en vriendelijke barman . Misschien wel net zo tof als de vorige barman .waar de meeste nederlanders voor terug kwamen.

Ligging prima .lekker rustig en zo op het strand of boulevard.

Grote weg inderdaad wel druk om over te steken maar wel te doen. ook genoeg tunnels onder de weg door..

Wij hebben het echt heel leuk gehad.

leuk voor één keer

J. Engelen
28-8-2017

Maria Lambis is gelegen op 5 minuten lopen van het strand en het centrum. Je moet daarvoor de hoofdweg oversteken of via een omweg gebruik maken van de tunneltjes. De kamer was ruim met goede bedden (stevige matrassen). Schoonmaak is 2 x in de 8 dagen en dat is echt te weinig aangezien je geen toiletpapier in de wc mag gooien en de prullenbak in de keuken zit na 2 dagen echt vol en daardoor veel last van mieren. Douchebak van 70x70 met gordijn is te klein. Zwembad is klein maar wel met een diep gedeelte. Er zijn maar een paar ligbedden rondom het zwembad en de ruimte is beperkt waardoor we telkens naar zee gingen waar je voor 5 euro bedjes met parasol huurt. Het zitgedeelte bij de bar is ruim en gezellig met ook Fox sport van wie van voetbal houdt. Er is ook nog een lounge met banken en een biljart. Supermarkt is op 200 m. Autohuur kan via het appartement geregeld worden waarbij de auto gebracht en gehaald wordt. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad in Maria Lambis.

Verouderde appartementen, veel oudere mensen

Bezemer
10-8-2017

Mooi complex maar inrichting appartement zeer verouderd,douche met vies douche gordijn, wij waren met z'n vieren maar we hadden maar 3 glazen 3 messen enzv. Wel lekkere bedden! Jammer dat de mensen s'ochtends al de handdoek op een bedje neerleggen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk verblijf

Fam. Meijerink
24-7-2017

Wij verbleven hier de eerste 2 weken van juli in een 2-kamerappartement. Die zat wel achter op het terrein waardoor we een aantal trappen op moesten maar voor ons echter geen probleem. Het appartement is eenvoudig en schoon. Bedlinnen en handdoeken werden om de dag gewisseld. Bedden zijn wat hard maar goed te doen. Minpuntje vonden wij de douche. Klein en met gordijn. Dat mag wel gemoderniseerd worden. Zwembad is heerlijk en schoon na een dagje strand. Je kan ook op bij het zwembad blijven natuurlijk. Strand en winkels loop je in 5a10 minuten naar toe. Bakker en supermarkt op 100 meter. Van de grote weg die er langs loopt hebben wij geen last gehad. S'avonds is Dimitris er die met de drankjes en muziek er altijd wat gezelligs van maakte. Kortom wij hebben genoten en komen hier zeker terug