Zoover

2008

Eenvoudig maar goed

Moniek
4-10-2008

Het appartement is erg basic, weinig gezelligheid. Geen radio/tv. Het complex is wel mooi en je kunt 's avonds altijd in de bar wat drinken met de andere gasten. Goeie sfeer!

Gereisd Familie in september 2008

2e huis zoals vele andere vaste vakantiegangers.

vrienden van de familie
21-9-2008

Meer als 10x geweest. Altijd een zeer goede vakantie gehad en voor de toekomst zeker weer.

Vanaf 2009 airco in de kamers dit was soms een groot gemis als de wind vanuit het land komt.

Eigenaars Nicos en Dimitri zijn zeer gastvrij.

Schoonmaak enz staat goed beschreven in de reisgids 2x pw. 1x pw griekse avond met live muziek.Een aanrader voor de mensen die rustig hun vakantie willen vieren in een fijn appartement in de plaats Stalis. Stalis zelf heeft vele goede eetgelegenheden zoals maria golden beach en vele andere,ook leuke rustige bars bij en op het strand en gunstig geprijsd zoals bijv. de akti bar.

geweldig

ligtenberg
24-8-2008

maria lambis is zeker voor herhaling vatbaar, griekse avond was ook leuk, vriendelijk personeel, prachtige tuin, jammer dat er geen airco en tv in het app. zat.

het eten was zeer goed bij: hellas en maria golden beach. en de plaats stalis is een hele mooie plaats, veel winkels en restaurantjes, en een vriendelijke bevolking. stalis en villa maria lambis is echt een aanrader, we komen zeker nog een keer terug.

Geweldig genoten

Fam Al-Sadoon
14-8-2008

Wij zijn net terug van 8 dagen genieten op Kreta! Een gezellig sfeervol appartementen complex. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellig en aardig personeel. De griekse avond is een aanrader! Dimitri kan goed zingen!! (Niet bang zijn voor een nat pak). Wij waren er met onze dochter van bijna 3 ook zij vermaakte zich prima! Ook zonder kinderzwembad. Met een beetje fantasie kun je er zelf wat van maken. Alle ingredienten voor een fantastische vakantie waren aanwezig! Winkels en boulevard op loopafstand. Wij gaan zeker nog een keer naar: Maria Lambis.

gewoon goed

Fam. Harmanni
18-7-2008

Een goed app. complex met fraaie tuin. In 2007 ook al eens geweest toen zag de tuin er verzorgder uit (ben hovenier dan valt je dat op). In 2007 stond Larissa achter de bar en zorgde er voor dat ook alles rond het zwembad keurig was verzorgd en trad op als strenge badjuf. Met de vriendelijke Maria was dat in 2008 wel anders. Het zwembad is heerlijk maar voor kinderen zonder diploma minder geschikt het ondiepe gedeelte (80 cm.) is klein en de overgang naar het diepe (280 cm.) zeer steil. Schoonmaak goed, maar met een gezin van vier is het legen van de prullenbak en wc. papier emmer 2x per week te weinig. Tip: hoe meer je uitgeeft bij de bar of bij het zwembad hoe vriendelijker het personeel.

een geweldige vakantie

Briekveld
15-7-2008

heel erg geschikt voor mensen met kinderen alleen staanden en stellen als je van rust en huiselijke gezelligheid houd zit je goed bij maria lambis er mag alleen wel iets vaker handoeken beden en prullen bakken verschoond worden maar verder een top acommodatie leuk zwembadje dicht bij de winkels restaurants en het prachtige zandstrand zee zeer geshikt voor kleine kinderen

Het appartementen gebouw is terrasvormig op gezet, er dus

K. Straatman
8-10-2007

Het appartementen gebouw is terrasvormig op gezet, er moeten dus (bijna) altijd een aantal trapjes genomen worden. Varieert van 4-7 treden per trapje. Voor mensen in rolstoel dus erg lastig!!!

Kinderwagen kon wel trapjes opgedragen worden (door sterke vader).

Gereisd Familie in september 2007

ik ben net terug met man en 2 kinderen na 12 dagen in te 1

gijsbert suzanne bas en eva
1-9-2007

ik ben net terug met man en 2 kinderen na 12 dagen in maria lambis verbleven te hebben.

de app. zijn goed onderhouden en schoon.

ook is het een mooi appartementencomplex om te zien. die spierwitte muren met die prachtige bloemen overal.

het zwembad is heerlijk maar met een heel diep gedeelte 2.80 .dus niet echt kindvriendelijk als ze nog geen zwemdiploma hebben.

men gaat er waarschijnlijk van uit dat iedereen buiten de deur eet want er is zeer weinig keukengerei aanwezig.

verder werd er bij ons wel 2x schoongemaakt in 1 week dus daar waren wij gewoon heel tevreden over.

mensen zijn aardig en behulpzaam.

lekker eten en leuke muziek tijdens griekse avond.

verder is het op loopafstand van de drukke boulevard van Stalida.maar steek nooit over de drukke weg maar loop uit het app. naar rechts onder een tunneltje dan kom je veilig aan de overkant. er wordt heel hard gereden dus echt gevaarlijk.vooral met kinderen.

Wij hebben het zeer goed naar ons zin gehad , gaan zeker nog eens.

mooi complex, schoon en goed onderhouden

suzanne kranenburg
31-8-2007

mooi complex, schoon en goed onderhouden.ligging is gunstig.

niet in de drukte maar toch alles op loopafstand.geen rekenig gehouden met mensen die zelf willen koken.keukengerei is zeer minimaal aanwezig.men gaat er denk ik van uit dat iedereen s'avonds buiten de deur gaat eten.kretenzer avond gezellig.zwembad heeft een heel diep gedeelte. 2.80 diep. is dus niet echt geschikt voor hele kleine kinderen.

Absoluut de weg niet oversteken. zeer gevaarlijk men rijd daar keihard.

kan door tunneltjes links en rechts veilig de weg oversteken.personeel is vriendelijk en behulpzaam.

het zag er erg netjes uit en service was goed

M. Moerman
18-8-2007

het zag er erg netjes uit en service was goed.. we hebben het erg naar ons zin gehad daar en wouden er zo weer terug willen...

Gereisd Familie in augustus 2007