Zoover

2019

fantastische vakantie gehad.

rinus offringa
7-11-2019

dat het niet super de luxe is maar vrij simpel en vooral kleinschalig en vooral ook erg gezellig kom er al 5 jaar met veel plezier.

Gereisd Met partner in september 2019

Aangenaam appartement

Vissering
6-10-2019

Kleinschalig appartementen complex gelegen vlak naast een snelweg op loopafstand van een leuke boulevard met veel leuke restaurantjes en souvenir shops. De eigenaar en de barman zijn erg vriendelijk. Leuk zwembad en een redelijk ontbijt voor €6 per persoon. Airco is wel duur. €8 per dag. Aanraders: restaurant Jannis golden heart, bakkerij Four Brothers en restaurant golden beach. Al met al een heerlijk verblijf gehad. Prijs-kwaliteit is prima!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Zeker de moeite waard voor een goede prijs

Solita kern
20-6-2019

Heerlijke vakantie gehad .lief personeel ,alleen niet 250 m van strand en winkels ,het is nog een aardig stukje lopen ,door tunneltjes en weg toch zeker 15 min ..onbijt is niet aan te raden ,100 m van hotel zit een heerlijke bakker

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch verblijf bij Maria Lambis en Stalis

Jan Pieter Ritzema
7-6-2019

Week van 30 mei tot 6 juni verbleven wij in Maria Lambis. We hadden een studio geboekt met uitzicht maar we kregen bij aankomst een 2 kamer appartement in het nieuwe gedeelte. We zaten in nummer 46 met een prachtig uitzicht. Het was erg schoon en het werd 2 keer schoongemaakt in deze periode. Dus prima. Erg vriendelijk personeel en s´avonds na het eten in Stalis gezellig een drankje doen in de bar in het complex bij Manos. Een super aardige vent die ook redelijk Nederlands spreekt. Ook hele leuke andere gasten daar ontmoet. Veel Nederlanders. In heel Stalis komen relatief veel Nederlanders. Een plaats verder Malia in tegen komen juist veel Engelsen. Wij zijn geen echte strandmensen dus daar kan ik niets over zeggen. Zag er van afstand wel goed uit. We hebben een aantal keren gegeten bij Hellas Tarverna. Super lekker en niet duur. Een mixgrill voor 2 personen koste daar slechts 19,00 Euro. Kortom een mooie plekje daar bij Maria Lambis.

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk

Tim
21-5-2019

Voor het eerst in Maria Lambis geweest.

Wij verbleven hier 2 weken van eind april tot mei.

Wat mij vooral als eerste opviel was de superschone kamer die wij kregen.

Voor de rest een keurig complex, relaxte sfeer mooi zwembad en bar.

Uitstekende bedden en goede douche.

Zeer aardig behulpzaam personeel wat zelfs Nederlands spreekt.

Supermarktje, bakkertje en bushalte (nr. 27) op ca. 3 minuten loopafstand.

Enige minpuntje is dat je onder of over de snelweg moet om in Stalis/Stalida

te komen. Maar er zijn de nodige veilige onderdoorgangen in de buurt om dat te

kunnen doen.

Kortom, niets mis met deze accommodatie.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Dhr. Romeo
29-8-2018

Fantastisch verblijf in Maria lambis gehad. Verbleef met partner(20) een kleine twee weken in het complex. Heerlijk rustige ligging. Stalida ligt ideaal tussen Chersonnissos en Malia in. In beiden plekken ben je binnen een kleine 10 minuten. Vanuit het hotel kunnen ze een taxi voor je bellen. Deze staat vaak binnen 5 minuten op de stoep, ideaal! prijzen zijn niet duurder dan 10 euro. OV is goedkoper, voor 2 personen naar Cherso of malia betaal je nog geen 4 euro! Vaak wel even wachten, maargoed.

Personeel van Maria lambis is geweldig. Erg vriendelijk en proberen het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Giannis(barman) is echt top! Altijd vrolijk en altijd in voor een drankje of gewoon een gezellig gesprek. Appartementen zijn schoon en netjes ingericht. Strand,bakker en supermarkten op 5 min afstand. Zeker nog een keer hier naar toe gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Niet meer wat het geweest is.

Tremmie
7-7-2018

Op het eerste gezicht een leuk appartementencomplex. Echter de schoonmaak is matig, de bedden zijn slecht (na vragen kun je een topmatras krijgen waardoor je de vering niet meer in je rug voelt). De airco is prijzig (€ 7 per dag), terwijl dit in sommige complexen inclusief is. Ook is het zwembad bij volledige bezetting van het complex vrij klein en naar het strand/centrum van Stalis is het 10 tot 15 minuten lopen, wat niet voor iedereen makkelijk te doen is. Door het vertrek van Dimitris de vorige barman is de gezelligheid bij de bar voor een groot deel verdwenen. Wij zijn er al een paar keer eerder geweest, maar dit was voor ons de laatste keer. Volgende keer dat wij naar Stalis gaan, zoeken wij een ander complex.

Gereisd Met partner in juni 2018

Zeer goed

Y westerhof
21-5-2018

We hebben het erg naar ons zin gehad leuke appartementen schoon en

Erg aardige mensen van schoonmaak tot eigenaar.

Lekker rustig en op 5 minuten loopafstand naar

strand en andere bezigheden

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijk relexed gezellig appartement

Jolanda
4-3-2018

Gemoedelijk, mooie tuin. Iets verder van het strand

Gereisd Met partner in juni 2016

Dubbel gevoel bij verblijf Maria Lambis

Henk
12-10-2017

De pluspunten:

De ligging, ruim en sober appartement, goede bedden, de schoonmaak, zwembad, personeel wil je overal mee helpen.

De minpunten:

kleine douche met vies gordijn. In de bar mag worden gerookt (zoals op zo veel plaatsen in Griekenland) en tot laat (soms 2 uur s'nachts) harde muziek en lawaai. Is een beetje afhankelijk welk appartement je hebt. Als niet roker ben je de klos en kun je niet in de bar zitten. S'nachts last van honden en hanen. Ligt niet aan complex maar wel heel vervelend.