Zoover

7,8

Wederom prima.

bojnar
17-6-2016

Stalis is een prima plaatsje om vakantie te vieren, aan te raden om het eiland te zien is een auto te huren. Zoek de drukte op van Chersonissos en Malia, en vindt dan weer lekker de rust bij Maria Lambis. Hier vindt je vriendelijke mensen van schoonmaaksters tot eigenaar. Uiteraard een speciale dank voor Dimitri en Anna, en hopelijk weer tot de volgende keer.

Top vakantie!!

Ellen
13-8-2015

Super vakantie hier gehad met mijn vriendinnen! 's avonds laat hartelijk ontvangst door Dimitri die ons persoonlijk ons appartement liet zien! Ook Anna is erg vriendelijk en beide zorgen ze voor een hele goede sfeer! Er is een fijn zwembad en ligbedjes en parasolletjes genoeg!Het appartementencomplex is er erg gemoedelijk en iedereen maakt een praatje met elkaar! Op 10 minuutjes afstand ligt een zandstrand met mooie blauwe zee! 's avonds zochten we de drukte in Cherso op waar het ook erg gezellig is!( Dimitri belt 's avonds graag een taxi voor je die binnen 5 minuutjes komt voorrijden. Ondertussen kan je in de bar gebruik maken van de gratis wifi!) In 't Hoff hebben wij ons goed vermaakt!! In Stalis zelf zitten ook een aantal leuke restaurantjes! Sisi, een dorpje naast Malia is een bezoekje zeker waard!!

Prima

Struik
12-8-2015

De appartementen waren netjes, alles voor een vakantie in Griekenland was aanwezig. Wij hadden geen geweldig uitzicht. Personeel/eigenaar was aardig. In mei was het te rustig voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Voor herhaling vatbaar!

imre
23-7-2015

Ruime appartementen, keuken alleen het hoogstnodige aanwezig (wij hebben niet gekookt, of zo), douche is klein. Schoonmaak en handdoeken om de dag. Complex heeft veel trappen. Zwembad en bar zijn prima vertoeven, worden ieder ochtend schoongemaakt. Dimitri en Anna zijn heel gastvrije mensen, die het je heel erg naar de zin willen maken. Afstand tot Maria's Golden Beach (strand en begin winkelstraat) is ongeveer 15 a 20 minuten lopen.

maria lambis

kleine_mailt
29-6-2015

Met twee volwassenen en twee kinderen in het nieuwe gedeelte gezeten. Dit gedeelte is alleen te bereiken via een 5 tal trapjes. Waarvan een van twaalf treden. Voor ouderen of in ons geval met kinderen wagen niet handig. Kamers zijn ruim in nieuwe gedeelte, in tegenstelling met eerste gebouw. Op kamers mag gerookt worden, helaas was onze eerste kamer vergeven van een rook lucht. We kregen hierop netjes nieuwe kamer. Bijna alle balkons liggen langs wandelpad dus niet echt privacy, geldt niet voor aantal kamers in nieuwbouw. Airco, kluis, babybed zijn tegen betaling te verkrijgen. Zwembad heeft geen kindrgedeelte, ondiepste stuk is 1 meter en kort daarop meteen diep. Je kan rond zwembad of op grasveld zitten. Reis je met touroperator dan wordt je op terug weg niet bij maria lambris opgehaald. Je moet dan een stuk lopen ongeveer 3 a 400 meter en een drukke weg oversteken. Dit terwijl andere maatschappijen wel hun klanten voor de deur ophalen.

Eenvoudig

H.F.Lanson
19-6-2015

Schoon en netjes maar alles is minimaal.Om de dag handdoeken.

Dat betekent dus 4 maal gebruiken niet zo fris naar mijn idee.

Zou je zelf willen koken is er minimaal keukenmateriaal aanwezig. Bed verschonen een maal per week maar alleen het onderlaken maken zij op de rest mag je zelf doen.

Gereisd Met partner in mei 2015

Super plek

Karin
3-6-2015

Maria Lambis is een geweldige plek voor een fijne vakantie, gezellige nieuwe bar, prima kamers en fijn zwembad. Overdag is Anna aanwezig om je een heerlijk ontbijt te serveren of een lekker drankje. In de avond is er Dimitri die ook voor de nodige gezelligheid zorgt. Eten kun je lekker bij Hellas, Maria,s Golden Beach of een gezellige borrel bij Edem aan het strand. Al met al een prima plek om te vertoeven

Heerlijke plek om tot rust te komen, rustig.

Fam. Bruin Amersfoort
22-5-2015

Net nieuwe appartementen bijgebouwd en de bar ruimer gemaakt, mooie TV in de bar met alle Ned. zenders.

Halve finale songfestival daar gezien. Gezellige muziek. Dimitri, barman, is een geweldige vent, gezellig aan de bar met zijn eigen Raki die hij je kosteloos aanbiedt en als je niet oplet je glaasje weer vol doet. Je kan er vanaf 09:00 uur heerlijk ontbijten voor € 5,= pp. Het strand ligt op 6 minuten lopen vanaf complex. Mooie schone zandstranden, heldere zee, meestal wind van zee, Tegenover Elena app. zijn o.a. oranje parasols die het zonlicht deels wat doorlaten, 2 bedjes en parasol € 4,= voor de hele dag. Bij Akti restaurant heerlijk ontbijten, lunchen en dineren voor een schappelijke prijs en geweldige bediening.Heen met Griekse luchtvaartmaatschappij was een verrassing, warm eten!,drinken gratis,super bediening en veel beenruimte, terug met Ned.maatschappij alles kopen en knieën tegen de stoel van je voorbuur. Weer een heerlijke tijd gehad, voor ons de 2de keer in Maria Lambis.

Super plek

E.Schu
7-4-2015

augustus 2014 met onze 2 dochters , 14 en 16 jaar, hier geweest. Het is ons zo goed bevallen dat we in 2015 weer gaan. Prachtige tuin en lekker zwembad bij het appartement. De hele dag kun je terecht voor een hapje en een drankje bij het zwembad. Voldoende ligbedjes voor iedereen......heel gemoedelijke sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Geweldig appartement

Marijke van Gerven-van Rees
9-10-2014

Na 4 en 3 jaar geleden in sept. 2014 weer terug bij app. Maria Lambis geweest voor 3 weken. Mijn man en ik hebben weer een heerlijke tijd gehad. Dimitri de barman kende ons nog en wat hebben we weer gelachen bij Dimitri aan de bar ook met zijn vrouwtje Elana. Leuke mensen ontmoet in het app. Ons app. (studio) was helemaal boven achterin veel trappen lopen maar een leuk app. De schoonmaak is beter geworden volgens de Griekse begrippen dan en om de dag schone handdoeken. Keuken en badkamer is klein maar dat wisten wij we gingen altijd uit eten, dus waren weinig in app. (Verwacht niet zo veel luxe voor deze prijsklasse) . Ook bij strandbeach Finikas herkende ze ons nog ook weer een leuke tijd daar gehad. Heerlijk gegeten bij Hellas en ook Maria Golden Beach is het lekker eten. Bij Korali vonden we alleen de kip lekker. Wij reisde met touroperator en is ook prima bevallen. Al met al weer een hartstikke leuke vakantie gehad daar en komen zeker weer terug.

Marijke en Alex van Gerven