Zoover

7,8

leuk voor één keer

J. Engelen
28-8-2017

Maria Lambis is gelegen op 5 minuten lopen van het strand en het centrum. Je moet daarvoor de hoofdweg oversteken of via een omweg gebruik maken van de tunneltjes. De kamer was ruim met goede bedden (stevige matrassen). Schoonmaak is 2 x in de 8 dagen en dat is echt te weinig aangezien je geen toiletpapier in de wc mag gooien en de prullenbak in de keuken zit na 2 dagen echt vol en daardoor veel last van mieren. Douchebak van 70x70 met gordijn is te klein. Zwembad is klein maar wel met een diep gedeelte. Er zijn maar een paar ligbedden rondom het zwembad en de ruimte is beperkt waardoor we telkens naar zee gingen waar je voor 5 euro bedjes met parasol huurt. Het zitgedeelte bij de bar is ruim en gezellig met ook Fox sport van wie van voetbal houdt. Er is ook nog een lounge met banken en een biljart. Supermarkt is op 200 m. Autohuur kan via het appartement geregeld worden waarbij de auto gebracht en gehaald wordt. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad in Maria Lambis.

Verouderde appartementen, veel oudere mensen

Bezemer
10-8-2017

Mooi complex maar inrichting appartement zeer verouderd,douche met vies douche gordijn, wij waren met z'n vieren maar we hadden maar 3 glazen 3 messen enzv. Wel lekkere bedden! Jammer dat de mensen s'ochtends al de handdoek op een bedje neerleggen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prima appartement om (actieve) vakantie te vieren

Her
8-8-2017

Wij hebben de vakantie mogen doorbrengen in de studio op de bovenste etage. We hadden een goed balkon met leuk uitzicht. Om de dag werd de studio gereinigd en schone handdoeken.

Het zwembad is lekker om even af te koelen en het strand/dorp wordt na 5 minuten wandelen bereikt. Douche (wel klein) maar met goed warm water.

Nadeel is misschien de wat drukke weg die in de buurt ligt.

Personeel doet er alles aan om je een goede vakantie te laten hebben COMPLIMENTEN hiervoor. Kortom een goed vakantie adres en een aanrader

Heerlijk verblijf

Fam. Meijerink
24-7-2017

Wij verbleven hier de eerste 2 weken van juli in een 2-kamerappartement. Die zat wel achter op het terrein waardoor we een aantal trappen op moesten maar voor ons echter geen probleem. Het appartement is eenvoudig en schoon. Bedlinnen en handdoeken werden om de dag gewisseld. Bedden zijn wat hard maar goed te doen. Minpuntje vonden wij de douche. Klein en met gordijn. Dat mag wel gemoderniseerd worden. Zwembad is heerlijk en schoon na een dagje strand. Je kan ook op bij het zwembad blijven natuurlijk. Strand en winkels loop je in 5a10 minuten naar toe. Bakker en supermarkt op 100 meter. Van de grote weg die er langs loopt hebben wij geen last gehad. S'avonds is Dimitris er die met de drankjes en muziek er altijd wat gezelligs van maakte. Kortom wij hebben genoten en komen hier zeker terug

zeer goed

marinus van strijp
24-6-2017

het appartement is uitstekend zeer leuken mensen je vind je er gelijk thuis en de bediening geweldig

een nadeel is dat er mensen die er naartoe gaan moeten kunnen goed te been zijn daar het heuvelachtig is van daar

maar verders een aanrader

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Henk en Ali Popken
12-6-2017

Toplocatie met fantastisch personeel.

Vooral Dimitris zorgt voor een fantastische sfeer!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke vakantiebestemming!

Linda Verbeek
20-3-2017

Maria Lambis is een rustigelegen mooi apartementencomplex. Mooie bar / huiskamer + big screen tv. Zeer vriendelijk personeel. Goede schoonmaak. Zwembad. Buurtwinkeltje op loopafstand. Bushalte op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Top Appartement

Annette
20-8-2016

Top appartement, echt een aanrader.

Wel iets verder van het strand en centrum, voor ons geen probleem.

Voor mensen die slecht ter been zijn, naar de kamers toe zijn er nogal wat trappetjes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk ontspannen in goede sfeer.

Peck
5-8-2016

Het is een fijn appartementencomplex. Anna en Dimitri maken het je makkelijk. Schone en ruime appartementen. Lekker zwembad met ook in hoogseizoen genoeg ruimte. Strand en gezellige restaurants op loopafstand (12 minuten). Vergeleken met andere plekken in Kreta is dit een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Maria lambis

Denise
13-7-2016

Super appartementen complex, wij hadden de studio op het dak. Donderdag avond konden wij niet naar het appartement toe omdat er live muziek voor de trap werd gespeeld. Anna is heel gastvrij en een topvrouw. De barman dimitri is wat minder.. als je niet doet wat hij wilt negeert hij je gewoon voor de rest van de vakantie.

Ik kom zeker nog een keer terug naar creta, maar maria lambis was leuk voor 1 keertje.