Zoover
Appartement Maria Lambis

Appartement Maria Lambis

Appartementstersterster
7,8

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Dhr. Romeo
29-8-2018

Fantastisch verblijf in Maria lambis gehad. Verbleef met partner(20) een kleine twee weken in het complex. Heerlijk rustige ligging. Stalida ligt ideaal tussen Chersonnissos en Malia in. In beiden plekken ben je binnen een kleine 10 minuten. Vanuit het hotel kunnen ze een taxi voor je bellen. Deze staat vaak binnen 5 minuten op de stoep, ideaal! prijzen zijn niet duurder dan 10 euro. OV is goedkoper, voor 2 personen naar Cherso of malia betaal je nog geen 4 euro! Vaak wel even wachten, maargoed.

Personeel van Maria lambis is geweldig. Erg vriendelijk en proberen het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Giannis(barman) is echt top! Altijd vrolijk en altijd in voor een drankje of gewoon een gezellig gesprek. Appartementen zijn schoon en netjes ingericht. Strand,bakker en supermarkten op 5 min afstand. Zeker nog een keer hier naar toe gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Ontspannend

Ron en Linda
26-8-2018

Leuk en klein complex, badkamer behoefde wat onderhoud (loszittende douchekop en schimmelvorming in het plafond).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig...zeker nog eens terug naar toe!

Kitty van alphen van Zundert
19-8-2018

Het was een kleinschalig apartenmentencomplex..maar heel gezellig en knus.Vlakbij het strand en de leuke gezellige boulevard...eigenlijk helemaal niets mis mee.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een goed en gezellig appartement!

D. Wendel
8-8-2018

Prima appartement. Er is alles wat je nodig hebt. Het is schoon, om de dag schoongemaakt en 2 schone handdoeken p.p. om de 4 dagen schone lakens. Eenvoudig ingericht, niets mis mee. Behulpzaam personeel. Heel veel vakantiegangers komen hier jaar op jaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam. Laduk
22-7-2018

Mooi en schoon appartement. Mooi complex. Zwembad is OK. Eten en drinken kun je op het complex, is een bar, receptie en keuken. Hebben ons 8 dagen prima vermaakt. Wel veel trappen waar wij zaten

Prijs /kwaliteit boven verwachting

Fam pluijm
18-7-2018

Prima appartementen complex.

Basic maar prima.

Netjes. schoon.goed onderhouden.

Klein schalig.ZEER VRIENDELIJK MENSEN die keihard werken om je een leuke vakantie te laten beleven.

Misschien wel iets te kleine douche maar wel schoon..

Jannis is een toffe en vriendelijke barman . Misschien wel net zo tof als de vorige barman .waar de meeste nederlanders voor terug kwamen.

Ligging prima .lekker rustig en zo op het strand of boulevard.

Grote weg inderdaad wel druk om over te steken maar wel te doen. ook genoeg tunnels onder de weg door..

Wij hebben het echt heel leuk gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Niet meer wat het geweest is.

Tremmie
7-7-2018

Op het eerste gezicht een leuk appartementencomplex. Echter de schoonmaak is matig, de bedden zijn slecht (na vragen kun je een topmatras krijgen waardoor je de vering niet meer in je rug voelt). De airco is prijzig (€ 7 per dag), terwijl dit in sommige complexen inclusief is. Ook is het zwembad bij volledige bezetting van het complex vrij klein en naar het strand/centrum van Stalis is het 10 tot 15 minuten lopen, wat niet voor iedereen makkelijk te doen is. Door het vertrek van Dimitris de vorige barman is de gezelligheid bij de bar voor een groot deel verdwenen. Wij zijn er al een paar keer eerder geweest, maar dit was voor ons de laatste keer. Volgende keer dat wij naar Stalis gaan, zoeken wij een ander complex.

Gereisd Met partner in juni 2018

Zeer goed

Y westerhof
21-5-2018

We hebben het erg naar ons zin gehad leuke appartementen schoon en

Erg aardige mensen van schoonmaak tot eigenaar.

Lekker rustig en op 5 minuten loopafstand naar

strand en andere bezigheden

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijk relexed gezellig appartement

Jolanda
4-3-2018

Gemoedelijk, mooie tuin. Iets verder van het strand

Gereisd Met partner in juni 2016

Dubbel gevoel bij verblijf Maria Lambis

Henk
12-10-2017

De pluspunten:

De ligging, ruim en sober appartement, goede bedden, de schoonmaak, zwembad, personeel wil je overal mee helpen.

De minpunten:

kleine douche met vies gordijn. In de bar mag worden gerookt (zoals op zo veel plaatsen in Griekenland) en tot laat (soms 2 uur s'nachts) harde muziek en lawaai. Is een beetje afhankelijk welk appartement je hebt. Als niet roker ben je de klos en kun je niet in de bar zitten. S'nachts last van honden en hanen. Ligt niet aan complex maar wel heel vervelend.