Zoover

7,8

fantastische vakantie gehad.

rinus offringa
7-11-2019

dat het niet super de luxe is maar vrij simpel en vooral kleinschalig en vooral ook erg gezellig kom er al 5 jaar met veel plezier.

Gereisd Met partner in september 2019

Aangenaam appartement

Vissering
6-10-2019

Kleinschalig appartementen complex gelegen vlak naast een snelweg op loopafstand van een leuke boulevard met veel leuke restaurantjes en souvenir shops. De eigenaar en de barman zijn erg vriendelijk. Leuk zwembad en een redelijk ontbijt voor €6 per persoon. Airco is wel duur. €8 per dag. Aanraders: restaurant Jannis golden heart, bakkerij Four Brothers en restaurant golden beach. Al met al een heerlijk verblijf gehad. Prijs-kwaliteit is prima!

Gereisd Met partner in oktober 2019

We hebben het geweldig gehad.

Nancy van Meetelen
11-9-2019

We hebben het geweldig gehad. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon. Het eten is goed en betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Echt een fantastisch verblijf. Lekker relaxed.

Edwin
4-8-2019

Klein complex dicht bij het strand van stalis.

Erg fijne plek

Gvg
4-7-2019

Heerlijke plek om te zijn. Rustig appartement en vriendelijke mensen. Vlakbij grote winkelstraat. ( Overkant van de weg ) supermarkt dichtbij en goed eten bij het zwembad. Bushalte is ook dichtbij dus je ben zo in een ander leuk stadje. Als je in de nacht aankomt dan denk je echt, help waar zijn we beland. Maar het is een mooi complex verscholen achter wat verouderde huizen. Wij zijn nog naar Chersonissos geweest met de taxi ( 10 euro ). Vooral in de avond is dit wel zo fijn. Wij zijn hier van 29 juni t/m 6 juli voor 188 euro verbleven inclusief vliegreis. Erg goedkoop, en zeker voor wat je er voor terugkrijgt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Zeker de moeite waard voor een goede prijs

Solita kern
20-6-2019

Heerlijke vakantie gehad .lief personeel ,alleen niet 250 m van strand en winkels ,het is nog een aardig stukje lopen ,door tunneltjes en weg toch zeker 15 min ..onbijt is niet aan te raden ,100 m van hotel zit een heerlijke bakker

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch verblijf bij Maria Lambis en Stalis

Jan Pieter Ritzema
7-6-2019

Week van 30 mei tot 6 juni verbleven wij in Maria Lambis. We hadden een studio geboekt met uitzicht maar we kregen bij aankomst een 2 kamer appartement in het nieuwe gedeelte. We zaten in nummer 46 met een prachtig uitzicht. Het was erg schoon en het werd 2 keer schoongemaakt in deze periode. Dus prima. Erg vriendelijk personeel en s´avonds na het eten in Stalis gezellig een drankje doen in de bar in het complex bij Manos. Een super aardige vent die ook redelijk Nederlands spreekt. Ook hele leuke andere gasten daar ontmoet. Veel Nederlanders. In heel Stalis komen relatief veel Nederlanders. Een plaats verder Malia in tegen komen juist veel Engelsen. Wij zijn geen echte strandmensen dus daar kan ik niets over zeggen. Zag er van afstand wel goed uit. We hebben een aantal keren gegeten bij Hellas Tarverna. Super lekker en niet duur. Een mixgrill voor 2 personen koste daar slechts 19,00 Euro. Kortom een mooie plekje daar bij Maria Lambis.

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk

Tim
21-5-2019

Voor het eerst in Maria Lambis geweest.

Wij verbleven hier 2 weken van eind april tot mei.

Wat mij vooral als eerste opviel was de superschone kamer die wij kregen.

Voor de rest een keurig complex, relaxte sfeer mooi zwembad en bar.

Uitstekende bedden en goede douche.

Zeer aardig behulpzaam personeel wat zelfs Nederlands spreekt.

Supermarktje, bakkertje en bushalte (nr. 27) op ca. 3 minuten loopafstand.

Enige minpuntje is dat je onder of over de snelweg moet om in Stalis/Stalida

te komen. Maar er zijn de nodige veilige onderdoorgangen in de buurt om dat te

kunnen doen.

Kortom, niets mis met deze accommodatie.

Gereisd Met partner in mei 2019

Jan Bierdrager
7-10-2018

Alles goed voor prijs kwaliteit

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Basis. Maar goed!

H. van Voskuilen
3-9-2018

Basis accommodatie, prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Verwacht geen luxe, maar wel heel erg vriendelijke mensen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018