Zoover

9,8

Een ontzettend fijn verblijf

André en Marije
10-9-2019

We hadden kamer 104. Dit is een kamer met een terrasje voor de deur en een paar meter van het zwembad verwijderd. We werden door de eigenaar opgehaald bij de bushalte. het Hotel ligt in een smal steegje en is niet met de auto of bus te bereiken. Geen probleem want de omliggende straatjes zijn erg gezellig met restaurants en winkeltjes. Eenmaal achter de deur van het hotel is het rustig en verneem je niets van de drukte in de straatjes rondom het hotel. De eigenaar van het hotel is een ontzettend aardige man, zeer geïnteresseerd en in voor een babbeltje. Ook de andere medewerkers waren erg aardig. Het ontbijt was gewoon, niet heel uitgebreid, maar dat vinden wij helemaal geen probleem, we hebben elke ochtend een lekker ontbijt gehad.

Het is een kleinschalig hotel, wat wij erg fijn vinden. In de middag zaten wij op ons terrasje en een ander echtpaar bij het zwembad. Heerlijk rustig! wij vinden dit hotel echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig verbouwd eenvoudig,vriendelijke eigenaar

Hans van beekveld
29-9-2017

Zeer dicht in centrum vd oude stad.strand is ietsje verder maar goed te doen.wij hadden logies en ontbijt en alles eenvoudig.

Verder heel mooi rustig gelegen.geen lawaai.supermarkt en tavernas dichtbij.kortom voor rust is het perfect.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Kleinschalig hotel

pulsief
25-6-2017

Het kleine maar intieme complex ligt midden in het oude centrum ingebouwd. Hierdoor niet direct bereikbaar met de bus of auto. Door de ligging ben je direct in het gezellige centrum maar toch weinig geluidsoverlast. Het complex is verzorgd. Het ontbijt is niet echt uitgebreid, eenvoudig. De zee boulevard/strand ligt op enkele minuten lopen.

Gereisd Met partner in juni 2015

Appartement 145 is een ramp

Roy
12-9-2014

Vecchio bestaat uit een hotel- en een appartementendeel. De hotelkamers liggen rondom de binnenplaats incl. het zwembad. Dat is prima. Maar app. 145 ligt aan de straatkant,. Heeft niet het beloofde balkon maar 2 ramen die uitkijken op de blinde muur van de steeg waaraan Vecchio ligt. 's Nachts passeren onder het verblijf de feestvierders op weg naar hun hotel en dat geeft de nodige overlast. Kortom, voor een goede nachtrust moet je niet in app. 145 zijn. Verkassen was niet mogelijk. Eigenaar is van goede wil maar als de andere appartementen vol zijn, houdt het voor hem ook op. Hij krijgt trouwens een punthoofd van de klachten over dit appartement en verwijt de reisorganisaties dat ze deze informatie achterhouden. Hij heeft al vele malen aan de bel getrokken bij touroperator om transparanter te zijn. Ik heb in ieder geval een klacht ingediend bij touroperator.

Eenvoudig maar heerlijk

Wilma en John
28-9-2013

Hotel Vecchio ligt midden in de wirwar van steegjes van de prachtige oude stad van Rethymnon, vlakbij de Rimondi fontein. Het hotel is charmant en heeft een prettige binnenplaats met zwembad. De eigenaar, George, is plezierig en voorkomend. Het hotel is schoon, netjes, en biedt een zeer redelijk ontbijt. De dames die George bijstaan qua ontbijt en schoonmaak zijn bijzonder vriendelijk.

Meer hostel en zeer eenvoudig

Sopranos
11-9-2013

Mooi gelegen in het oude centrum bij de Rimondi Fontein, per bus niet bereikbaar. Het is een schoon hotel elke dag wordt er schoongemaakt.

Wij verbleven er in een 2 persoonskamer. Koelkast is aanwezig.

Airco tegen betaling,geen tv. Het bed is redelijk maar dat verschilt per persoon.De airco had best wel gratis gemogen aangezien je toch niet op je kamer verblijft in dat hok. Daar verdient de eigenaar George mooi aan.

Een aardige man, alleen komt ie je niet ophalen als je een vlucht hebt die na 23.00 aankomt. En dat is gelijk het grootste probleem van dit hotel. Als je er nog nooit geweest bent zet de bus je af langs de straat kant en dan moet je de oude stad in je hotel zoeken. De bus komt namelijk niet in de smalle straatjes. Gaan dan maar is zoeken midden in de nacht met al je bagage bij je in het uitgaanskwartier. Telefonisch is George dan niet te bereiken en aan zijn excuses heb je dan niks. Je gooit gelijk 2 dagen weg van je vakantie. 1 van de reis en 1 van het bijkomen.

Mooi en rustig in het centrum gelegen!

hilda
21-8-2012

Hotel Vecchio is een klein hotel midden in het oude centrum. Super plek. Erg vriendelijk personeel, het is er echt aangenaam.

Minpunten: badkamer erg klein. Wij moesten op het toilet ons douchen, met de douchekop in onze hand, er was gewoon geen ruimte voor. Bedden zijn hard, maar in Griekenland een gewoonte. Verder is het georganiseerde strand (parasols en ligbedden) best ver lopen, ongeveer 10 minuten. Maar lopende langs de diverse eet tentjes etc. maakt deze tocht aangenaam. Verder zijn de kamers simpel. Ontbijt is van goede kwaliteit.

Heerlijk stadshotel (Lovely City Hotel)

Rolf Braun & Edwin Kwant
24-10-2011

Het hotel ligt op een centrale plek in de oude stad. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het hotel is superschoon. De kamers zijn basic maar voldoen aan alle eisen. Het zwembad ligt voor de deur. Het hotel ademt een vriendelijke, prettige sfeer en de eigenaar George Vourlakis is een erg goede gastheer die alles voor je regelt. Van excursies en huurauto's tot een koel biertje als je 's-avonds laat aankomt. Ondanks dat het hotel midden in het centrum ligt is het er erg stil. Je hebt weinig last van omgevingsgeluiden.

The best!

Inge&Ruud
22-8-2011

Hotel Vecchio heeft een uitstekende ligging, in het hartje van de oude stad, vlakbij de Rimondi fontein. Het is opgetrokken in de Venetiaanse stijl, heeft een binnenplaats met zwembad, iets wat weinig kleinschalige hotelletjes in de oude stad hebben. Het is er erg rustig, ondanks dat je vlakbij de winkeltjes, restaurantjes en de oude haven zit. De kamers zijn basic, maar heel schoon en je zit altijd dicht bij het centrale zwembad. Wat dit hotel ook bijzonder aangenaam maakt is het management. George is een super aardige man die alles goed regelt, altijd een praatje met je maakt en volgens ons de prijs verdient van "beste hotelmanager van Rethymnon"! Een echte aanrader.

Heel knus hotel met een aardige eigenaar

JI
23-7-2011

Geweldig leuke vakantie gehad in het knusse hotel Vecchio. (27 kamers) De eigenaar , George, is erg aardig. Hij haalt iedereen op van de bus. Het hotel ligt in het centrum. Echter merk je daar weinig van. Het hotel ligt in een klein steegje. Heel bijzonder om door een mooi oude deur in het prachtige sfeervolle hotel te komen. Wij hebben 2x, via George, een auto gehuurd voor 45e pd. Alles inbegrepen. George zorgt voor alles. Geen gedoe.

Wij hadden een appartement zonder terras. Na 3 dagen konden we naar een appartement met terras. De hotelkamers hebben een balkon. Het ontbijt is sober. Het appartement was eenvoudig maar goed ingericht.

Goede bedden. 1 pan, 1 koekenpan, vergiet. 3 glazen en 2mokken. Er is een Koelkast en kookplaat. De appartementen waren verschillend. Wij hadden en bad, anderen een douche. Het zwembad was prima. Behoorlijk diep, 180cm.

Het hotel was super schoon. Elke dag werd er goed schoon gemaakt.

Wij vonden de omgeving schoon, veilig en gezellig.