Zoover

7,9

Prima

Van demerwe
19-5-2019

prima vanwege de direckteiggen aan een drukke, doorgaande weg

. loopafstand naar het centrum is 25 minuten

. kamers zijn sfeerloos, sober en gedateerd

. mooi terras, vlak aan zee met mooi uitzicht

. rommelig kiezelstrand

. vriendelijk, behulpzaam personeel

Gereisd Met partner in mei 2019

Jose
12-3-2019

Een super mooie vakantie gehad, vriendelijke mensen en een heerlijk schone accomodatie ! Elke avond met taxi naar centrum, voor €5,- . De zee is wel erg ruig, houd hier rekening mee! Gelukkig is er ook een heel erg fijn zwembad ! Voor een Zonnebedje hoef je niet te rennen er is altijd plek! Wij hadden het geluk dat we zeezicht hadden, zeker een aanrader! De andere kant van het hotel zit namelijk aan een drukke weg!

Het ontbijt is heerlijk, lekker wakker worden aan het strand!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch, aanrader

Jeske
11-6-2018

Heel fijne accommodatie, prettig personeel, goede sfeer, schoon, goed eten, en niet zo massaal maar juist een intieme setting en pal aan het strand

Mooie locatie!

Yamilla
11-6-2018

De locatie is top. Rethymnon is het gezelligste plaatsje van Kreta, vinden wij! Aan de achterzijde heb je zeezicht of halfzeezicht. Voorzijde van het hotel ligt aan een drukke weg. Wij hadden geboekt voor een zeezichtkamer, echter hebben wij deze nooit gekregen. Ook hadden meerdere gezelschappen last van een "overboeking" waardoor ze de kamer waarvoor ze betaald hadden, niet kregen. Personeel is wel heel vriendelijk. Het ontbijt was goed, dineren zou ik bij een ander restaurant aanraden. Wat ik jammer vond is dat niet elke dag gepoetst werd en we een aantal keren geen schone handdoeken hebben gekregen. Ik vond het een leuk verblijf, zeker gezien wij veel rondom het eiland zijn gaan touren. Echter een tweede bezoek aan dit hotel slaan we over.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Fijn hotel!

N.H.
28-10-2017

Prima hotel! Niet te groot, ligging direct aan het strand.

Iets verder van het centrum, met een taxi naar het centrum is goed te doen (paar euro) en anders een wandeling van ongeveer 15/20 min.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dit is aan te raden!

Kamers zien er prima uit. Het was schoon, 'keukentje' niet gebruikt.

Advies om een auto te huren, leuk om de omgeving te verkennen.

Rethymnon is een mooie stad om te bezoeken en lekker te eten.

Wij hebben bij de 'cafetaria' tegenover het hotel gegeten, was ook erg lekker!

Ontbijt is niet ontzettend uitgebreid, maar er is voldoende.

Heerlijk ontbijten bij het strand!

Gereisd Met partner in september 2017

Erg fijn

Sterre
27-7-2017

Wij hebben een erg fijne vakantie gehad bij Petradi Beach Hotel.

Bij aankomst alles goed en snel geregeld. We werden vriendelijk naar onze kamer gebracht. Onze kamer had veel lawaai van de drukke weg maar we hadden wel prachtig zeezicht wat alles weer goed maakte. Het hotel zit een stukje van het centrum maar de receptie belde voor ons een taxi die binnen een paar minuten voor het hotel stond. In de buurt een koffietentje, supermarktjes en griekse afhaal. De ligging aan het strand is fantastisch. Ontbijten aan het strand en het hebben van een privéstrand is ons erg bevallen. Er zijn altijd bedjes genoeg om op te leggen en er wordt niet gedaan aan handdoekje leggen. De zee heeft aan het begin wat stenen maar is daarna erg fijn om in te zwemmen.

De kamer was aan de kleine kant. We hadden het 1 kamer appartement. De keuken is klein, je kan er een simpele maaltijd in maken maar meer niet. Verder binnen geen bank of zoiets. Maar met mooi weer hoef je toch niet binnen te zitten. De douche ook klein maar modern en schoon. Elke dag werd er goed schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. Op de uit-check dag konden we gebruik maken van douche en handdoeken service van het hotel.

De sfeer is rustig en er is privacy. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen enkele avond mensen tot laat aan de bar gezien of gehoord. Vooral een plek om te komen voor rust. Voor jongere kinderen niet veel te doen, voor oudere kinderen wel leuk.

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima accommodatie aan het strand

Kim
25-7-2017

Fijne vakantie gehad, het centrum is verder dan de beschrijving je doet geloven. Met de taxi ben je er binnen 5min, lopen 3 kwartier. Centrum (old town) is leuk en sfeervol maar heb je na 3 avonden ook wel helemaal bekeken.

Kamers zijn niet geheel ruim, bed, kast,kitchenette, badkamer is netjes maar niet heel ruim. Wel lekker schoon, van maandag tot vrijdag wordt er elke dag schoongemaakt.

Personeel is vriendelijk, wil best een hoop voor je doen. Vraag om zeezicht zijde want je zit aan een hele drukke straat.

Want ons opviel is dat de receptie in het weekend op avond dicht is, voor mensen die dan in de avond of nacht aankomen is een envelop met kamernummers achtergelaten op de deur.

Aanrader in oldtown, kouzoulo heerlijk eten! Wij hebben er bijna elke avond gegeten.

Twee zijde

tommiekissa
8-7-2017

Vanuit het hotel loop je zo het strand op, waar ze eigen ligbedden hebben.

Heerlijk rustig.

Aan de andere zijde van het hotel ligt een drukke weg.

Het verkeer raast hier al vroeg in de ochtend over.

Afhankelijk van de kamer kun je hier veel last van ondervinden.

Hotel is vaak volgeboekt dus kamer wisselingen zijn niet mogelijk.

Uitstekende bedden.

De ligging is 20 minuten lopen vanaf het oude centrum en is goed te belopen.

Lekker kleinschalig hotel

Karin Timmermans
12-5-2017

Super hotelletje, kwartiertje lopen uit het centrum.

Voor 5 euro sta je met de taxi in de oude stad.

Vriendelijke mensen. Alles om het je naar de zin te maken.

Niet vechten om een bedje 's ochtends.

Ontbijt elke dag weer andere Griekse gerechten.

Strand, zwembad, restaurantje, loungen en bar binnen slechts enkele meters.

Kortom: heerlijk adres voor een relaxte vakantie!

Aardig personeel, slechte manager

Marieke
29-9-2015

Na 5 dagen pas de kamer waarvoor we betaald hebben. Eerste dagen aan straatkant, daar wil je Niet zitten. Manager vond ons kinderachtig, dat wij bleven vragen waarvoor wij betaald hadden (zeezicht). Ander personeel erg aardig. De meeste gasten hadden hier last van.

Gereisd Met partner in september 2015