Zoover

Appartementstersterster

Super locatie!

Jolande
24-10-2019

Hele mooie ligging direct aan zee. Voorzijde aan een drukke weg. Prima ontbijt.

Het centrum is ongeveer 25 minuten lopen. Je kan ook met de taxi voor 5 euro of met de bus voor 1,10 euro.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Fijn hotel, aardige mensen en keurig schoon

Desiree
9-9-2019

Hotel ligt aan een heel drukke weg (klein minpuntje), verder alleen maar positief. Aan de achterkant is het gelegen aan zee. Heerlijk terras waar je kunt ontbijten met uitzicht op zee. Fijn zwembad met voldoende ligbedjes. Keurig schone kamers! Wij (stel met 2 grote kinderen) hebben hier volop genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

we gaan graag nog een keertje terug

M&M
5-8-2019

heel fijn hotel, gemoedelijk klein, ontspannen sfeer, kamers sober, maar heel schoon, elke dag weer, wij hadden kamer aan kant van de zee, altijd plek op een gratis bedje en parasol op het strand, heerlijk zwembad, klein maar fijn, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, afstand naar "old Town" 20 minuten lopen, is goed te doen, veel winkeltjes en restaurantjes in het centrum, je kunt er voor weinig heerlijk eten, voor kleine kinderen is er niet veel te beleven, ontbijt is goed, niet heel uitgebreidt maar de basis is goed en elke dag een variatie met griekse gerechtjes en eiergerechten en heerlijk ontbijten met uitzicht op een prachtige zee en een heerlijke temperatuur, supermarkt 500 meter, broodjes en koffie om de hoek, kortom echt een aanrader dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima

Van demerwe
19-5-2019

prima vanwege de direckteiggen aan een drukke, doorgaande weg

. loopafstand naar het centrum is 25 minuten

. kamers zijn sfeerloos, sober en gedateerd

. mooi terras, vlak aan zee met mooi uitzicht

. rommelig kiezelstrand

. vriendelijk, behulpzaam personeel

Gereisd Met partner in mei 2019

Jose
12-3-2019

Een super mooie vakantie gehad, vriendelijke mensen en een heerlijk schone accomodatie ! Elke avond met taxi naar centrum, voor €5,- . De zee is wel erg ruig, houd hier rekening mee! Gelukkig is er ook een heel erg fijn zwembad ! Voor een Zonnebedje hoef je niet te rennen er is altijd plek! Wij hadden het geluk dat we zeezicht hadden, zeker een aanrader! De andere kant van het hotel zit namelijk aan een drukke weg!

Het ontbijt is heerlijk, lekker wakker worden aan het strand!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch, aanrader

Jeske
11-6-2018

Heel fijne accommodatie, prettig personeel, goede sfeer, schoon, goed eten, en niet zo massaal maar juist een intieme setting en pal aan het strand

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooie locatie!

Yamilla
11-6-2018

De locatie is top. Rethymnon is het gezelligste plaatsje van Kreta, vinden wij! Aan de achterzijde heb je zeezicht of halfzeezicht. Voorzijde van het hotel ligt aan een drukke weg. Wij hadden geboekt voor een zeezichtkamer, echter hebben wij deze nooit gekregen. Ook hadden meerdere gezelschappen last van een "overboeking" waardoor ze de kamer waarvoor ze betaald hadden, niet kregen. Personeel is wel heel vriendelijk. Het ontbijt was goed, dineren zou ik bij een ander restaurant aanraden. Wat ik jammer vond is dat niet elke dag gepoetst werd en we een aantal keren geen schone handdoeken hebben gekregen. Ik vond het een leuk verblijf, zeker gezien wij veel rondom het eiland zijn gaan touren. Echter een tweede bezoek aan dit hotel slaan we over.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Fijn hotel!

N.H.
28-10-2017

Prima hotel! Niet te groot, ligging direct aan het strand.

Iets verder van het centrum, met een taxi naar het centrum is goed te doen (paar euro) en anders een wandeling van ongeveer 15/20 min.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dit is aan te raden!

Kamers zien er prima uit. Het was schoon, 'keukentje' niet gebruikt.

Advies om een auto te huren, leuk om de omgeving te verkennen.

Rethymnon is een mooie stad om te bezoeken en lekker te eten.

Wij hebben bij de 'cafetaria' tegenover het hotel gegeten, was ook erg lekker!

Ontbijt is niet ontzettend uitgebreid, maar er is voldoende.

Heerlijk ontbijten bij het strand!

Erg fijn

Sterre
27-7-2017

Wij hebben een erg fijne vakantie gehad bij Petradi Beach Hotel.

Bij aankomst alles goed en snel geregeld. We werden vriendelijk naar onze kamer gebracht. Onze kamer had veel lawaai van de drukke weg maar we hadden wel prachtig zeezicht wat alles weer goed maakte. Het hotel zit een stukje van het centrum maar de receptie belde voor ons een taxi die binnen een paar minuten voor het hotel stond. In de buurt een koffietentje, supermarktjes en griekse afhaal. De ligging aan het strand is fantastisch. Ontbijten aan het strand en het hebben van een privéstrand is ons erg bevallen. Er zijn altijd bedjes genoeg om op te leggen en er wordt niet gedaan aan handdoekje leggen. De zee heeft aan het begin wat stenen maar is daarna erg fijn om in te zwemmen.

De kamer was aan de kleine kant. We hadden het 1 kamer appartement. De keuken is klein, je kan er een simpele maaltijd in maken maar meer niet. Verder binnen geen bank of zoiets. Maar met mooi weer hoef je toch niet binnen te zitten. De douche ook klein maar modern en schoon. Elke dag werd er goed schoongemaakt en de handdoeken verwisseld. Op de uit-check dag konden we gebruik maken van douche en handdoeken service van het hotel.

De sfeer is rustig en er is privacy. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen enkele avond mensen tot laat aan de bar gezien of gehoord. Vooral een plek om te komen voor rust. Voor jongere kinderen niet veel te doen, voor oudere kinderen wel leuk.

Prima accommodatie aan het strand

Kim
25-7-2017

Fijne vakantie gehad, het centrum is verder dan de beschrijving je doet geloven. Met de taxi ben je er binnen 5min, lopen 3 kwartier. Centrum (old town) is leuk en sfeervol maar heb je na 3 avonden ook wel helemaal bekeken.

Kamers zijn niet geheel ruim, bed, kast,kitchenette, badkamer is netjes maar niet heel ruim. Wel lekker schoon, van maandag tot vrijdag wordt er elke dag schoongemaakt.

Personeel is vriendelijk, wil best een hoop voor je doen. Vraag om zeezicht zijde want je zit aan een hele drukke straat.

Want ons opviel is dat de receptie in het weekend op avond dicht is, voor mensen die dan in de avond of nacht aankomen is een envelop met kamernummers achtergelaten op de deur.

Aanrader in oldtown, kouzoulo heerlijk eten! Wij hebben er bijna elke avond gegeten.