Zoover

8,6

Heerlijk

Schoorl, de Vries en de Jong
8-4-2017

We hebben alleen gelunched (je kan er ook uitstekend overnachten)

Ingrediënten (incl. de vis) waren verser dan vers. Het personeel is vriendijk, geduldig en zeer kundig (de keuze van een juiste wijn bij je gerecht kun je dan ook met een gerust hart aan hun over laten). Een zeer toegankelijk restaurant waar hygiëne en eenvoud (eerlijke gerechten) hoogtij viert.

Verder is de inrichting mooi, simpel en internationaal.

In één woord Fantastisch!

Daantje
10-5-2010

Wat hebben wij genoten.. Geweldige ligging, gezellige en nette kamer, zeer vriendelijk personeel, knus.. Wij komen zeker weten terug!

Gereisd Met vrienden in april 2010

supermooi romantisch hotelletje!

bart en sharon
11-7-2009

wij zijn hier op huwelijksreis geweest en vonden het helemaal top.

Mooi hotel, lekker klein en heel leuk ingericht.

Toen we aankwamen kregen we de juniorsuite met buddelbad als cadeautje en een fles wijn met fruit. Dit hadden we niet geboekt dus erg leuk en attent! T eten is prima maar niet erg uitgebreid.

een goed hotel wat er goed uit ziet en op een hele gunstige plek ligt. De houde haven is aan t einde van t straatje, strand is ook niet ver en in t gezellige oude centrum!

Er is geen lift maar voor de koffers wordt gezorgd dus geen probleem voor ons, alleen daarom een minder geschikt hotel voor jonge kinderen en ouderen...

Wij hebben iig een goede vakantie gehad!

2008

Nooit meer

M van der Nat
15-12-2008

Zeer klein zwembad, beloftes in de brochure die zeker niet waar gemaakt werden. Faciliteiten op de kamer waren zeer beperkt, toen we de eigenaar hierop wezen, werden we niet serieus genomen. Gelukkig werden we wel serieus genomen door ons reisbureau en hebben we geld terug gekregen.

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

We zijn hier in juli 2007 geweest

Cédric
30-7-2007

We zijn hier in juli 2007 geweest. Een prachtig veneniaans paleis, zeer stijlvol ingericht. Heel romantisch.

De locatie is perfect. Dichtbij restaurantjes en leuke bars, maar zeer privé en rustig. Perfect om uitstappen te doen, maar toch in comfort te verblijven. We konden altijd in de buurt parkeren.

Onze kamer was te klein en de airco was niet erg krachtig. De bediening was wel zeer goed en het ontbijt was ook lekker.

Het is geen hotel voor kinderen. Er is slechts een klein koertje en een klein zwembad om je even te verfrissen. Er is ook geen animatie, wat wij enorm konden appreciëren.

Mooi Venetiaans paleis, dat ingericht is als hotel en is

Hungenaert Hubert
19-7-2007

Mooi Venetiaans paleis, dat ingericht is als hotel en gelegen is in het centrum van het oude Rethimno, tegen de venitiaanse haven. Verzorgde kamers en ontbijt. Jammer dat de binnenkoer te klein is, waardoor buiten ontbijten practisch niet mogelijk is. Viendelijke bediening.

Gereisd Met partner in juli 2007
2005

mooi hotel , wij zijn er vorig jaar naartoe geweest en 1 1

Laurie en Leslie
6-6-2005

mooi hotel , wij zijn er vorig jaar naartoe geweest en waren vrij tevreden. niet genoeg animatie(slechts 1 animatrice)vorige animator is ontslagen geweest wegens manager in het water te duwen na het overwinnen van griekenland wij het WK voetbal. bijna altyd rode of gele vlag aan de zee door gevaarlijke golven. te weinig variatie in het eten maar wel aangename barbeque 1 keer per week. bar bij het strand is zeer duur (4 euro voor een grote cola!!!) het personeel was wel zeer vriendelijk en kon voldoende engels en andere talen. manager spreekt engels turks duits en frans. zwembad is wel redelijk klein. dorpje is niet ver weg , voor 1 euro kan je erheen met de dolmus

Ideaal gelegen middenin centrum, rustige omgeving, de en

Marc en Esther
17-4-2005

Ideaal gelegen middenin centrum, rustige omgeving, middenin de smalle steegkes, perfecte sfeer en uitstraling, ruime en schone kamers. (te) klein zwembad nagenoeg de gehele dag in de schaduw. Ontbijt is er basic.

Gereisd Anders in april 2005